На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 271 750.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41362870 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 02140, м.Київ, Дарницький район, ВУЛИЦЯ БОРИСА ГМИРІ, ПРИМІЩЕННЯ 198,, будинок 8-Б, офіс 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | ТОВ "АСАП ДЕМО" |
Телефон | 0681002602 |
Ел. пошта | lb@asapdemo.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 43002514 |
---|---|
Поштова адреса | 04071, Україна, Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ЯРОСЛАВСЬКА , будинок 39 Г |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Борсук Олег |
Телефон | +380635339831 |
Ел. пошта | sales@graphicaprom.biz.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42198506 |
---|---|
Поштова адреса | 21000, Україна, Вінницька область, місто Вінниця, ВУЛИЦЯ 600-РІЧЧЯ, будинок 17 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Наталія Дробович |
Телефон | +380677726118 |
Ел. пошта | tovalfaomega18@gmail.com |
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 12 вересня, 09:44
Опис
неможливість усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель
Ідентифікаційний номер | UA-2019-07-31-001437-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 271 750.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 271.75 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 6 серпня, 13:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 16 серпня, 13:00 |
Дата останніх змін | 12 вересня, 09:44 |
Аукціон |
19 серпня, 12:36 Переглянути |
Початок аукціону: | 19 серпня, 12:09 |
Код ДК 021:2015 - 30210000-4 «Машини для обробки даних (апаратна частина) (Персональні комп’ютери – ноутбуки для загальноосвітніх навчальних закладів Арцизького району, Роздільнянського району, Тарутинського району, Татарбунарського району, ОТГ с. Лиман) Джерело фінансування - кошти субвенції з державного бюджету та кошти місцевого бюджету.195 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 20.11.2019 00:11 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Оплата здійснюється шляхом безготівкового переказу коштів на поточний рахунок Продавця, вказаний у даному Договорі, протягом _________ банківських днів (вказується учасником, але не менше 10 банківських днів) з моменту поставки товару, а саме _____________ грн. (____________________), у тому числі ПДВ ________ грн. (______________________) з рахунку № _________________ (кошти субвенції з державного бюджету відповідно до Постанови КМУ від 03.04.2019 № 319) та ____________ грн. (________________________________), у тому числі ПДВ ______________________ грн. (__________________________) з рахунку № ____________ (співфінансування реалізації заходів, спрямованих на підвищення якості освіти). У разі отримання Покупцем належним чином оформленого рішення головного розпорядника коштів, Покупець може здійснити попередню оплату товару у розмірі 30 %. У такому випадку розрахунки за цим Договором проводяться шляхом здійснення попередньої оплати відповідно до Постанови КМУ № 117 від 21.04.2014 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти».
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальна установа "Одеський обласний центр фінансово-статистичного моніторингу, матеріально-технічного та навчально-методичного забезпечення закладів і установ освіти" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 36435962 |
Поштова адреса | 65017, Україна, Одеська область, м. Одеса, вул. Грецька, 1 |
Ім'я |
ІЛОНА КІРІЛЯК |
Телефон | +380487148554,+380487288710 |
Ел. пошта | centrmon11@ukr.net |