На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 939 839.60 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: «Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України»
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 30438780 |
---|---|
Поштова адреса | 07403, Україна, Київська область, місто, м. Бровари, вул. Броварської Сотні, буд. 3, кім. 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Петровський Ігор Олександрович |
Телефон | +380443380543 |
Ел. пошта | gorin2016@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-08-08-001022-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 939 839.60 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 19 398.39 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 9 000.00 UAH |
Період уточнень | до 16 серпня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 26 серпня, 00:00 |
Дата останніх змін | 26 серпня, 00:01 |
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Капітальний ремонт приміщень загального користування Іванківського центру первинної медико-санітарної допомоги за адресою: вул. Поліська, 65 в смт Іванків Київської області.»1 робота Адреса поставки: 07201, Україна, Київська область, смт. Іванків, Іванківський р-н., вул. Поліська, буд. 65 Строк: до 31.12.2019 11:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Замовник керуючись нормами постанов Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року №117 (із змінами) та від 27.12.2001 року №1764 (зі змінами) має право надати Генпідряднику, та у разі наявності звернення Генпідрядника (з точним формулюванням суми оплати (авансу) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів) – субпідряднику, за рахунок коштів державного (місцевого) бюджету попередню оплату (аванс) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, обладнання, конструкцій, виробів протягом 30-ти (тридцяти) календарних днів з дня отримання звернення Генпідрядника та у розмірі не більше ніж 30% від вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців (але в будь якому разі до кінця бюджетного року). По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. 10.2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти міського бюджету.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Замовник здійснює оплату виконаних робіт за Договором після підписання Акту та Довідки, при наявності бюджетного фінансування. Всі виплати здійснюються після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування та/або нездійснення платежів не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі. У разі зміни бюджетного фінансування Замовника, він письмово повідомляє про це Генпідрядника. 10.2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти міського бюджету.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство Іванківської районної ради «Іванківський центр первинної медико-санітарної допомоги» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38286423 |
Поштова адреса | 07201, Україна, Київська область, селище Іванків, вулиця Поліська,65 |
Ім'я |
Лозенко Марія Василівна ( ) |
Телефон | +380459153200 |
Ел. пошта | ivankiv-cpmsd@ukr.net |