На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
174 100.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2019-08-09-001104-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 174 100.00 UAH з ПДВ |
Дата останніх змін | 9 серпня, 13:33 |
---|
Будівництво паливної з монтажем обладнання у ВПЗ Володимир-Волинський-2, за адресою: м. Володимир-Волинський, вул. Сагайдачного,11 робота Адреса поставки: 44702, Україна, Волинська область, м. Володимир-Волинський, вуд. Сагайдачного, 1 Строк: до 01.10.2019 00:10 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
3.1. Розрахунок за Роботи здійснюється поетапно в наступному порядку: • протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту підписання цього Договору Замовник перераховує Виконавцю авансовий платіж на придбання матеріалів у розмірі 50% від загальної вартості робіт по ньому, а саме 86 424 грн., (вісімдесят шість тисяч чотириста двадцять чотири грн. 00 коп.); • Підрядник зобов’язується використати одержаний авансовий платіж і надати Замовнику Акти приймання виконаних підрядних робіт, оформлені належним чином, та підтверджуючі документи (накладні) про кількість і ціну придбаних ресурсів; • Остаточна оплата виконаних робіт проводиться після виконання усіх робіт за Договором протягом 15 (п’яти) календарних днів з моменту підписання актів виконаних робіт;
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | АТ "Укрпошта" в особі волинської дирекція |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 20134234 |
Поштова адреса | 43025, Україна, Волинська область, м. Луцьк, вул. Кривий вал, 19 |
Ім'я |
Віталій Місюкевич |
Телефон | +380502500892 |
Ел. пошта | misykevuch@gmail.com |