0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Переговорна процедура
Источник финансирования: средства Государственного бюджета (субвенция) на условиях софинансирования из местных бюджетов
отмененнаяОбщая стоимость с НДС
1 663 493.22 UAH
Причина отмены
згідно ч. 1 ст. 31 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявленні порушення законодавства з питань публічних закупівель; порушення порядку оприлюднення оголошення про проведення процедури закупівель.
Идентификационный номер | UA-2019-08-22-000860-b |
---|---|
Электронная цифровая подпись |
Наложено
|
Ожидаемая цена закупки | 1 663 493.22 UAH с НДС |
Условия применения: | Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю |
---|---|
Обоснование: | Згідно ч. 1 ст. 35 Закону переговорна процедура закупівлі - це процедура, що використовується замовником як виняток і, відповідно до якої, замовник укладає договір про закупівлю з учасником після проведення переговорів з одним або кількома учасниками. Переговорна процедура закупівлі застосовується замовником як виняток у разі наявності підстав, що визначені згідно ч. 2 ст. 35 Закону, в тому числі така процедура може бути застосована у разі потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням; необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору. 20 грудня 2018 року між Департаментом містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Черкаської обласної державної адміністрації та ТОВ «СК РЕСТАЛ» було укладено договір підряду на виконання Будівництва будівель, а саме «Амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Центральній, 33, в с. Сунки Смілянського району» , № договору 1, на суму 5 656 000 грн. 00 коп. з ПДВ. Однак у ході виконання робіт за даним договором, у зв’язку із виникненням потреби у закупівлі додаткових будівельних робіт, не передбачених проектом, тощо виникла необхідність у коригуванні проекту з закупівлі робіт на виконання будівництва, а саме «Амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Центральній, 33, в с. Сунки Смілянського району– будівництво». У ході виконання робіт виявлено, що для продовження робіт з будівництва вищезазначеної амбулаторії потрібно здійснити коригування проектно-кошторисної документації з зазначенням додаткових робіт, потреба в яких виникла під час виконання робіт по даному об’єкту. Вищевказані додаткові роботи збільшують обсяг та вартість робіт по даному об’єкту. У зв’язку із тим, що виникла необхідність включення до проекту медичного обладнання, устаткування та засобів, а також коригування в частині наданих генеральною підрядною організацією зауважень до попереднього проекту, що мало призвести до збільшення кошторисної вартості, у 2019 році було здійснено коригування проектної документації по робочому проекту на виконання робіт з Будівництва будівель, а саме «Амбулаторії загальної практики сімейної медицини по вул. Центральній, 33, в с. Сунки Смілянського району - будівництво». Зазначені додаткові та залишкові роботи, на даний час, включені до проектної документації, пройдена експертиза і отримано експертний звіт № 24-0362-19 (24-1031-18) від 21 червня 2019 року. Згідно вищевказаного експертного звіту було здійснено корегування проекту, та проведено експертизу проектної документації. Під час розгляду проектної документації експертами та проведення комплексної експертизи проекту в проект внесені зміни та доповнення. Згідно з завданням замовника, обсягом проектної документації, кошторисним призначенням на 2019 рік, існує необхідність проведення додаткових будівельних робіт (зазначені у відомості обсягів робіт), не включених у початковий проект, але проведення яких стало необхідним через непередбачувані обставини. При цьому особливу увагу звертаємо на те, що об’єкт не введено в експлуатацію через незавершеність робіт, зміна виконавця може негативно позначитись на дотриманні стандартів, що використовувались попереднім виконавцем. Зважаючи на те, що частина робіт по об’єкту виконана в рамках попереднього договору, виникає проблема забезпечення сумісності з уже виконаними роботами, оскільки заміна попереднього виконавця робіт може призвести до виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням, в тому числі до виникнення суперечностей в рамках зміненого проекту. Проведення процедури відкритих торгів в таких умовах є неможливим, тому настають підстави для проведення переговорної процедури закупівлі. Крім цього, заміна підрядника передбачає тимчасове зупинення виконання робіт, що може призвести до пошкодження, псування, погіршення якісних та технічних показників окремих елементів будівництва, що в свою чергу може призвести до надлишкового витрачання коштів для відновлення таких якісних та технічних показників. Залучення до виконання підрядника, який вже виконував роботи з будівництва вказаного об’єкту надасть можливість забезпечити сумісність нових робіт з тими, що виконувалися цим підрядником, а при закінченні робіт забезпечить належним чином усі випробувальні роботи та передачу об’єкта в експлуатацію в цілому. У відповідності до преамбули Закону, що установлює правові та економічні засади здійснення закупівель товарів, робіт і послуг для забезпечення потреб держави та територіальної громади, згідно положень Закону закупівля товарів, робіт або послуг може здійснюватися шляхом застосування однієї з процедур, що визначені згідно ст. 12 Закону. Окрім того, законодавство України передбачає отримання дозволу на виконання будівельних робіт і при зміні підрядника - відповідно внесення змін до нього. В свою чергу роботи, що є розрізненими (та які виступають продовженням вже розпочатих та виконаних робіт) і внесення змін до дозволу (у разі заміни попереднього виконавця робіт) суттєво ускладнить виконання робіт, збільшить строки їх виконання, що призведе до підвищення їх вартості, і може вплинути на якість виконаних робіт, а також може призвести до їх несумісності та певних порушень в частині уніфікації будівельних матеріалів відповідно до проектних рішень. У разі зміни підрядної організації, можливе виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією, а саме: втрати гарантій якості на вже виконані роботи, досягнення яких визначено у проектній документації, та можливості їх експлуатації протягом гарантійного строку, що передбачені основним Договором, тобто призведе до втрати гарантій на велику кількість виконаних будівельно-монтажних робіт, що передбачено Договором підряду та Цивільним кодексом України, оскільки вони не будуть закінчені попереднім виконавцем, що є неприпустимим. З урахуванням вказаного вище встановлено, що додаткові будівельні роботи тощо не були включені у початковий проект, однак в ході виконання основних робіт було встановлено необхідність виконання таких робіт для забезпечення реалізації проекту в цілому. У відповідності до листа Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 25.11.2016 року №3302-01/38216-06 у разі коли замовником було укладено договір на виконання робіт у ході виконання яких виникла необхідність у додатковій закупівлі, замовник може здійснити закупівлю таких робіт шляхом застосування переговорної процедури закупівлі за наявності підтверджених обставин та умов, передбачених пунктами 5 і 6 ч. 2 ст. 35 Закону. Отже, за наявності експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Центральній, 33, в с. Сунки Смілянського району– будівництво» (коригування)», та необхідності виконання додаткових та інших робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, так само за умови, що договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору, прийнято рішення для закупівлі зазначених додаткових будівельних робіт застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно п. 5 та 6 ч. 2 ст. 35 Закону. За наявності експертного звіту щодо розгляду проектної документації за робочим проектом «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Центральній, 33, в с. Сунки Смілянського району – будівництво» (коригування)», та необхідності виконання додаткових робіт, які стали необхідними для виконання проекту в цілому вже в ході виконання основних робіт, а також з урахуванням тієї обставини, що загальна вартість додаткових робіт (1 663 493,22 грн) становить 29,4 відсотка від вартості головного (первинного) договору (5 656 000,00 грн), що не перевищує 50 відсотків, прийнято рішення для закупівлі зазначених додаткових будівельних робіт застосувати переговорну процедуру закупівлі з підстав, визначених згідно п. 6 ч. 2 ст. 35 Закону. Враховуючи, що виконавець первинного договору ТОВ «СК РЕСТАЛ» має можливості виконати додаткові роботи по даному об’єкту, доцільно в якості виконавця залишкових і таких, що витікать з них, додаткових будівельних робіт, що встановлені в ході проведення обстежень, обрати саме ТОВ «СК РЕСТАЛ», що дозволить: - Дотриматись якості виконаних робіт в цілому; - Забезпечити сумісність матеріалів та дотримання технологічних правил виконання робіт (зазначені додаткові роботи виконати неперервним технологічним процесом силами і засобами підрядника, який здійснював основні обсяги робіт); - Підвищити ефективність гарантійного та післягарантійного обслуговування результатів виконаних робіт. Враховуючи вищезазначене, є підстави застосувати переговорну процедури на закупівлю робіт відповідно до п. 5 та 6 cт. 35 - потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням; необхідності проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором; загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору З огляду на викладені обставини тендерним комітетом було прийнято рішення про застосування переговорної процедури закупівлі на закупівлю робіт з будівництва згідно робочого проекту «Амбулаторія загальної практики сімейної медицини по вул. Центральній, 33, в с. Сунки Смілянського району – будівництво»». На запит Замовника від 21 серпня 2019 р., відповідно до абзацу 2 частини 1 статті 35 Закону ТОВ «СК РЕСТАЛ» надало інформацію про відповідність учасника кваліфікаційним вимогам відповідно до статті 16 цього Закону. |
Дата последних изменений | 23 августа, 11:13 |
---|
Код ДК021-2015 (CPV) 45210000-2 – Строительство зданий, Амбулатория общей практики семейной медицины по ул. Центральной, 33, в с. Сунки Смелянского района – строительство1 робота |
Адреса поставки: 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Хрещатик, 223 Срок: до 31.10.2019 22:10 Код ДК 021: 45210000-2, Строительство зданий |
---|
Название организации | Департамент містобудування, архітектури, будівництва та житлово-комунального господарства Черкаської обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЕГРПОУ | 40422357 |
Почтовый адрес | 18000, Україна, Черкаська область, Черкаси, вул. Хрещатик, 223 |
Імя |
Липкань Андрій Борисович (Lypkanʹ Andriy Borysovych) |
Телефон | +380472372910 |
Эл. почта | ukbch_oda@ukr.net |