На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 082 552.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: «Так як система електронних закупівель prozorro.gov.ua передбачає обов'язкове зазначення очікуваної вартості "з" або "без" ПДВ замовником зазначено вартість "з" ПДВ. Проте до оцінки та до участі допускаються пропозиції учасників незалежно від форми оподаткування, що визначені згідно Податкового законодавства України»
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38939596 |
---|---|
Поштова адреса | 75000, Україна, Херсонська область, смт. Білозерка, вул. САДОВА, будинок 39 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дмитрий Савченко |
Телефон | +380958261160 |
Ел. пошта | alad_energy@i.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-09-13-002315-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 082 552.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 50 825.52 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 25 000.00 UAH |
Планування закупівлі | UA-P-2019-09-13-006389-b |
Перейти до плану закупівлі |
Період уточнень | до 24 вересня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 4 жовтня, 00:00 |
Дата останніх змін | 4 жовтня, 00:03 |
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Проведення заходів з термосанації будівлі Добропільського закладу повної загальної середньої освіти з використанням енергозберігаючих технологій (капітальний ремонт) Долматівської сільської ради Голопристанського району Херсонської області»1 робота Адреса поставки: 75663, Україна, Херсонська область, село Добропілля, Голопристанський район, вул. Шкільна, буд. 13 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Замовник до початку виконання робіт при наявності бюджетних коштів протягом 30 робочих днів з моменту підписання договору перераховує на розрахунковий рахунок Підрядника аванс у розмірі 30% від вартості річного обсягу робіт на придбання необхідних для виконання робіт будівельних та паливно-мастильних матеріалів. Щомісячні розрахунки за виконані роботи здійснюються при надходженні коштів з відповідного бюджету на зазначені цілі, в межах наявного фінансового ресурсу на єдиному казначейському рахунку протягом 30 календарних днів та на підставі пред’явлених форм КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати», КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт». Замовник керуючись нормами постанов Кабінету Міністрів України від 23.04.2014 року №117 (із змінами) та від 27.12.2001 року №1764 (зі змінами) має право надати Генпідряднику, та у разі наявності звернення Генпідрядника (з точним формулюванням суми оплати (авансу) на придбання матеріалів, конструкцій, виробів) має право надати субпідряднику, за рахунок коштів державного бюджету попередню оплату (аванс) на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів у розмірі не більше ніж 30% від вартості річного обсягу робіт на строк не більше трьох місяців (але в будь якому разі до кінця бюджетного року). По закінченні тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються замовнику. 10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти державного бюджету, кошти місцевого бюджету
Тип оплати: Аванс
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
Замовник здійснює оплату виконаних робіт за Договором після підписання Акту та Довідки, при наявності бюджетного фінансування. Всі виплати здійснюються після отримання Замовником відповідних бюджетних призначень. У разі затримки бюджетного фінансування та/або нездійснення платежів не з вини Замовника, оплата за виконані роботи здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з дати отримання Замовником відповідного бюджетного фінансування та/або можливості здійснити платежі. У разі зміни бюджетного фінансування Замовника, він письмово повідомляє про це Генпідрядника. 10-2. Джерело фінансування закупівлі. Кошти державного бюджету, кошти місцевого бюджету.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | ДОЛМАТІВСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА ГОЛОПРИСТАНСЬКОГО РАЙОНУ ХЕРСОНСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34381816 |
Поштова адреса | 75662, Україна, Херсонська область, Голопристанський р-н, с. Долматівка, , пров. Шкільний |
Ім'я |
Еліна Сергіївна Рубан |
Телефон | +380666684166 |
Ел. пошта | dolmativkarada@ukr.net |