На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 789 629.60 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Співак В'ячеслав Валерійович – начальник відділу матеріально – технічного забезпечення філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця», бульвар Т.Шевченка, 38/40, кім.301, м. Київ, 01032, тел. +38 (044) 309-75-09, e-mail відсутній. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2019 року (до 31.12.2019 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42910227 |
---|---|
Поштова адреса | 02091, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 56 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ІВЧЕНКО ВАЛЕРІЙ |
Телефон | 380664857308,380664857308 |
Ел. пошта | vip_teh_prom@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42715656 |
---|---|
Поштова адреса | 10001, Україна, Житомирська область, Житомир, вулиця СЕРГІЯ ПАРАДЖАНОВА, будинок 77, офіс 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Тимошенко Наталія |
Телефон | 380971483475,380971483475 |
Ел. пошта | rokkogrupp@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-10-11-000501-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 789 629.60 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 17 880.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 53 688.00 UAH |
Період уточнень | до 18 жовтня, 19:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 24 жовтня, 01:00 |
Подача пропозицій | до 28 жовтня, 18:00 |
Дата останніх змін | 18 листопада, 16:55 |
Аукціон |
29 жовтня, 14:56 Переглянути |
Набір гігієнічний до комплекту постільної білизни для вагонів СВ в індивідуальній упаковці з логотипом (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)171100 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33760000-5, Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки |
Накладки гігієнічні на унітаз (Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.)11000 пакунок Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 33760000-5, Туалетний папір, носові хустинки, рушники для рук і серветки |
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських дні з дня підписання акту прийому-передачі, але не раніше реєстрації податкової накладної. Джерело фінансування закупівлі: власні кошти.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41022900 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Ім'я |
Відділ матеріально технічного |
Телефон | +380443097509;+380443097 |
Ел. пошта | pk_tend@uz.gov.ua |