На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 16285789 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Київська обл., Київ, м. Київ, вул. Желябова, 8/4 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Товариство з обмеженою відповідальністю „СІНТ” |
Телефон | +380442204747 |
Ел. пошта | v.mileschenko@sint.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-10-24-000267-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 4 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 120.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 25 жовтня, 15:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 29 жовтня, 11:00 |
Дата останніх змін | 14 листопада, 12:48 |
Послуги з заправки/відновлення картриджів1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
-Оплата здійснюється у національній валюті шляхом перерахування з казначейського рахунку Замовника грошових коштів на поточний рахунок Виконавця на підставі акту наданих Послуг. -Розрахунки за фактично надані послуги здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 10 (десяти) робочих днів після отримання Замовником рахунку-фактури від Виконавця та/або підписання Сторонами Акту наданих послуг за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. -У випадку відсутності фінансування або його затримки, розрахунки за надані послуги переноситься до моменту надходження фінансування для оплати таких послуг. -Замовник не несе відповідальності за затримку бюджетного фінансування та зобов’язується здійснити оплату вартості наданих Виконавцем послуг протягом 10 робочих днів з дати надходження відповідного бюджетного фінансування коштів на рахунок Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40918711 |
Поштова адреса | 01044, Україна, Київська область, Київ, Хрещатик, 36 |
Ім'я |
Хоменко Яна Олександрівна (Khomenko Yana Oleksandrivna) |
Телефон | 380443667613 |
Ел. пошта | yana.homenko@kmda.gov.ua |