На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 049 771.60 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: процедура закупівлі здійснюється з метою виконання робіт по проекту
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42481990 |
---|---|
Поштова адреса | 49081, Україна, Дніпропетровська область, дніпро, пр. Мануйлівський, буд.73. |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Ленец Наталія Леонідівна |
Телефон | +380964966027 |
Ел. пошта | garant.stroy.invest1@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42502088 |
---|---|
Поштова адреса | 49130, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, вулиця Березинська, будинок 7 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Чоботар Володимир Володимирович |
Телефон | +380971613427 |
Ел. пошта | betwinnick@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-11-05-002389-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 049 771.60 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 11 000.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 12 листопада, 11:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 листопада, 11:00 |
Дата останніх змін | 16 грудня, 13:38 |
Аукціон |
25 листопада, 12:44 Переглянути |
роботи по проекту «Капітальний ремонт дороги по вул. Садова в с. Зелена Балка Широківського району Дніпропетровської області». Джерело фінансування закупівлі. кошти місцевих бюджетів1 робота Адреса поставки: 53711, Україна, Дніпропетровська область, с. Зелена Балка, вул. Садова Строк: до 31.12.2020 15:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Замовник, в межах отриманого бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, щомісячно здійснює розрахунки за виконані роботи з Підрядником протягом десяти робочих днів на підставі акту приймання виконаних робіт (форма КБ№-2в) та довідки про вартість виконаних робіт (форма № КБ-3), підписаних уповноваженими представниками сторін. Терміни оплати за виконані роботи, у разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, можуть бути перенесені. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» від 23.04.2014р. № 117 Замовник може прийняти рішення щодо надання Підряднику авансу на придбання матеріалів, конструкцій, виробів в сумі, що не перевищує тридцять відсотків від суми бюджетних зобов’язань Договору на поточний рік (від суми виділених розпорядником коштів) на підставі наданих рахунків-фактур та інших супроводжуючих документів, відповідно до законодавства. Підрядник зобов’язується використати одержаний аванс на придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів та протягом трьох місяців з моменту отримання авансу виконати належним чином обсяг поставок та надати Замовнику підтверджуючі документи на суму сплаченого авансу, а Замовник зобов’язується їх прийняти встановленим порядком. При закінчення тримісячного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику. Замовник може здійснювати подекадно проміжні платежі за фактично виконані роботи в межах наявних фінансових ресурсів на рахунку Замовника. У разі зміни бюджетного фінансування Замовник письмово повідомляє про це Підрядника, який зобов’язаний негайно призупинити, уповільнити чи прискорити роботи, в залежності від змін, з моменту отримання повідомлення
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Виконавчий комітет Новолатівської сільської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40982291 |
Поштова адреса | 53711, Україна, Дніпропетровська область, село Новолатівка, вулиця Шкільна 7а |
Ім'я |
Сулейко Ніна Василівна (Zubriy Оlexander ) |
Телефон | +380565728331 |
Ел. пошта | novolativka038@ukr.net |