На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 33909174 |
---|---|
Поштова адреса | 78600, Україна, Івано-Франківська область, м. Косів, вул. Незалежності, 40б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Володимир Тинкалюк |
Телефон | +380673438444 |
Ел. пошта | prombyd-kosiv@i.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 33426468 |
---|---|
Поштова адреса | 76000, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, Північний Бульвар 5Б/54 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Яцишин Володимир Богданович |
Телефон | +380342537666 |
Ел. пошта | rbki.if@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-11-06-002794-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 18 633 149.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 558 994.47 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 90 000.00 UAH |
Період уточнень | до 14 листопада, 20:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 20 листопада, 00:00 |
Подача пропозицій | до 24 листопада, 20:00 |
Дата останніх змін | 10 грудня, 16:59 |
Аукціон |
25 листопада, 12:40 Переглянути |
ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 «Нове будівництво спортивного залу та майстерень Коломийського НВК №9 «Школа-природничо-математичний ліцей» по вул.М.Драгоманова, 1 в м.Коломиї Івано-Франківської області. (Коригування РП)» (за кодом CPV за ДК 021:2015 – Будівництво будівель (45210000-2)1 робота Адреса поставки: 78203, Україна, Івано-Франківська область, місто Коломия, вулиця М.Драгоманова, 1 Строк: до 31.05.2021 00:05 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45210000-2, Будівництво будівель |
Розрахунки проводяться у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 23 квітня 2014 №117 «Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та Постанови Кабінету Міністрів України від 27 грудня 2001 № 1764 «Про затвердження порядку державного фінансування капітального будівництва». Замовник може перерахувати авансовий платіж у розмірі до 30% вартості робіт за договором. Попередня оплата розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів за капітальними видатками та державними контрактами здійснюється шляхом спрямування бюджетних коштів виконавцям робіт, надавачам товарів і послуг (крім нерезидентів) на небюджетні рахунки, відкриті на їх ім’я в органах Казначейства у встановленому законодавством порядку, з подальшим використанням зазначених коштів виконавцями робіт, надавачами товарів і послуг виключно з таких рахунків на цілі, визначені договорами про закупівлю товарів, робіт і послуг.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Замовник зобов’язаний забезпечити здійснення фінансування робіт відповідно до бюджетних призначень. Оплата виконаних робіт проводитиметься після прийняття замовником закінчених Робіт (об’єкта будівництва) або поетапно проміжними платежами в міру виконаних робіт. Поетапна проміжна оплата виконаних Робіт залежатиме виключно від фактичного надходження коштів відповідного бюджетного фінансування за рахунок Замовника. Довідка та Акт готуються Підрядником та передаються на розгляд та підписання Замовнику не пізніше 25-го числа поточного місяця. Замовник повинен розглянути та перевірити подані документи та в разі відсутності зауважень підписати Довідку та Акт протягом п'яти робочих днів з моменту надання цих документів Підрядником. Остаточна оплата виконаних робіт здійснюється після прийняття Замовником закінчених робіт на підставі Акту.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Коломийська міська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 04054334 |
Поштова адреса | 78203, Україна, Івано-Франківська область, м. Коломия, проспект Михайла Грушевського, 1 |
Ім'я |
Наталя Геник |
Телефон | +380343347571 |
Ел. пошта | tender_kolrada@ukr.net |