На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
10 100.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Вимоги до постачальника: 1. Форма власності: крім фізичної особи – підприємця (дозволяється ФОП групи 3 і 4, який є платником ПДВ). 2. Платник ПДВ. 3. Розмістити на електронному майданчику до початку аукціону такі відомості та копії документів: 3.1. копія виписки ЄДРПОУ; 3.2. копія витягу з реєстру платників ПДВ (для ФОП додатково свідоцтво платника єдиного податку); 3.3. реквізити підприємства, зокрема місцезнаходження, контактний телефон, ім’я контактної особи, адресу електронної скриньки; 3.4. комерційна пропозиція із зазначенням виробника, торгової марки, моделі та основних характеристик товару згідно з формою, доданою нижче. 4. Доставка товару за адресою: вул. Кирилівська, 113. 5. Оплата за поставлений товар здійснюється протягом 30 календарних днів із моменту поставки. Канцелярські та господарські товари (32 позицій зазначені в окремому файлі).
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41424580 |
---|---|
Поштова адреса | 03118, Україна, Київська область, Київ, вул. Гвардійська, буд. 87-А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Огрудков Сергій |
Телефон | 380506581838,380506581838 |
Ел. пошта | service-i@outlook.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38402792 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 02094, м.Київ, Деснянський район, ВУЛИЦЯ ЧЕРВОНОТКАЦЬКА, будинок 71 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ПП "САМТЕКС ДИСТРИБУЦІЯ" |
Телефон | 0444958851 |
Ел. пошта | samtex_tender@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-11-27-003043-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 10 100.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 100.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 2 грудня, 17:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 5 грудня, 17:00 |
Дата останніх змін | 12 грудня, 16:20 |
Аукціон |
6 грудня, 12:19 Переглянути |
Канцелярські та господарські товари (32 позицій зазначені в окремому файлі)1 лот Адреса поставки: 04073, Україна, місто Київ, Київ, вул. Кирилівська, 113 Строк: до 20.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30192700-8, Канцелярські товари |
Документи предмета |
|
---|
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) "Київекспертиза" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 21606480 |
Поштова адреса | 04073, Україна, Київська область, Київ, вул. Кирилівська, 113 |
Ім'я |
Загоровський Андрій Володимирович |
Телефон | 380444682868 |
Ел. пошта | kyivexp@gmail.com |