На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
26 400.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення. Послуги із супроводження (доробка, навчання, супроводження) програмного комплексу АРМ «Бухгалтерія» (діючого на піприємстві Замовника) протягом одного 2020року на 5 робочих місць за юридичною адресою Замовника. Кваліфікаційні критерії додаються у Додатку 1 " Квалификац. вимог. бухгалтерская программа" Послуги повинні відповідати наступним вимогам: 1. Учасник повинен мати досвід роботи в наступних модулях: «Фінансовий облік», «Облік основних засобів». 2. Учасник повинен мати практичні навички встановлення оновленнь системи на місці Замовника. 3. Учасник повинен мати практичні навички роботи з базами даних (встановлення, робота з базами даних, інше). 4. Учасник повинен орієнтуватися в законодавстві з питань бухгалтерського обліку та оподаткування. Надавати законодавчі роз’яснення щодо розрахунків, бланків, форм у системі. 5. Місце надання послуг: м. Київ, вул. Підвисоцького, 13. 6. Налагодження системи під потреби Замовника. 7. Консультації по експлуатації, допомога у пошуку помилок, навчання новим можливостям програмного комплексу. 8. Учасник безкоштовно та самостійно вносить всю базу (інформацію про діяльність предприємства протягом 2013-2019р.р.) у програму яку надає за договором не пізніш ніж 15 діб з моменту укладення договору - у протилежному випадку Замовник має право розторгнути договір без попередження та має право на отримання штрафу з Виконавця у розмірі 30% від суми договору протягом 5 днів з моменту вимоги про це. Юридичну силу мають ті "Кваліфікаційні вимоги", які завантажені в закупівлю останніми. Доробка та супроводження забезпечення системи бухгалтерского обліку, а саме виконання робіт по договору: 1. Банк; 2. Каса; 3. Журнал-ордер№6; 4. Журнал-ордер№6 (по підрозділам); 5. Основні засоби; 6. Облік (МБіП); 7. Облік матеріалів; 8. Облік медикаментів; 9. Матеріальний баланс; 10. Баланс; 11.Фактичні витрати; 12. Програма "старт" (пошта, збереження, відновлення) 13. Адміністрування довідників 14. Обслужівання локальної мережі 15. Платні медикаменти; 16. Головна книга
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2648211377 |
---|---|
Поштова адреса | 02154, Україна, Київська область, Київ, пр.Лісний, 9, кв.118 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Юсенков Сергій Вікторович |
Телефон | 380674491483,380674491483 |
Ел. пошта | serg_softplus@bigmir.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-11-29-000644-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 26 400.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 264.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 5 грудня, 18:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 10 грудня, 15:00 |
Дата останніх змін | 21 січня, 20:00 |
Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення (програмного комплексу АРМ «Бухгалтерія» )12 послуга Адреса поставки: 01013, Україна, місто Київ, Київ, Підвисоцького,13 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 72266000-7, Консультаційні послуги з питань програмного забезпечення |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне некомерційне підприємство "Консультативно-діагностичний центр" Печерського району міста Києва |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26188567 |
Поштова адреса | 01103, Україна, Київська область, Київ, вул. Підвисоцького, 13 |
Ім'я |
Волкова Олена Валеріївна |
Телефон | 380442808187 |
Ел. пошта | pechcrp1@ukr.net |