На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
18 294 896.30 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32851616 |
---|---|
Поштова адреса | 03039, Україна, Київська область, Київ, вул. Саперно – Слобідська, будинок 22, літера А, нежитлове приміщення з №1 по №14 групи приміщень №309 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ілхамі Туфан Ібас |
Телефон | ++380445242333 |
Ел. пошта | onurlviv2010@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2019-12-05-002643-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 18 294 896.30 UAH без ПДВ |
Умови застосування: | Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю |
---|---|
Обгрунтування: | В ході виконання робіт з автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-16 Львів - Пустомити - Меденичі на ділянці км 28+775 - км 38+200 Львівської області, відбулось внесення поточних змін до проекту, а саме: - зрізування чагарників, - земляні роботи, - влаштування додаткового шару основи дорожнього одягу, - улаштування та подовження залізобетонних труб на з’їздах та розв’язках, - влаштування водовідведення, - встановлення дорожніх знаків із підвищеною світло відбивальною здатністю, - влаштування бар’єрного огородження, - перенесення існуючих опор ПрАТ «Львівобленерго» за межі проектованої ділянки. З метою дотримання належної якості виконання робіт та можливості в подальшому введення даного об’єкту в експлуатацію, в межах авторського нагляду за проектом, виникла необхідність проведення додаткових будівельних робіт, не зазначених у початковому проекті, але які стали через непередбачувані обставини необхідними для виконання проекту за сукупності таких умов: - договір буде укладено з попереднім виконавцем цих робіт, - такі роботи технічно чи економічно пов’язані з головним (первинним) договором від 26.06.2018 року № 51-06/18; - загальна вартість додаткових робіт не перевищує 50 відсотків вартості головного (первинного) договору) |
Дата останніх змін | 18 грудня, 18:33 |
---|
ДСТУ Б Д.1.1-1-2013, ДК 021:2015 (45454000-4 Реконструкція) Реконструкція автомобільної дороги загального користування державного значення Т-14-16 Львів - Пустомити - Меденичі на ділянці км 28+775 - км 38+200 Львівської області1 робота Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45454000-4, Реконструкція |
Розрахунки проводяться в порядку встановленому даним Договором, шляхом оплати Замовником після пред’явлення Підрядником рахунка на оплату робіт та після підписання Сторонами акту приймання виконаних будівельних робіт (або поетапної оплати Замовником виконаних робіт), а також після перевірки, погодження та підписання актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в) Інженером – Консультантом, якщо такий буде залучений Замовником за окремим договором у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження вимог щодо проведення контролю якості робіт нового будівництва, реконструкції та ремонту автомобільних доріг загального користування» від 28.12.2016р. № 1065, щодо підтвердження ним якості та об’ємів виконаних Підрядником робіт. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства виконані роботи в 5-ти денний термін з моменту надходження бюджетних коштів. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс), розмір якої не може перевищувати 30 відсотків виділеного фінансування на поточний рік терміном до 90 днів
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Служба автомобільних доріг у Львівській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25253009 |
Поштова адреса | 79053, Україна, Львівська область, Львів, Володимира Великого 54 |
Ім'я |
Манько Михайло Миколайович (Manko Mykhailo Mykolayovych) |
Телефон | 380322632033 |
Ел. пошта | sadlo-tender@ukr.net |