На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 469 182.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2019-12-06-004261-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 3 469 182.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Двічі відмінено процедуру відкритих торгів, у тому числі частково (за лотом), через відсутність достатньої кількості тендерних пропозицій, визначеної цим Законом |
---|---|
Обгрунтування: | Двічі відповідно до звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-11-05-003141-b Дата формування звіту: 21 листопада 2019 та звіту про результати проведення процедури закупівлі UA-2019-10-18-003903-b Дата формування звіту: 04 листопада 2019 відмінено закупівлі (відкриті торги) через відсутність достатньої кількості учасників. |
Дата останніх змін | 18 грудня, 18:12 |
---|
Крісла, стільці та лави9 найменувань Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2019 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39110000-6, Сидіння, стільці та супутні вироби і частини до них |
Усі розрахунки за Договором здійснюються у національній валюті України. Замовник оплату поставленого Товару здійснює на підставі видаткової накладної на партію поставленого Товару, шляхом перерахування коштів на рахунок Постачальника. Оплата Товару Замовником здійснюється протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту підписання уповноваженими представниками обох Сторін видаткової накладної. Кошти Державного бюджету. КЕКВ 2210.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Територіальне управління Державної судової адміністрації України в Київській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 26268119 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська область, м. Київ, вул. Жилянська, 58 б |
Ім'я |
Наталья Войтенко |
Телефон | +380442340500 |
Ел. пошта | orgotdel@ko.court.gov.ua |