На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
4 877 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Відмінена закупівля
Не відповідає вимогам тендерної документації
1.1. Відповідно до п.3.5.2. Тендерної документації відповідно до статті 16 Закону Замовник встановлює до Учасників такі кваліфікаційні критерії: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 1 до цієї тендерної документації. Згідно з Додатком 1 до Тендерної документації «Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)» аналогічними вважаються договори з поточного дрібного та експлуатаційного утримання автомобільних доріг щодо ремонту, відновлення елементів дорожнього освітлення та світлофорних об’єктів або поточного ремонту зовнішнього освітлення або капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів та оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (п.1.3) за останні три роки. Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.3). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці та повинні бути видані з дати оголошення закупівлі до дати розкриття тендерних пропозиції. Учасник Приватне науково-виробниче підприємство «Елком-сервіс» у складі тендерної пропозиції завантажив файл «інформаційні довідки.pdf» у якому на сторінках 25-26 знаходиться «Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)» у якій зазначено 7 договорів як аналогічні та на сторінці 27 зазначеного файлу знаходиться Відгук №52 від 21.01.2020 року виданого Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області. У зазначеному відгукові зазначено, що ПНВП «Елком-сервіс» працює в якості Підрядника в Службі автомобільних доріг починаючи з 2018 року по даний час. За цей період ПНВП «Елком-сервіс» надає послуги з експлуатаційного утримання доріг загального користування Чернівецької області (обслуговування зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування державного значення та штучних спорудах на них у Чернівецькій області, встановлення та обслуговування світлофорних об’єктів на дорогах державного значення Чернівецької області). Загальна сума наданих послуг складає 4054,852 тис. грн.. Однак, з даного відгуку неможливо встановити, чи стосується він усіх договорів зазначених у «Інформаційній довідці про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)», а також в інформаційній довідці відсутній договір на надання послуг зазначений Службою у відгукові, а саме послуги з експлуатаційного утримання доріг загального користування Чернівецької області (обслуговування зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування державного значення та штучних спорудах на них у Чернівецькій області, встановлення та обслуговування світлофорних об’єктів на дорогах державного значення Чернівецької області) на суму 4054,852 тис. грн. Таким чином, учасник Приватне науково-виробниче підприємство «Елком-сервіс» вимог тендерної документації не виконав та не надав належний відгук про виконання аналогічних договорів, з якого можливо встановити належне виконання договорів зазначених в «Інформаційній довідці про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)» чим порушив вимоги тендерної документації. 1.2. Також, учасник Приватне науково-виробниче підприємство «Елком-сервіс» у складі тендерної пропозиції завантажив файл «інформаційні довідки.pdf» у якому на сторінках 25-26 знаходиться «Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)». Під номером 1 інформаційної довідки учасник зазначив як аналогічний договір за предметом закупівлі «Обслуговування зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування державного значення та штучних спорудах на них у Чернівецькій області (код за ДК 021:2015 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)» укладеного між ним та Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області та на виконання вимог тендерної документації завантажив файл «договір №8 (2019р.).pdf» у якому знаходиться Договір №8 від 25.03.2019р. за предметом «Обслуговування зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування державного значення та штучних спорудах на них у Чернівецькій області (код за ДК 021:2015 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)» укладеного між Приватним науково-виробничим підприємством «Елком-сервіс» та Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області. Жодних додатків до договору не надано. Однак, на офіційному сайті уповноваженого органу «prozorro» за посиланням «https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-02-08-000681-c» розміщена закупівля послуг «Обслуговування зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування державного значення та штучних спорудах на них у Чернівецькій області (код за ДК 021:2015 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)» з договором зазначеним учасником як аналогічний (Договір №8 від 25.03.2019р.) до якого є наявні додаткові угоди №2 від 19.12.2019року, №3 від 20.12.2019 року та №4 від 24.01.2020 року, у п. 3 яких зазначено, що Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та є невід’ємною частиною Договору №8 від 25.03.2019р. Таким чином, учасник Приватне науково-виробниче підприємство «Елком-сервіс» подав аналогічний договір не у повному розмірі, чим порушив вимоги тендерної документації. 1.3. Відповідно до п. 3.6.4. Тендерної документації документальне підтвердження відповідності послуг тендерній документації надається у вигляді копії інформаційної довідки, в якій також обов’язково зазначається інформація про особу, яку уповноважено на підписання договору. Додатками до цієї довідки є: - копії дозволів та/або ліцензій Учасника торгів на надання послуг, якщо отримання такого дозволу та/або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У разі відсутності у Учасника торгів дозволу та/або ліцензії на надання певного виду послуг, він надає у складі тендерної пропозиції матеріали, що підтверджують можливість отримання ним дозволу та/або ліцензії у терміни визначені Законом для укладання договору за результатами цих торгів. Учасник Приватне науково-виробниче підприємство «Елком-сервіс» у складі тендерної пропозиції завантажив файл «інформаційні довідки.pdf» у якому на сторінці 38 знаходиться Інформаційна довідка №19-Т від 29.01.2020 року згідно якої зазначено, що ПНВП «Елком-сервіс» планує в 2020 році отримати ліцензію на будівельні роботи, а саме електро-монтажні роботи. Однак, учасник Приватне науково-виробниче підприємство «Елком-сервіс» у складі тендерної пропозиції не надав, та документально не підтвердив можливість отримання ним дозволу та/або ліцензії у терміни визначені Законом для укладання договору за результатами цих торгів. Посилання учасника в Інформаційній довідці на те, що надання послуг з експлуатаційного утримання доріг державного значення (обслуговування, ремонт, відновлення елементів дорожнього освітлення та світлофорних об'єктів) не потребує наявності ліцензії та дозволів на проведення робіт так як згідно п. 22. Постанови КМУ №236 від 20 березня 2019р. «Про внесення змін до переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» до переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію відноситься: Реконструкція або технічне переоснащення електричних мереж напругою не вище 10 кВ (лінії електричних мереж, трансформаторні підстанції, об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури), не є підставою для відсутності в учасника ліцензії, так як згідно п. 7 Технічного завдання до Тендерної документації необхідне виконання робіт «Кабель до 35 кВ у прокладених трубах, блоках i коробах, маса 1 м до 1 кг [при роботi на висотi понад 2 до 8 м]». Отже надання послуг згідно технічного завдання передбачає переоснащення електричних мереж напругою вище 10 кВ, а саме до 35 кВ, а такі роботи згідно Постанови КМУ №236 від 20 березня 2019р. потребують ліцензування. Таким чином, учасник Приватне науково-виробниче підприємство «Елком-сервіс» вимог тендерної документації не виконав, та не надав ліцензії на виконання певних видів робіт у складі тендерної пропозиції, чим порушив вимоги тендерної документації.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1.1. Відповідно до п.3.5.2. Тендерної документації відповідно до статті 16 Закону Замовник встановлює до Учасників такі кваліфікаційні критерії: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 1 до цієї тендерної документації. Згідно з Додатком 1 до Тендерної документації «Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)» аналогічними вважаються договори з поточного дрібного та експлуатаційного утримання автомобільних доріг щодо ремонту, відновлення елементів дорожнього освітлення та світлофорних об’єктів або поточного ремонту зовнішнього освітлення або капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів та оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (п.1.3) за останні три роки. Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.3). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці та повинні бути видані з дати оголошення закупівлі до дати розкриття тендерних пропозиції. Учасник Приватне науково-виробниче підприємство «Елком-сервіс» у складі тендерної пропозиції завантажив файл «інформаційні довідки.pdf» у якому на сторінках 25-26 знаходиться «Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)» у якій зазначено 7 договорів як аналогічні та на сторінці 27 зазначеного файлу знаходиться Відгук №52 від 21.01.2020 року виданого Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області. У зазначеному відгукові зазначено, що ПНВП «Елком-сервіс» працює в якості Підрядника в Службі автомобільних доріг починаючи з 2018 року по даний час. За цей період ПНВП «Елком-сервіс» надає послуги з експлуатаційного утримання доріг загального користування Чернівецької області (обслуговування зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування державного значення та штучних спорудах на них у Чернівецькій області, встановлення та обслуговування світлофорних об’єктів на дорогах державного значення Чернівецької області). Загальна сума наданих послуг складає 4054,852 тис. грн.. Однак, з даного відгуку неможливо встановити, чи стосується він усіх договорів зазначених у «Інформаційній довідці про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)», а також в інформаційній довідці відсутній договір на надання послуг зазначений Службою у відгукові, а саме послуги з експлуатаційного утримання доріг загального користування Чернівецької області (обслуговування зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування державного значення та штучних спорудах на них у Чернівецькій області, встановлення та обслуговування світлофорних об’єктів на дорогах державного значення Чернівецької області) на суму 4054,852 тис. грн. Таким чином, учасник Приватне науково-виробниче підприємство «Елком-сервіс» вимог тендерної документації не виконав та не надав належний відгук про виконання аналогічних договорів, з якого можливо встановити належне виконання договорів зазначених в «Інформаційній довідці про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)» чим порушив вимоги тендерної документації. 1.2. Також, учасник Приватне науково-виробниче підприємство «Елком-сервіс» у складі тендерної пропозиції завантажив файл «інформаційні довідки.pdf» у якому на сторінках 25-26 знаходиться «Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)». Під номером 1 інформаційної довідки учасник зазначив як аналогічний договір за предметом закупівлі «Обслуговування зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування державного значення та штучних спорудах на них у Чернівецькій області (код за ДК 021:2015 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)» укладеного між ним та Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області та на виконання вимог тендерної документації завантажив файл «договір №8 (2019р.).pdf» у якому знаходиться Договір №8 від 25.03.2019р. за предметом «Обслуговування зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування державного значення та штучних спорудах на них у Чернівецькій області (код за ДК 021:2015 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)» укладеного між Приватним науково-виробничим підприємством «Елком-сервіс» та Службою автомобільних доріг у Чернівецькій області. Жодних додатків до договору не надано. Однак, на офіційному сайті уповноваженого органу «prozorro» за посиланням «https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-02-08-000681-c» розміщена закупівля послуг «Обслуговування зовнішнього освітлення на автомобільних дорогах загального користування державного значення та штучних спорудах на них у Чернівецькій області (код за ДК 021:2015 50230000-6 Послуги з ремонту, технічного обслуговування дорожньої інфраструктури і пов’язаного обладнання та супутні послуги)» з договором зазначеним учасником як аналогічний (Договір №8 від 25.03.2019р.) до якого є наявні додаткові угоди №2 від 19.12.2019року, №3 від 20.12.2019 року та №4 від 24.01.2020 року, у п. 3 яких зазначено, що Додаткова угода набирає чинності з моменту її підписання сторонами та є невід’ємною частиною Договору №8 від 25.03.2019р. Таким чином, учасник Приватне науково-виробниче підприємство «Елком-сервіс» подав аналогічний договір не у повному розмірі, чим порушив вимоги тендерної документації. 1.3. Відповідно до п. 3.6.4. Тендерної документації документальне підтвердження відповідності послуг тендерній документації надається у вигляді копії інформаційної довідки, в якій також обов’язково зазначається інформація про особу, яку уповноважено на підписання договору. Додатками до цієї довідки є: - копії дозволів та/або ліцензій Учасника торгів на надання послуг, якщо отримання такого дозволу та/або ліцензії на провадження такого виду діяльності передбачено законодавством. У разі відсутності у Учасника торгів дозволу та/або ліцензії на надання певного виду послуг, він надає у складі тендерної пропозиції матеріали, що підтверджують можливість отримання ним дозволу та/або ліцензії у терміни визначені Законом для укладання договору за результатами цих торгів. Учасник Приватне науково-виробниче підприємство «Елком-сервіс» у складі тендерної пропозиції завантажив файл «інформаційні довідки.pdf» у якому на сторінці 38 знаходиться Інформаційна довідка №19-Т від 29.01.2020 року згідно якої зазначено, що ПНВП «Елком-сервіс» планує в 2020 році отримати ліцензію на будівельні роботи, а саме електро-монтажні роботи. Однак, учасник Приватне науково-виробниче підприємство «Елком-сервіс» у складі тендерної пропозиції не надав, та документально не підтвердив можливість отримання ним дозволу та/або ліцензії у терміни визначені Законом для укладання договору за результатами цих торгів. Посилання учасника в Інформаційній довідці на те, що надання послуг з експлуатаційного утримання доріг державного значення (обслуговування, ремонт, відновлення елементів дорожнього освітлення та світлофорних об'єктів) не потребує наявності ліцензії та дозволів на проведення робіт так як згідно п. 22. Постанови КМУ №236 від 20 березня 2019р. «Про внесення змін до переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію» до переліку будівельних робіт, які не потребують документів, що дають право на їх виконання, та після закінчення яких об’єкт не підлягає прийняттю в експлуатацію відноситься: Реконструкція або технічне переоснащення електричних мереж напругою не вище 10 кВ (лінії електричних мереж, трансформаторні підстанції, об’єкти інженерно-транспортної інфраструктури), не є підставою для відсутності в учасника ліцензії, так як згідно п. 7 Технічного завдання до Тендерної документації необхідне виконання робіт «Кабель до 35 кВ у прокладених трубах, блоках i коробах, маса 1 м до 1 кг [при роботi на висотi понад 2 до 8 м]». Отже надання послуг згідно технічного завдання передбачає переоснащення електричних мереж напругою вище 10 кВ, а саме до 35 кВ, а такі роботи згідно Постанови КМУ №236 від 20 березня 2019р. потребують ліцензування. Таким чином, учасник Приватне науково-виробниче підприємство «Елком-сервіс» вимог тендерної документації не виконав, та не надав ліцензії на виконання певних видів робіт у складі тендерної пропозиції, чим порушив вимоги тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 36024340 |
---|---|
Поштова адреса | 58009, Україна, Чернівецька область, Чернівці, вул. Винниченка Володимира ,20 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Олексієвич Наталія Любомирівна |
Телефон | 380504503700,380504503700 |
Ел. пошта | elcom-service@ukr.net |
Не відповідає вимогам тендерної документації
Згідно рішення постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.03.2020 року № 4192 встановлено порушення процедури закупівлі, а саме щодо допущення до аукціону учасника закупівлі ТОВ «РАУН», та зобов’язано Службу автомобільних доріг у Закарпатській області скасувати рішення тендерного комітету (протокол №18 від 11.02.2020р.) в частині допущення до аукціону тендерної пропозицій ТОВ «РАУН» на закупівлю послуг: Експлуатаційне утримання автомобільних доріг державного значення Закарпатської області (обслуговування, ремонт, відновлення елементів дорожнього освітлення та світлофорних об'єктів), Розглянувши рішення Колегії, тендерним комітетом вирішено відмінити рішення протоколу розгляду тендерних пропозицій (Протокол № 18 від 11.02.2020р.) в частині допущення до аукціону ТОВ «РАУН» та з огляду на виявлені порушення вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), а саме пропозиція учасника не відповідає вимогам Тендерної Документації, відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «РАУН».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Згідно рішення постійно діючої адміністративної Колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель від 04.03.2020 року № 4192 встановлено порушення процедури закупівлі, а саме щодо допущення до аукціону учасника закупівлі ТОВ «РАУН», та зобов’язано Службу автомобільних доріг у Закарпатській області скасувати рішення тендерного комітету (протокол №18 від 11.02.2020р.) в частині допущення до аукціону тендерної пропозицій ТОВ «РАУН» на закупівлю послуг: Експлуатаційне утримання автомобільних доріг державного значення Закарпатської області (обслуговування, ремонт, відновлення елементів дорожнього освітлення та світлофорних об'єктів), Розглянувши рішення Колегії, тендерним комітетом вирішено відмінити рішення протоколу розгляду тендерних пропозицій (Протокол № 18 від 11.02.2020р.) в частині допущення до аукціону ТОВ «РАУН» та з огляду на виявлені порушення вимог статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закону), а саме пропозиція учасника не відповідає вимогам Тендерної Документації, відхилити тендерну пропозицію учасника ТОВ «РАУН».
Код ЄДРПОУ | 38700539 |
---|---|
Поштова адреса | 79068, Україна, Львівська область, Львів, вулиця Гетьмана Мазепи, будинок 3А, квартира 176 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Бахур Галина Петрівна |
Телефон | 380963958195,380676723848 |
Ел. пошта | raynltd@ukr.net |
Не відповідає вимогам тендерної документації
Відповідно до п.3.5.2. Тендерної документації відповідно до статті 16 Закону Замовник встановлює до Учасників такі кваліфікаційні критерії: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 1 до цієї тендерної документації. Згідно з Додатком 1 до Тендерної документації «Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)» аналогічними вважаються договори з поточного дрібного та експлуатаційного утримання автомобільних доріг щодо ремонту, відновлення елементів дорожнього освітлення та світлофорних об’єктів або поточного ремонту зовнішнього освітлення або капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів та оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (п. 1.3) за останні три роки. Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.3). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці та повинні бути видані з дати оголошення закупівлі до дати розкриття тендерних пропозиції. Учасник ТОВ "ТЕСЛА - МОНТАЖ" у складі тендерної пропозиції завантажив файл «кваліфікаційні документи (1).pdf» у якому на сторінці 28 знаходиться «Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору» у якій зазначено як аналогічний договір №07-18 від 11 липня 2018 року про «Поточний ремонт зовнішнього освітлення».Жодних додаткових угод до договору у складі тендерної пропозиції не надано. Однак, на офіційному сайті уповноваженого органу «prozorro» за посиланням «https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-16-001762-a» розміщена закупівля послуг з «Поточний ремонт зовнішнього освітлення» з договором зазначеним учасником як аналогічний (Договір №07-18 від 11 липня 2018 року) до якого є наявна додаткова угода №1(Без зазначення дати. Опубліковано на офіційному сайті уповноваженого органу «prozorro» 19 жовтня 2018 року), у п. 4 якої зазначено, що ця додаткова є невід’ємною частиною Договору підряду№07-18 від 11 липня 2018 року та набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін підписів печатками Сторін. Таким чином, учасник ТОВ "ТЕСЛА - МОНТАЖ" подав аналогічний договір не у повному розмірі, а тому такий договір є належним, у зв’язку з чим учасник не підтвердив виконання аналогічних договорів та порушив вимоги тендерної документації. Відповідно до Відповідно до п.3.5.2. Тендерної документації відповідно до статті 16 Закону Замовник встановлює до Учасників такі кваліфікаційні критерії: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 1 до цієї тендерної документації. Згідно з пунктів 1, 3 Додатком 1 до Тендерної документації «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» у разі, якщо обладнання (машини та механізми) є орендованим або залученим Учасник, надає у складі пропозиції копію відповідного договору (договору оренди, договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо). Учасник повинен підтвердити документально наявність матеріально технічної бази на кожну одиницю техніки зазначеній в своїй тендерній пропозиції відповідно до п.п 1-5 Таблиці 1. Учасник ТОВ «ТЕСЛА – МОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції завантажив файл «кваліфікаційні документи (1).pdf» у якому на сторінках 1-2 знаходиться Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та у п 1,2. Таблички зазначено, що учасник буде залучати технічні засоби відповідно до договору надання послуг будівельних механізмів з ТОВ «ТД «ВАТРА ДНІПРОВСЬКИЙ РЕГІОН». Відповідно до п. 10.9. Договору № 09-01/2020 від 09.01.2020 року укладеного між ТОВ «ТЕСЛА – МОНТАЖ» та ТОВ «ТД «ВАТРА ДНІПРОВСЬКИЙ РЕГІОН» невід’ємними частинами договору є Змінний рапорт про роботу машин/будівельних механізмів «ЗРАЗОК» (Додаток 2). Однак у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕСЛА – МОНТАЖ» відсутній додаток 2 до Договору № 09-01/2020 від 09.01.2020 року, який є його невід’ємною частиною.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відповідно до п.3.5.2. Тендерної документації відповідно до статті 16 Закону Замовник встановлює до Учасників такі кваліфікаційні критерії: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 1 до цієї тендерної документації. Згідно з Додатком 1 до Тендерної документації «Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору (аналогічних договорів)» аналогічними вважаються договори з поточного дрібного та експлуатаційного утримання автомобільних доріг щодо ремонту, відновлення елементів дорожнього освітлення та світлофорних об’єктів або поточного ремонту зовнішнього освітлення або капітального ремонту мереж зовнішнього освітлення. Для підтвердження досвіду виконання аналогічного договору (аналогічних договорів) до тендерної пропозиції Учасника мають бути долучені копії договорів та оригінал(и) позитивного(их) відгуку(ів) Замовника(ів), щодо виконання аналогічних робіт (послуг) зазначених в довідці (п. 1.3) за останні три роки. Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці (п.1.3). Відгуки мають бути надані від усіх Замовників, які вказані в довідці та повинні бути видані з дати оголошення закупівлі до дати розкриття тендерних пропозиції. Учасник ТОВ "ТЕСЛА - МОНТАЖ" у складі тендерної пропозиції завантажив файл «кваліфікаційні документи (1).pdf» у якому на сторінці 28 знаходиться «Інформаційна довідка про виконання аналогічного договору» у якій зазначено як аналогічний договір №07-18 від 11 липня 2018 року про «Поточний ремонт зовнішнього освітлення».Жодних додаткових угод до договору у складі тендерної пропозиції не надано. Однак, на офіційному сайті уповноваженого органу «prozorro» за посиланням «https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2018-05-16-001762-a» розміщена закупівля послуг з «Поточний ремонт зовнішнього освітлення» з договором зазначеним учасником як аналогічний (Договір №07-18 від 11 липня 2018 року) до якого є наявна додаткова угода №1(Без зазначення дати. Опубліковано на офіційному сайті уповноваженого органу «prozorro» 19 жовтня 2018 року), у п. 4 якої зазначено, що ця додаткова є невід’ємною частиною Договору підряду№07-18 від 11 липня 2018 року та набуває чинності з моменту її підписання уповноваженими представниками Сторін підписів печатками Сторін. Таким чином, учасник ТОВ "ТЕСЛА - МОНТАЖ" подав аналогічний договір не у повному розмірі, а тому такий договір є належним, у зв’язку з чим учасник не підтвердив виконання аналогічних договорів та порушив вимоги тендерної документації. Відповідно до Відповідно до п.3.5.2. Тендерної документації відповідно до статті 16 Закону Замовник встановлює до Учасників такі кваліфікаційні критерії: - наявність обладнання та матеріально-технічної бази; - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід; - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. Для підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям Учасник у складі тендерної пропозиції надає документи, зазначені у Додатку 1 до цієї тендерної документації. Згідно з пунктів 1, 3 Додатком 1 до Тендерної документації «Наявність обладнання та матеріально-технічної бази» у разі, якщо обладнання (машини та механізми) є орендованим або залученим Учасник, надає у складі пропозиції копію відповідного договору (договору оренди, договору про співпрацю, договору користування, договору про надання послуг, тощо). Учасник повинен підтвердити документально наявність матеріально технічної бази на кожну одиницю техніки зазначеній в своїй тендерній пропозиції відповідно до п.п 1-5 Таблиці 1. Учасник ТОВ «ТЕСЛА – МОНТАЖ» у складі тендерної пропозиції завантажив файл «кваліфікаційні документи (1).pdf» у якому на сторінках 1-2 знаходиться Інформаційна довідка про наявність обладнання та матеріально-технічної бази та у п 1,2. Таблички зазначено, що учасник буде залучати технічні засоби відповідно до договору надання послуг будівельних механізмів з ТОВ «ТД «ВАТРА ДНІПРОВСЬКИЙ РЕГІОН». Відповідно до п. 10.9. Договору № 09-01/2020 від 09.01.2020 року укладеного між ТОВ «ТЕСЛА – МОНТАЖ» та ТОВ «ТД «ВАТРА ДНІПРОВСЬКИЙ РЕГІОН» невід’ємними частинами договору є Змінний рапорт про роботу машин/будівельних механізмів «ЗРАЗОК» (Додаток 2). Однак у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «ТЕСЛА – МОНТАЖ» відсутній додаток 2 до Договору № 09-01/2020 від 09.01.2020 року, який є його невід’ємною частиною.
Код ЄДРПОУ | 35329474 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 73000, м. Херсон, вул. Потьомкінська, б. 86, к. 2, кв.8 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ТОВ "ТЕСЛА - МОНТАЖ" |
Телефон | +380953132770 |
Ел. пошта | KIV@SVETOTEH.COM.UA |
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 13 березня, 10:13
Опис
Допущення до оцінки менше двох тендерних пропозицій та на виконання вимог АМКУ від 04.03.2020 р. №4192
Ідентифікаційний номер | UA-2019-12-28-000644-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 4 877 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 24 385.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 24 000.00 UAH |
Період уточнень | до 21 січня, 13:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 27 січня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 31 січня, 13:00 |
Дата останніх змін | 13 березня, 10:13 |
Початок аукціону: | 6 березня, 14:44 |
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг державного значення Закарпатської області (обслуговування, ремонт, відновлення елементів дорожнього освітлення та світлофорних об'єктів)Maintenance of roads of national importance Transcarpathian region (service, repair, restore items road lighting, and traffic lights objects)1 послуга Адреса поставки: 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька, 39 (Згідно технічного завдання) Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 63712200-5, Послуги з експлуатації автомобільних доріг |
Джерело фінансування - державний бюджет
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Служба автомобільних доріг у Закарпатській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25449824 |
Поштова адреса | 88000, Україна, Закарпатська область, Ужгород, Собранецька,39 |
Ім'я |
Мохня Михайло Михайлович (Mokhnia Mykhailo Mykhailovich) |
Телефон | 380312643397 |
Ел. пошта | tdv.zak@ukravtodor.gov.ua |