На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
140 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34574252 |
---|---|
Поштова адреса | 02121, Україна, Київська область, Київ, пр-т Бажана, 7Д |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Шейка Олена Анатоліївна |
Телефон | 0445319646, |
Ел. пошта | alena@eps.kiev.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-01-08-000166-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 140 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 400.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 13 січня, 14:08 |
---|---|
Подача пропозицій | до 15 січня, 14:08 |
Дата останніх змін | 22 січня, 11:33 |
Послуги з обслуговування оргтехніки та заправка картриджів1 лот Адреса поставки: 04071, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Хорива, 36 Строк: до 31.12.2020 14:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 50310000-1, Технічне обслуговування і ремонт офісної техніки |
Розрахунки за надані послуги здійснюються Замовником у безготівковій формі в національній валюті України шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Виконавця, що вказаний в наданих Виконавцем рахунку та акті виконаних робіт. Замовник, в графі «призначення платежу», зобов’язаний чітко і однозначно зрозуміло вказати за яку послугу проводиться оплата - вказати номер і дату акту виконаних робіт або номер і дату виставленого рахунку. Оплата за надані Послуги здійснюється протягом 90 (дев’яноста) календарних днів з моменту надання послуги (дати оформлення акту виконаних робіт).
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КП Комунальне підприємство "Керуюча компанія з обслуговування житлового фонду Подільського району м. Києва" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39609111 |
Поштова адреса | 04071, Україна, Київська область, Київ, вул. Хорива, 36 |
Ім'я |
Панков Антон Дмитрович (Pankov Anton Dmitrievich) |
Телефон | +380444253216 |
Ел. пошта | tender@podil.kiev.ua |