На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 923 900.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Відмінена закупівля
Не відповідає вимогам тендерної документації
Відповідно до вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відповідно до вимог пункту 1 частини 1 статті 30 Закону України «Про публічні закупівлі», учасник не надав забезпечення тендерної пропозиції.
Код ЄДРПОУ | 34252469 |
---|---|
Поштова адреса | 65058, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Романа Кармена, 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Микола Сергійович Тимофеєв |
Телефон | +380487289584 |
Ел. пошта | office_to@automagistral.com.ua |
Не відповідає вимогам тендерної документації
Відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» створення та подання учасником документів повинно здійснюватися шляхом накладення електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) представника учасника. У разі якщо учасник згідно законодавства або з технічних причин не може накласти ЕЦП або КЕП на тендерну пропозицію, такий учасник надає лист-пояснення в якому зазначає причини не накладання ЕЦП або КЕП на тендерну пропозицію. Учасником ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» не накладено електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) представника учасника та не надано листа-пояснення.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відповідно до Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг» створення та подання учасником документів повинно здійснюватися шляхом накладення електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) представника учасника. У разі якщо учасник згідно законодавства або з технічних причин не може накласти ЕЦП або КЕП на тендерну пропозицію, такий учасник надає лист-пояснення в якому зазначає причини не накладання ЕЦП або КЕП на тендерну пропозицію. Учасником ТОВ «БАХМАЧГАЗБУДСЕРВІС» не накладено електронного цифрового підпису (ЕЦП) або кваліфікованого електронного підпису (КЕП) представника учасника та не надано листа-пояснення.
Код ЄДРПОУ | 35800585 |
---|---|
Поштова адреса | 08130, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, ВУЛИЦЯ ЧЕРКАСЬКА, будинок 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сагателян Артак |
Телефон | +30679676769 |
Ел. пошта | tigran35800@gmail.com |
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 27 березня, 13:21
Опис
Відмінити закупівлю ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С191712 Богданка – Ковтунове – /О191705/ (окремими ділянками) (45233142-6 – Ремонт доріг) на підставі абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі», у зв’язку з «неможливістю усунення порушень, що виявлені через виявлені порушення законодавства питань закупівель».
Ідентифікаційний номер | UA-2020-01-08-001871-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 923 900.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 29 619.50 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 59 239.00 UAH |
Період уточнень | до 31 січня, 08:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 лютого, 08:00 |
Дата останніх змін | 27 березня, 13:21 |
Початок аукціону: | 25 березня, 13:04 |
ГБН Г.1-218-182:2011 Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення С191712 Богданка - Ковтунове - /О191705/ (окремими ділянками) (45233142-6 - Ремонт доріг)GBN G. 1-218-182:2011 Current average repair of public road network of local value C191712 Bogdanka- Kovtunova-/ O191705/ (separate sections) (45233142-6 - Repair of roads)1 послуга Адреса поставки: 40000Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45233142-6, Ремонт доріг |
Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості послуг відповідно до постанови КМУ від 23.04.2014 № 117 “Про здійснення попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти” терміном не більше одного календарного місяця відповідно до наданого головним розпорядником бюджетних коштів погодження та лише щодо послуг, надання яких здійснюється протягом поточного бюджетного періоду. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт по формі КБ-2, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Підрядник додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Управління інфраструктури Сумської обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39291701 |
Поштова адреса | 40000, Україна, Сумська область, Суми, майдан Незалежності, 2 |
Ім'я |
Ігнатенко Валерія Олександрівна (Ihnatenko Valeriia Alexandrivna) |
Телефон | 380500342999 |
Ел. пошта | infra@sm.gov.ua |