На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
365 040.49 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-01-14-001680-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 365 040.49 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю |
---|---|
Обгрунтування: | Згідно з пунктом 5 частини другої статті 35 Закону України "Про публічні закупівлі", а саме: потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням |
Дата останніх змін | 27 січня, 13:18 |
---|
ДСТУ Б.Д. 1.1.-1:2013 Відновлення асфальтобетонного покриття після реконструкції тепломереж за адресою: м. Вінниця, від ТК-51 до ТК-56; від ТК-56 до ТК-6; від ТК-56 до ЦТП по вул. Замостянська, 9а; від ТК 6 до Н.О. №3 по вул. Стеценко, 24 та від ТК-61 до будівлі по вул. Героїв Крут, 21, (додаткові роботи). Джерело фінансування- кошти підприємства1 робота Адреса поставки: 21100, Україна, Вінницька область, м. Вінниця, від ТК-51 до ТК-56; від ТК-56 до ТК-6; від ТК-56 до ЦТП по вул. Замостянська, 9а; від ТК 6 до Н.О. №3 по вул. Стеценко, 24 та від ТК-61 до будівлі по вул. Героїв Крут, 21. Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Оплата за виконанні роботи здійснюється протягом року після підписання Замовником актів виконаних робіт.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 365 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство Вінницької Міської Ради "Вінницяміськтеплоенерго" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33126849 |
Поштова адреса | 21021, Україна, Вінницька область, м.Вінниця, вул. 600-річчя,13 |
Ім'я |
Людмила Кришталь (Ludmila Krushtal) |
Телефон | +380963692131 |
Ел. пошта | krushtal123@gmail.com |