0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Переговорна процедура
Заказчик
Відділ культури,туризму та фандрайзингу Збаразької районної державної адміністрації
Контакты и закупкиКонтакти
Документи
Идентификационный номер | UA-2020-01-17-001384-b |
---|---|
Электронная цифровая подпись |
Наложено
|
Ожидаемая цена закупки | 221 000.00 UAH с НДС |
Планування закупівлі | UA-P-2020-01-16-003928-c |
Перейти до плану закупівлі |
Условия применения: | Роботи, товари чи послуги можуть бути виконані, поставлені чи надані виключно певним суб’єктом господарювання |
---|---|
Обоснование: | Обґрунтування застосування переговорної процедури закупівлі (посилання на експертні, нормативні, технічні та інші документи, що підтверджують наявність умов застосування процедури закупівлі). На підставі пункту 2 частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» (відсутність конкуренції (у тому числі з технічних причин) на відповідному ринку, внаслідок чого договір про закупівлю може бути укладено лише з одним постачальником, за відсутності при цьому альтернативи). Згідно абз. 2 ч. 1 ст. 1 Закону України «Про природні монополії» природна монополія – стан товарного ринку, при якому задоволення попиту на цьому ринку є більш ефективним за умови відсутності конкуренції внаслідок технологічних особливостей виробництва (у зв'язку з істотним зменшенням витрат виробництва на одиницю товару в міру збільшення обсягів виробництва), а товари (послуги), що виробляються суб'єктами природних монополій, не можуть бути замінені у споживанні іншими товарами (послугами), у зв'язку з чим попит на цьому товарному ринку менше залежить від зміни цін на ці товари (послуги), ніж попит на інші товари (послуги). Згідно ч. 1 постанови НКРЕКП «Про затвердження Порядку складання та ведення НКРЕКП реєстру суб’єктів природних монополій» від 19.10.2017 № 1268 Національна комісія, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг, складає та веде реєстр суб'єктів природних монополій, які провадять господарську діяльність у сферах енергетики та комунальних послуг. Реєстр розміщений на офіційному веб-сайті НКРЕКП. Згідно з пунктом 93 частини 1 статті 1 Закону України «Про ринок електричної енергії» від 13.04.2017 р. № 2019-VIII (далі Закону - № 2019), універсальна послуга — постачання електричної енергії побутовим та малим непобутовим споживачам, що гарантує їхні права бути забезпеченими електричною енергією визначеної якості на умовах, визначених відповідно до цього Закону, на всій території України. У Законі № 2019 стаття 63 регулює питання надання універсальних послуг. Універсальні послуги надаються постачальником таких послуг виключно побутовим та малим непобутовим споживачам. Постачальник універсальних послуг не може відмовити побутовому та малому непобутовому споживачу, які знаходяться на території здійснення його діяльності, в укладенні договору постачання електричної енергії. Отже, ті замовники, які є такими споживачами, на закупівлю електричної енергії проводять переговорну процедуру з постачальником універсальних послуг, оскільки в межах території здійснення діяльності одного постачальника універсальних послуг не допускається здійснення діяльності іншими постачальниками універсальних послуг. На сьогоднішній день на території Збаразького району немає жодного альтернативного підприємства, яке б здійснювало постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг, окрім Товариства з обмеженою відповідальністю «Тернопільелектропостач». Також відповідно до Постанови НКРЕКП № 429 від 14.06.2018 року, в якій вказано видати ліцензію на право провадження господарської діяльності з розподілу електричної енергії та постачання електричної енергії споживачу: Товариству з обмеженою відповідальністю «Тернопільелектропостач». Також згідно пп.18 п.2 Розділу 2 «Прикінцевих та перехідних положень» Закону України від 23.11.2018 р. №2628-VIII «Про внесення змін до Податкового кодексу України та деяких інших законодавчих актів України щодо покращення адміністрування та перегляду ставок окремих податків і зборів», яким вносяться зміни у Закон України "Про ринок електричної енергії", а саме: у Законі України "Про ринок електричної енергії" (Відомості Верховної Ради України, 2017 р., N 27 - 28, ст. 312):у розділі XVII "Прикінцеві та перехідні положення" у пункті 13: після абзацу десятого доповнити новим абзацом такого змісту: "Тимчасово, на період з 1 січня 2019 року по 31 грудня 2020 року, універсальні послуги, крім побутових та малих непобутових споживачів, надаються постачальником таких послуг також бюджетним установам незалежно від розміру договірної потужності та іншим споживачам, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт. У зазначений період на бюджетні установи незалежно від розміру договірної потужності та на інших споживачів, електроустановки яких приєднані до електричних мереж з договірною потужністю до 150 кВт, поширюються всі права та обов'язки, передбачені Законом України "Про ринок електричної енергії" для малих непобутових споживачів щодо отримання універсальних послуг, передбачених статтею 63 цього Закону". Цей Закон набирав чинності з 1 січня 2019 року. Слід зауважити, що відповідно до п. 12 ст. 2 Бюджетного кодексу України бюджетні установи - органи державної влади, органи місцевого самоврядування, а також організації, створені ними у встановленому порядку, що повністю утримуються за рахунок відповідно державного бюджету чи місцевого бюджету. Бюджетні установи є неприбутковими - це одна із головних ознак бюджетних установ. Якщо мова йде про комунальне некомерційне підприємство, а саме – медичний заклад, тоді слід виходити із наступних ознак бюджетної установи: • створюються органами державної влади та органами місцевого самоврядування або є такими самі; • метою створення та діяльності бюджетних установ є виконання завдань держави перед суспільством, що втілюються у різних функціях бюджетної установи, зокрема: освіти, культури, науки, охорони здоров'я, спорту, соціального захисту) • наділені правами юридичних осіб; • утримуються за рахунок коштів державного чи місцевого бюджету на основі бюджетного розпису; • є розпорядниками ( отримувачами) бюджетних коштів; • є неприбутковими організаціями, спрямовують всі свої кошти на досягнення статутних цілей (визначається згідно з п. 133. 4 Податкового кодексу України - 133.4. Не є платниками податку неприбуткові підприємства, установи та організації у порядку та на умовах, встановлених цим пунктом) • мають право надавати державні та інші види послуг, у тому числі за плату) • наділені правом оперативного управління щодо майна, яке надане їм власником, для здійснення своїх функцій (стосується змісту саме ч. 3 ст. 78 Господарського кодексу України - майно комунального унітарного підприємства перебуває у комунальній власності і закріплюється за таким підприємством на праві господарського відання оперативного управління (комунальне некомерційне підприємство). Враховуючи вищенаведене, заклади охорони здоров'я (ЗОЗ) - комунальні некомерційні підприємства слід віднести до бюджетних установ, виходячи із переліку ознак, які характеризують бюджетну установу. Зокрема, слід звернути увагу, що в умовах чинного бюджетного законодавства можуть бути застосовані кілька джерел фінансування закладів охорони здоров’я, перетворених у комунальні некомерційні підприємства, шляхом реорганізації ЗОЗ-бюджетних установ у КНП: 1. Фінансування, шляхом перерахунку коштів відповідним розпорядником бюджетних коштів (в даному випадку – Національної служби здоров’я України (НСЗУ) – на рахунок отримувача (в даному випадку КНП); 2. Фінансування з державного бюджету з використанням програмно-цільового методу (за бюджетною програмою), що передбачено Бюджетним кодексом України (бюджет). 3. Шляхом надання фінансової підтримки з місцевого бюджету. Отже, можна зробити висновок, що комунальні некомерційні підприємства будуть вважатися бюджетною установою до моменту перерахунку коштів Національної служби здоров’я України (НСЗУ, розпорядник) – на рахунок отримувача - КНП, тобто, у випадку фінансування комунальних некомерційних підприємств лише за рахунок коштів місцевого та державного бюджету, вони вважаються бюджетними установами. Станом на сьогодні Відділ культури, туризму та фандрайзингу Збаразької районної державної адміністрації є бюджетною установою, а тому закупівлю електричної енергії може здійснювати, використовуючи переговорну процедуру закупівлі. У зв'язку з цим на період з 01.02.2020 р. по 31.12.2020 р. виникає необхідність Відділу культури, туризму та фандрайзингу Збаразької районної державної адміністрації укласти договір постачання електричної енергії постачальником універсальних послуг з ТОВ «Тернопільелектропостач», застосувавши переговорну процедуру закупівлі. |
Дата последних изменений | 6 февраля, 16:03 |
---|
Энергия электрическая71177 кіловат |
Адреса поставки: Відповідно до документації Срок: до 31.12.2020 00:12 Код ДК 021: 09310000-5, Электрическая энергия |
---|
Название организации | Відділ культури,туризму та фандрайзингу Збаразької районної державної адміністрації |
---|---|
Код ЕГРПОУ | 41376312 |
Почтовый адрес | 47302, Україна, Тернопільська область, м. Збараж, вул.Травнева, 2 |
Імя |
Василь Жук |
Телефон | +380989098642 |
Эл. почта | kyltyrazbaraz@ukr.net |