На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
468 730.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 41946603 |
---|---|
Поштова адреса | 03189, Україна, м. Київ, м.Київ, ВУЛИЦЯ ВІЛЬЯМСА АКАДЕМІКА, будинок 6-Д, офіс 43 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Руслан Давидов |
Телефон | +380997632886 |
Ел. пошта | tovjuvilein@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-01-22-002180-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 468 730.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 343.65 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 28 січня, 16:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 3 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 7 лютого, 16:00 |
Дата останніх змін | 7 лютого, 16:03 |
Послуги з прибирання офісних приміщень (за визначеними адресами в смт. Велика Багачка, м. Гадяч, м. Глобине, смт. Козельщина, смт. Котельва, смт. Машівка, смт. Оржиця, м. Пирятин, м. Решетилівка, смт. Семенівка, м. Хорол, смт. Чорнухи, смт. Чутове, смт. Шишаки, м. Горішні Плавні)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90919200-4, Послуги з прибирання офісних приміщень |
Оплата здійснюється на підставі наданих розрахунків, шляхом перерахування коштів у безготівковій формі на розрахунковий рахунок Виконавця, протягом 5 (п’яти) робочих днів після підписання актів виконаних робіт.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Головне управління Пенсійного фонду України в Полтавській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 13967927 |
Поштова адреса | 36014, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Соборності, 66 |
Ім'я |
Олена Артамонова |
Телефон | +380509339903,+380532608193 |
Ел. пошта | prozorro@pl.pfu.gov.ua |