0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Services for the interior cleaning and disinfection of passenger cars
завершеннаяЗаказчик
Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця»
Контакты и закупкиНе відповідає вимогам тендерної документації
При розгляді наданих документів в складі тендерної пропозиції (технічної частини) учасника ВИЯВЛЕНО порушення вимог тендерної документації в частині надання документів відповідно вимог Тендерної документації. 1. На вимогу п. 8 таблиці № 2 Додатку № 1 Тендерної документації учасник повинен надати висновки державної санітарно епідеміологічної експертизи на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, паперові рушники, мило рідке для рук, дезінфікуючий гель для санвузлів, перелік яких зазначено учасником ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" в довідці від 23.02.2020 вих.№ 130. Однак, учасником порушено вимогу ТД, в складі пропозиції відсутні Висновки на вказану в довідці від 23.02.2020 вих.№ 130 наступну продукцію: 1. Віддушка, 2. Автоматичний освіжувач повітря 3. Смужки для очищення унітазу. 2. На вимогу п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» згідно встановлених кваліфікаційних критеріїв для учасників відповідно ч.2. ст.16 Закону, учасником надано довідку довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 23.02.2020 № 127. На підтвердження наявності зазначеного в довідці обладнання надано оборотно-сальдову відомість. Однак, в оборотно-сальдовій відомості відсутні підтвердження кількості обладнання, що наведені в довідці: «Підлогомийна машина BD 43/35C-2 од» - в оборотці не зазначено кількість. «Підлогомийна машина KARCHER BR 30/4 C-9од» - в оборотці зазначено кількість 2 одиниці. «Компл.WD 2 Home+органайзер-8од» - в оборотці не зазначено кількість «Комплект WD 4+органайзер-3од» - в оборотці не зазначено кількість «Комплект FC 5 Cordless-3од» - в оборотці не зазначено кількість «Підмітальна машина KM 75/40 W G-4 од» - в оборотці не зазначено кількість «Підмітальна машина KM 75/40 W Bp Pack-3 од» - в оборотці не зазначено кількість «Підмітальна машина KM 70/20 C 2SB -2 од» - в оборотці не зазначено кількість В складі тендерної пропозиції відсутнє підтвердження наявності наступного обладнання, що зазначено в довідці: Комплект пилосос господарський WD3+органайзер-8од Візок на коліщатках для сбору сміття 120л -22од. Від учасників вимагалось на підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник повинен надати оборотно-сальдову відомість та/або документи підтверджуючі право власності та/або договори оренди з усіма додатками та актом(-ми) приймання-передачі майна, які повинні бути чинними на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. - ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" не дотримано вимогу в повному обсязі. 3. На вимогу п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» згідно встановлених кваліфікаційних критеріїв для учасників відповідно ч.2. ст.16 Закону, учасником надано довідку довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації від 23.02.2020 № 125. Відповідно вимог цього пункту на підтвердження наявності працівників (працівників зазначених в довідці) Учасник має надати наступні документи: 1) документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/субпідрядником (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації) (трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) /відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру або таке інше). Так, учасником на виконання цих вимог надані документи з порушенням умов Тендерної документації, а саме: 3.1. Відскановано не повністю трудову книжку – та не має можливості встановити відомості про прийом на роботу: Шидер Лідія Нікіфоровна. Гнатюк Галина Володимирівна Сещенко Людмила Афанасіївна – наявна перша сторінка, відсутня інформація про прийняття на роботу. ЦЬОХ НАДІЯ ІВАНІВНА – наявна перша сторінка, відсутня інформація про прийняття на роботу. ЯРЕМЕНКО КАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА – наявна перша сторінка, відсутня інформація про прийняття на роботу. 3.2. На підтвердження наявності працівників надано вкладиші до трудових книжок, який без трудової книжки недійсний, на таких працівників: - Превор Людмила Іванівна. Відповідно до п. 3.1. розділу 3 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженого Наказом Міністерства праці України від 29.07.1993 № 58 зі змінами, вкладиш без трудової книжки недійсний. 3.3. В наданій довідці ПІП працівників не співпадають із наданими сканованими файлами трудових книжок: В довідці – Серафімов Максим Олександрович – в трудовій книжці Серафімов Максим Іванович В довідці – ВОЙНОВА АГАФІЯ ЄВГЕНІЇВНА – в трудовій книжці ВОЙНОВА АГАФІЯ Євсєєвна В довідці – ГОБРЕЙ АЛЛА ДМИТРІВНА – в трудовій книжці Вовчанкська АЛЛА ДМИТРІВНА, призвище змінено від 05.08.1995р. (запис в трудовій книжці) Таким чином учасником порушено вимогу п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо підтвердження наявності працівників (працівників зазначених в довідці) згідно ст. 16 Закону.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
При розгляді наданих документів в складі тендерної пропозиції (технічної частини) учасника ВИЯВЛЕНО порушення вимог тендерної документації в частині надання документів відповідно вимог Тендерної документації. 1. На вимогу п. 8 таблиці № 2 Додатку № 1 Тендерної документації учасник повинен надати висновки державної санітарно епідеміологічної експертизи на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, паперові рушники, мило рідке для рук, дезінфікуючий гель для санвузлів, перелік яких зазначено учасником ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" в довідці від 23.02.2020 вих.№ 130. Однак, учасником порушено вимогу ТД, в складі пропозиції відсутні Висновки на вказану в довідці від 23.02.2020 вих.№ 130 наступну продукцію: 1. Віддушка, 2. Автоматичний освіжувач повітря 3. Смужки для очищення унітазу. 2. На вимогу п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» згідно встановлених кваліфікаційних критеріїв для учасників відповідно ч.2. ст.16 Закону, учасником надано довідку довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 23.02.2020 № 127. На підтвердження наявності зазначеного в довідці обладнання надано оборотно-сальдову відомість. Однак, в оборотно-сальдовій відомості відсутні підтвердження кількості обладнання, що наведені в довідці: «Підлогомийна машина BD 43/35C-2 од» - в оборотці не зазначено кількість. «Підлогомийна машина KARCHER BR 30/4 C-9од» - в оборотці зазначено кількість 2 одиниці. «Компл.WD 2 Home+органайзер-8од» - в оборотці не зазначено кількість «Комплект WD 4+органайзер-3од» - в оборотці не зазначено кількість «Комплект FC 5 Cordless-3од» - в оборотці не зазначено кількість «Підмітальна машина KM 75/40 W G-4 од» - в оборотці не зазначено кількість «Підмітальна машина KM 75/40 W Bp Pack-3 од» - в оборотці не зазначено кількість «Підмітальна машина KM 70/20 C 2SB -2 од» - в оборотці не зазначено кількість В складі тендерної пропозиції відсутнє підтвердження наявності наступного обладнання, що зазначено в довідці: Комплект пилосос господарський WD3+органайзер-8од Візок на коліщатках для сбору сміття 120л -22од. Від учасників вимагалось на підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник повинен надати оборотно-сальдову відомість та/або документи підтверджуючі право власності та/або договори оренди з усіма додатками та актом(-ми) приймання-передачі майна, які повинні бути чинними на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. - ПП "ЄВРОХІМ ОДЕСА" не дотримано вимогу в повному обсязі. 3. На вимогу п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» згідно встановлених кваліфікаційних критеріїв для учасників відповідно ч.2. ст.16 Закону, учасником надано довідку довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації від 23.02.2020 № 125. Відповідно вимог цього пункту на підтвердження наявності працівників (працівників зазначених в довідці) Учасник має надати наступні документи: 1) документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/субпідрядником (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації) (трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) /відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру або таке інше). Так, учасником на виконання цих вимог надані документи з порушенням умов Тендерної документації, а саме: 3.1. Відскановано не повністю трудову книжку – та не має можливості встановити відомості про прийом на роботу: Шидер Лідія Нікіфоровна. Гнатюк Галина Володимирівна Сещенко Людмила Афанасіївна – наявна перша сторінка, відсутня інформація про прийняття на роботу. ЦЬОХ НАДІЯ ІВАНІВНА – наявна перша сторінка, відсутня інформація про прийняття на роботу. ЯРЕМЕНКО КАРИНА ОЛЕКСАНДРІВНА – наявна перша сторінка, відсутня інформація про прийняття на роботу. 3.2. На підтвердження наявності працівників надано вкладиші до трудових книжок, який без трудової книжки недійсний, на таких працівників: - Превор Людмила Іванівна. Відповідно до п. 3.1. розділу 3 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженого Наказом Міністерства праці України від 29.07.1993 № 58 зі змінами, вкладиш без трудової книжки недійсний. 3.3. В наданій довідці ПІП працівників не співпадають із наданими сканованими файлами трудових книжок: В довідці – Серафімов Максим Олександрович – в трудовій книжці Серафімов Максим Іванович В довідці – ВОЙНОВА АГАФІЯ ЄВГЕНІЇВНА – в трудовій книжці ВОЙНОВА АГАФІЯ Євсєєвна В довідці – ГОБРЕЙ АЛЛА ДМИТРІВНА – в трудовій книжці Вовчанкська АЛЛА ДМИТРІВНА, призвище змінено від 05.08.1995р. (запис в трудовій книжці) Таким чином учасником порушено вимогу п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо підтвердження наявності працівників (працівників зазначених в довідці) згідно ст. 16 Закону.
Код ЕГРПОУ | 41947764 |
---|---|
Почтовый адрес | 65012, Україна, Одеська область, місто Одеса, ВУЛ. ВЕЛИКА АРНАУТСЬКА , будинок 15, кімната 35 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Імя | Тетяна Рибка |
Телефон | +380509709345 |
Эл. почта | tatyanarybka424@gmail.com |
Не відповідає вимогам тендерної документації
При розгляді наданих документів в складі тендерної пропозиції (технічної частини) учасника ВИЯВЛЕНО порушення вимог тендерної документації в частині надання документів відповідно вимог Тендерної документації. 1. На вимогу п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та згідно ст. 16 Закону щодо наявних працівників Учасником надано довідку від 21.02.2020 Вих.№169 згідно якої кількість працівників учасника складає 152 особи. Однак, при детальній перевірці встановлено, що: 1) На працівників Коваленко О.Л (п.1) та Романюк Н.В. (п.42) не надано копії трудової книжки або іншої інформації на підтвердження взаємовідносини працівника з Учасником. 2) 34 пунктів з працівниками зі списку виявились подвоєними, тобто 17 прізвищ працівників зазначено два рази. Одночасно з цим, учасником надано довідку від 26.12.2019 вих.№2261 про наявність працівників у кількості 44 особи. Однак жодного підтверджуючого документу про взаємовідносини працівників із цієї довідки з Учасником не надано. 2. Учасником на виконання вимоги замовника щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази надано довідку від 21.02.2020 вих.№153. За результатами перевірки наданої інформації встановлено: 1) У наданій довідці учасником у п. 6 зазначено про наявність візка для мийки та вивозу сміття у кількості 16 шт. Однак в наданій оборотно-сальдовій відомості таке обладнання відсутнє. 2) Довідкою повідомляється про наявність в учасника Пилососа AERO 20-21 ( пп. 30-32, та п. 40), тобто у кількості 6 шт. Однак оборотно-сальдовою відомістю підтверджено лише 5 шт. 3) в переліку обладнання пунктом 15 зазначається наявність Екстракторного пилососу СТТ 470. Однак оборотно-сальдовою відомістю його наявність не підтверджено. 4) згідно пунктів 17-18 учасник володіє Машиною для миття підлоги модель Jade 66, б/у 2011 у кількості 2 шт. Оборотно-сальдовою відомістю підтверджено лише 1 шт. 3. Учасником порушено вимоги п. 8 таблиці № 2 додатку № 1 до тендерної документації щодо надання Висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи (з додатками (в разі їх наявності)) на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, паперові рушники, мило рідке для рук, дезінфікуючий гель для санвузлів. Учасником надано лист від 21.02.2020 вих.№167 з переліком миючих та дезінфікуючих засобів, які будуть застосовуватись в процесі надання послуг, згідно якого має намір використовувати наступні засоби: 1) Дезінфікуючий гель для санвузлів – виробник Німеччина. Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи на зазначений засіб відсутній в складі пропозиції. 2) Мило рідке для рук – виробник Україна. Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи на зазначений засіб відсутній в складі пропозиції. 3) Туалетний папір – виробник Україна. Надано Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи від 18.07.2017 № 602-123-20-1/23077, термін дії якого протягом дії ТУ У 17.2-40448925-001:2016. Згідно вимог Замовника, у випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ необхідно додатково надати: Документ (витяг з документу), підтверджуючий дійсність ТУУ. Зазначеного документа на підтвердження строку дії Висновку в складі пропозиції немає. Надано Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи від 11.01.2018 № 602-123-20-1/701, термін дії якого протягом дії ТУ У 17.2-00278793-008:2013. Згідно вимог Замовника, у випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ необхідно додатково надати: Документ (витяг з документу), підтверджуючий дійсність ТУУ. Зазначеного документа на підтвердження строку дії Висновку в складі пропозиції немає. 4. Учасником порушено вимоги п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не надано ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (учасник, який має намір брати участь в електронному реверсивному аукціоні, надає ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ, оформлену відповідно до вимог Додатка № 2 цієї тендерної документації). 5. Учасником порушено вимоги п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не надано відомості про учасника (відповідно пункту 1 Таблиці № 2 Додатку № 1 тендерної документації). Таким чином, надана учасником тендерна пропозиція (технічна частина) не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
При розгляді наданих документів в складі тендерної пропозиції (технічної частини) учасника ВИЯВЛЕНО порушення вимог тендерної документації в частині надання документів відповідно вимог Тендерної документації. 1. На вимогу п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» та згідно ст. 16 Закону щодо наявних працівників Учасником надано довідку від 21.02.2020 Вих.№169 згідно якої кількість працівників учасника складає 152 особи. Однак, при детальній перевірці встановлено, що: 1) На працівників Коваленко О.Л (п.1) та Романюк Н.В. (п.42) не надано копії трудової книжки або іншої інформації на підтвердження взаємовідносини працівника з Учасником. 2) 34 пунктів з працівниками зі списку виявились подвоєними, тобто 17 прізвищ працівників зазначено два рази. Одночасно з цим, учасником надано довідку від 26.12.2019 вих.№2261 про наявність працівників у кількості 44 особи. Однак жодного підтверджуючого документу про взаємовідносини працівників із цієї довідки з Учасником не надано. 2. Учасником на виконання вимоги замовника щодо підтвердження наявності матеріально-технічної бази надано довідку від 21.02.2020 вих.№153. За результатами перевірки наданої інформації встановлено: 1) У наданій довідці учасником у п. 6 зазначено про наявність візка для мийки та вивозу сміття у кількості 16 шт. Однак в наданій оборотно-сальдовій відомості таке обладнання відсутнє. 2) Довідкою повідомляється про наявність в учасника Пилососа AERO 20-21 ( пп. 30-32, та п. 40), тобто у кількості 6 шт. Однак оборотно-сальдовою відомістю підтверджено лише 5 шт. 3) в переліку обладнання пунктом 15 зазначається наявність Екстракторного пилососу СТТ 470. Однак оборотно-сальдовою відомістю його наявність не підтверджено. 4) згідно пунктів 17-18 учасник володіє Машиною для миття підлоги модель Jade 66, б/у 2011 у кількості 2 шт. Оборотно-сальдовою відомістю підтверджено лише 1 шт. 3. Учасником порушено вимоги п. 8 таблиці № 2 додатку № 1 до тендерної документації щодо надання Висновку державної санітарно - епідеміологічної експертизи (з додатками (в разі їх наявності)) на миючі та дезінфікуючі засоби, туалетний папір, паперові рушники, мило рідке для рук, дезінфікуючий гель для санвузлів. Учасником надано лист від 21.02.2020 вих.№167 з переліком миючих та дезінфікуючих засобів, які будуть застосовуватись в процесі надання послуг, згідно якого має намір використовувати наступні засоби: 1) Дезінфікуючий гель для санвузлів – виробник Німеччина. Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи на зазначений засіб відсутній в складі пропозиції. 2) Мило рідке для рук – виробник Україна. Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи на зазначений засіб відсутній в складі пропозиції. 3) Туалетний папір – виробник Україна. Надано Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи від 18.07.2017 № 602-123-20-1/23077, термін дії якого протягом дії ТУ У 17.2-40448925-001:2016. Згідно вимог Замовника, у випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ необхідно додатково надати: Документ (витяг з документу), підтверджуючий дійсність ТУУ. Зазначеного документа на підтвердження строку дії Висновку в складі пропозиції немає. Надано Висновок державної санітарно - епідеміологічної експертизи від 11.01.2018 № 602-123-20-1/701, термін дії якого протягом дії ТУ У 17.2-00278793-008:2013. Згідно вимог Замовника, у випадку, якщо Висновок не містить строку дії та виданий на строк дії ТУУ необхідно додатково надати: Документ (витяг з документу), підтверджуючий дійсність ТУУ. Зазначеного документа на підтвердження строку дії Висновку в складі пропозиції немає. 4. Учасником порушено вимоги п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не надано ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ (учасник, який має намір брати участь в електронному реверсивному аукціоні, надає ТЕНДЕРНУ ПРОПОЗИЦІЮ, оформлену відповідно до вимог Додатка № 2 цієї тендерної документації). 5. Учасником порушено вимоги п.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» не надано відомості про учасника (відповідно пункту 1 Таблиці № 2 Додатку № 1 тендерної документації). Таким чином, надана учасником тендерна пропозиція (технічна частина) не відповідає вимогам Тендерної документації Замовника.
Код ЕГРПОУ | 35047973 |
---|---|
Почтовый адрес | 79026, Україна, Львівська область, м. Львів, ВУЛИЦЯ САХАРОВА, будинок 37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Імя | Оксана Ткач |
Телефон | +380689272077 |
Эл. почта | oksana.tkach@cleaning-pro.com.ua |
Не відповідає вимогам тендерної документації
При розгляді наданих документів в складі тендерної пропозиції (технічної частини) учасника ВИЯВЛЕНО порушення вимог тендерної документації в частині надання документів відповідно вимог Тендерної документації. 1. На вимогу п. 8 таблиці № 2 Додатку № 1 Тендерної документації учасником надано висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи від 16.03.2017 № 602-123-20-3/7230 на миючі та дезінфікуючі засоби TENZI з додатком, які зазначено в довідці від 21.02.2020 №2.21. 1.1. Згідно наданої довідки учасник для миття та дезінфекції унітазів має використовувати Спиртовий гель для дезінфекції поверхонь унітазів TENZI Gran Qat. Однак, в додатку зазначений засіб TENZI Gran Qat має інші призначення та властивості – концентрат для миття та дезінфекції меблів, кухонних поверхонь, стільниць, магазинних прилавків. 1.2. Згідно зазначеної вище довідки від 21.02.2020 №2.21, учасник має використовувати засіб дезінфікуючий TENZI TOALEX. Однак у додатку до Висновку від 16.03.2017 № 602-123-20-3/7230 зазначений засіб із такою назвою відсутній. 2. На вимогу п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» згідно встановлених кваліфікаційних критеріїв для учасників відповідно ч.2. ст.16 Закону, учасником надано довідку довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 20.02.2020 № 5.20. В довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази в п. 3.3 зазначено «Пилосос екстракторний СТБ 902 – 1шт.» В оборотно – сальдовій відомості таке обладнання відсутнє – є тільки: Пилосос екстракторний СТБ. Від учасників вимагалось на підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник повинен надати оборотно-сальдову відомість та/або документи підтверджуючі право власності та/або договори оренди з усіма додатками та актом(-ми) приймання-передачі майна, які повинні бути чинними на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. - ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" не дотримано вимогу в повному обсязі. 3. На вимогу п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» згідно встановлених кваліфікаційних критеріїв для учасників відповідно ч.2. ст.16 Закону, учасником надано довідку довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації від 20.02.2020 № 4.20. Відповідно вимог цього пункту на підтвердження наявності працівників (працівників зазначених в довідці) Учасник надає наступні документи: 1) документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/субпідрядником (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації) (трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) /відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру або таке інше). На підтвердження взаємовідносин працівника з Учасником/субпідрядником ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" надано вкладиші до трудових книжок, який без трудової книжки недійсний, на таких працівників: - Шамрай Наіля Наріманівна; - Тюріна Олена Петрівна; - Сергєєва Ганна Борисівна; Відповідно до п. 3.1. розділу 3 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженого Наказом Міністерства праці України від 29.07.1993 № 58 зі змінами, вкладиш без трудової книжки недійсний. Таким чином учасником порушено вимогу п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо підтвердження наявності працівників (працівників зазначених в довідці) згідно ст. 16 Закону.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
При розгляді наданих документів в складі тендерної пропозиції (технічної частини) учасника ВИЯВЛЕНО порушення вимог тендерної документації в частині надання документів відповідно вимог Тендерної документації. 1. На вимогу п. 8 таблиці № 2 Додатку № 1 Тендерної документації учасником надано висновок державної санітарно епідеміологічної експертизи від 16.03.2017 № 602-123-20-3/7230 на миючі та дезінфікуючі засоби TENZI з додатком, які зазначено в довідці від 21.02.2020 №2.21. 1.1. Згідно наданої довідки учасник для миття та дезінфекції унітазів має використовувати Спиртовий гель для дезінфекції поверхонь унітазів TENZI Gran Qat. Однак, в додатку зазначений засіб TENZI Gran Qat має інші призначення та властивості – концентрат для миття та дезінфекції меблів, кухонних поверхонь, стільниць, магазинних прилавків. 1.2. Згідно зазначеної вище довідки від 21.02.2020 №2.21, учасник має використовувати засіб дезінфікуючий TENZI TOALEX. Однак у додатку до Висновку від 16.03.2017 № 602-123-20-3/7230 зазначений засіб із такою назвою відсутній. 2. На вимогу п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» згідно встановлених кваліфікаційних критеріїв для учасників відповідно ч.2. ст.16 Закону, учасником надано довідку довільної форми про наявність обладнання та матеріально-технічної бази від 20.02.2020 № 5.20. В довідці щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази в п. 3.3 зазначено «Пилосос екстракторний СТБ 902 – 1шт.» В оборотно – сальдовій відомості таке обладнання відсутнє – є тільки: Пилосос екстракторний СТБ. Від учасників вимагалось на підтвердження інформації зазначеної в довідці, учасник повинен надати оборотно-сальдову відомість та/або документи підтверджуючі право власності та/або договори оренди з усіма додатками та актом(-ми) приймання-передачі майна, які повинні бути чинними на кінцеву дату подання тендерних пропозицій. - ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" не дотримано вимогу в повному обсязі. 3. На вимогу п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» згідно встановлених кваліфікаційних критеріїв для учасників відповідно ч.2. ст.16 Закону, учасником надано довідку довільної форми про наявність працівників відповідної кваліфікації від 20.02.2020 № 4.20. Відповідно вимог цього пункту на підтвердження наявності працівників (працівників зазначених в довідці) Учасник надає наступні документи: 1) документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником/субпідрядником (у випадку, якщо останній є працівником субпідрядної організації) (трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) /відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру або таке інше). На підтвердження взаємовідносин працівника з Учасником/субпідрядником ТОВ "ІМПЕЛ ГРІФФІН СЕРВІС" надано вкладиші до трудових книжок, який без трудової книжки недійсний, на таких працівників: - Шамрай Наіля Наріманівна; - Тюріна Олена Петрівна; - Сергєєва Ганна Борисівна; Відповідно до п. 3.1. розділу 3 Інструкції про порядок ведення трудових книжок працівників, затвердженого Наказом Міністерства праці України від 29.07.1993 № 58 зі змінами, вкладиш без трудової книжки недійсний. Таким чином учасником порушено вимогу п. 5 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» щодо підтвердження наявності працівників (працівників зазначених в довідці) згідно ст. 16 Закону.
Код ЕГРПОУ | 38748221 |
---|---|
Почтовый адрес | 02121, Україна, м. Київ, м.Київ, ХАРКІВСЬКЕ ШОСЕ, будинок 182 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Імя | Максим Каримов |
Телефон | +380971882068 |
Эл. почта | griffinservice@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЕГРПОУ | 37701437 |
---|---|
Почтовый адрес | 03069, Україна, Київська область, Київ, вул. Кіровоградська, будинок №38/58, літера Б, офіс 17 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Імя | Давидович Тетяна Іванівна |
Телефон | +380444981047 |
Эл. почта | tender@iws.ua |
Контакти
Документи
Код ЕГРПОУ | 40969787 |
---|---|
Почтовый адрес | 02095, Україна, м. Київ, Київ, вул. Анни Ахматової, буд. 47, офіс 1-19 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Імя | Дудченко Олександр Юрійович |
Телефон | 380443375863,380443375863 |
Эл. почта | a.dudchenko@almafg.com |
Идентификационный номер | UA-2020-01-24-004304-b |
---|---|
Электронная цифровая подпись |
Наложено
|
Ожидаемая цена закупки | 33 306 700.00 UAH с НДС |
Минимальный шаг понижения | 333 067.00 UAH с НДС |
Гарантийное обеспечение | 999 201.00 UAH |
Период уточнения | до 14 февраля, 17:00 |
---|---|
Период обжалования условий | до 20 февраля, 00:00 |
Подача предложений | до 24 февраля, 17:00 |
Дата последних изменений | 24 апреля, 14:17 |
Аукцион: | Просмотреть |
Услуги по внутренней уборке и дезинфекции пассажирских вагоновServices for the interior cleaning and disinfection of passenger cars1 послуга |
Адреса поставки: Відповідно до документації Срок: до 31.12.2020 00:12 Код ДК 021: 90910000-9, Услуги по уборке |
---|
Название организации | Філія «Українська залізнична швидкісна компанія» ПАТ «Українська залізниця» |
---|---|
Код ЕГРПОУ | 40123444 |
Почтовый адрес | 02096, Україна, Київська область, Київ, м. Київ, вул. Привокзальна 3, |
Імя |
Каплуненко Світлана |
Телефон | 0444069942 |
Эл. почта | KAPLUNENKO@UZ.GOV.UA |