На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
1 283 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Не відповідає вимогам тендерної документації
за результатами розгляду скарги, поданої ТОВ «Хелсі Смарт Фуд», Колегія постановила зобов’язати Київське державне хореографічне училище скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "Зернопром" (далі – ТОВ «Зернопром») переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-25-000095-a. Відповідно до вимог ч. 12 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками. Xленb комітету, скасуваkи рішення про визначення ТОВ "Зернопром" переможцем процедури щодо закупівлі кейтерингових послуг (послуг з організації комплексного гарячого харчування) та відповідно до ст. 30 Закону, відхилиkи пропозицію ТОВ «Зернопром», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та вимогам Додатку 1 тендерної документації (в довідці (складеній учасником в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання вимог замовника та договору про закупівлю не зазначено моделі/марки всього обладнання, необхідного для приготування їжі).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
за результатами розгляду скарги, поданої ТОВ «Хелсі Смарт Фуд», Колегія постановила зобов’язати Київське державне хореографічне училище скасувати рішення про визначення Товариства з обмеженою відповідальністю "Зернопром" (далі – ТОВ «Зернопром») переможцем процедури закупівлі – "ДК 021:2015: 55520000-1 — Кейтерингові послуги", оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-01-25-000095-a. Відповідно до вимог ч. 12 ст. 18 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), рішення органу оскарження набирають чинності з дня їх прийняття та є обов’язковими для виконання замовниками. Xленb комітету, скасуваkи рішення про визначення ТОВ "Зернопром" переможцем процедури щодо закупівлі кейтерингових послуг (послуг з організації комплексного гарячого харчування) та відповідно до ст. 30 Закону, відхилиkи пропозицію ТОВ «Зернопром», як таку, що не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та вимогам Додатку 1 тендерної документації (в довідці (складеній учасником в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання вимог замовника та договору про закупівлю не зазначено моделі/марки всього обладнання, необхідного для приготування їжі).
Код ЄДРПОУ | 30407882 |
---|---|
Поштова адреса | 08700, Україна, Київська область, Обухів, Трипільська 44 а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Павлюк Ольга Віталіївна |
Телефон | +380503522009 |
Ел. пошта | zernoprom1@ukr.net |
Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Не відповідає вимогам тендерної документації
За результатами розгляду, з’ясовано, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та не виконав вимоги Замовника, зазначені в тендерній документації чим порушив вимоги Закону, а саме ФОП Макаренко у складі пропозиції не надала нижченаведені документи: - довідка, в якій міститься інформація про відповідність послуг, що пропонуються до виконання, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі з урахуванням вимог, що зазначені у Додатку 3 до тендерної документації; - довідка, складену у довільній формі, про дотримання заходів із захисту довкілля при наданні послуг з організації комплексного гарячого харчування учнів; - гарантійний лист, що приготування калорійних високоякісних страв здійснюватиметься з використанням сертифікованої сировини та чітким дотриманням термінів реалізації; - орієнтоване меню 4-х разового харчування учнів (сніданок, обід, вечеря, додаткове харчування) розраховане на 7 днів тижня, з обовязковим зазначенням виходу готової страви (в грамах) та її ціни; - згода суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України; - довідка про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та яка буде підписувати договір за результатами торгів; - проект договору про закупівлю; - оригінал або копію витягу з реєстру платника податку на додану вартість (копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість) або оригінал чи копію витягу з реєстру платника єдиного податку (копію свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку) (у передбачених законодавством випадках); - оригінал або нотаріально завірені копії довідок, видані з усіх банківських установ (де відкриті рахунки учасника) про відсутність заборгованості за кредитами (позичкової заборгованості), видану станом на 01.02.2020 року або більш пізню дату; - копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду; - копію паспорта; - гарантійний лист (складений учасником в довільній формі) про забезпечення можливості доступу представників Замовника в приміщення де відбуватиметься приготування їжі та в автотранспорт, яким буде розвозитись готова їжа, для їх огляду на предмет відповідності технічним вимогам та їх санітарного утримання, протягом 3-х год. з моменту надходження вимоги від Замовника. Замовник може скористатися своїм правом на огляд приміщень на етапі кваліфікації Учасника або в будь-який інший час протягом строку дії договору про закупівлю; - лист про згоду з умовами закупівлі, визначеними в тендерній документації та оголошенні про закупівлю, в тому числі з положеннями щодо якісних, кількісних характеристик та технічних вимог предмету закупівлі; - довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, коду за ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактних телефонів, банківських реквізитів, форми та ставки оподаткування, інформації про керівника, кількості працівників; - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру (виняток може складати пункт щодо реєстраційних дій), не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Крім цього, Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, оскільки у складі пропозиції відсутні наступні документи; - Довідка (складена учасником в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання вимог замовника та договору про закупівлю. Довідка повинна містити інформацію про конкретне обладнання учасника (назву, модель/марку обладнання), необхідне для приготування їжі та інформацію про автотранспорт, необхідний для перевезення готової їжі; - Довідка (складена учасником в довільній формі), що містить інформацію про наявність у учасника власних або орендованих приміщень для зберігання продуктів харчування, продовольчої сировини, приготування їжі, що має бути підтверджена копіями документів на право власності або користування ними; - Довідка (складена учасником в довільній формі) про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід (із зазначенням загальної кількості працівників їх кваліфікації та досвіду роботи) та які будуть безпосередньо залучені до надання послуг; - Кольорові сканкопії належним чином оформлених особистих медичних книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг (медичні книжки повинні бути чинними на дату їх подання); - Копії документів, які підтверджують наявність трудових відносин між працівниками, зазначеними у довідці, підготовленій відповідно до п.2.1 та Учасником (копії сторінок трудових книжок, які містять запис про їх працевлаштування в Учасника або копії відповідних договорів з ними); - Довідка (складена учасником в довільній формі), яка містить інформацію про виконання аналогічного договору. Довідка повинна містити інформацію про дату укладення та номер договору; обсяги закупівлі (з обов’язковим зазначенням кількісті осіб, які харчувались, термінів харчування та суми договору); найменування підприємства (організації, установи), якій надавались послуги, із зазначенням її адреси, контактної особи та контактних телефонів); - Оригінал листа-відгуку (з підписом керівника суб’єкта господарювання з яким укладено договір та печаткою (за наявності) даного суб’єкта) від замовника, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору, з інформацією про своєчасне та якісне виконання учасником своїх зобов’язань згідно договору.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду, з’ясовано, що учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону та не виконав вимоги Замовника, зазначені в тендерній документації чим порушив вимоги Закону, а саме ФОП Макаренко у складі пропозиції не надала нижченаведені документи: - довідка, в якій міститься інформація про відповідність послуг, що пропонуються до виконання, технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі з урахуванням вимог, що зазначені у Додатку 3 до тендерної документації; - довідка, складену у довільній формі, про дотримання заходів із захисту довкілля при наданні послуг з організації комплексного гарячого харчування учнів; - гарантійний лист, що приготування калорійних високоякісних страв здійснюватиметься з використанням сертифікованої сировини та чітким дотриманням термінів реалізації; - орієнтоване меню 4-х разового харчування учнів (сніданок, обід, вечеря, додаткове харчування) розраховане на 7 днів тижня, з обовязковим зазначенням виходу готової страви (в грамах) та її ціни; - згода суб’єкта персональних даних згідно вимог чинного законодавства України; - довідка про посадову особу або представника учасника, яка уповноважена представляти його інтереси під час проведення процедури закупівлі та яка буде підписувати договір за результатами торгів; - проект договору про закупівлю; - оригінал або копію витягу з реєстру платника податку на додану вартість (копію свідоцтва про реєстрацію платника податку на додану вартість) або оригінал чи копію витягу з реєстру платника єдиного податку (копію свідоцтва про реєстрацію платника єдиного податку) (у передбачених законодавством випадках); - оригінал або нотаріально завірені копії довідок, видані з усіх банківських установ (де відкриті рахунки учасника) про відсутність заборгованості за кредитами (позичкової заборгованості), видану станом на 01.02.2020 року або більш пізню дату; - копію довідки про присвоєння ідентифікаційного коду; - копію паспорта; - гарантійний лист (складений учасником в довільній формі) про забезпечення можливості доступу представників Замовника в приміщення де відбуватиметься приготування їжі та в автотранспорт, яким буде розвозитись готова їжа, для їх огляду на предмет відповідності технічним вимогам та їх санітарного утримання, протягом 3-х год. з моменту надходження вимоги від Замовника. Замовник може скористатися своїм правом на огляд приміщень на етапі кваліфікації Учасника або в будь-який інший час протягом строку дії договору про закупівлю; - лист про згоду з умовами закупівлі, визначеними в тендерній документації та оголошенні про закупівлю, в тому числі з положеннями щодо якісних, кількісних характеристик та технічних вимог предмету закупівлі; - довідку в довільній формі з відомостями про учасника із зазначенням повного найменування, коду за ЄДРПОУ, місцезнаходження, контактних телефонів, банківських реквізитів, форми та ставки оподаткування, інформації про керівника, кількості працівників; - витяг з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, який повинен містити всі пункти відповідно до Єдиного державного реєстру (виняток може складати пункт щодо реєстраційних дій), не більше десятиденної давнини відносно дати розкриття тендерних пропозицій. Крім цього, Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, оскільки у складі пропозиції відсутні наступні документи; - Довідка (складена учасником в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання вимог замовника та договору про закупівлю. Довідка повинна містити інформацію про конкретне обладнання учасника (назву, модель/марку обладнання), необхідне для приготування їжі та інформацію про автотранспорт, необхідний для перевезення готової їжі; - Довідка (складена учасником в довільній формі), що містить інформацію про наявність у учасника власних або орендованих приміщень для зберігання продуктів харчування, продовольчої сировини, приготування їжі, що має бути підтверджена копіями документів на право власності або користування ними; - Довідка (складена учасником в довільній формі) про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід (із зазначенням загальної кількості працівників їх кваліфікації та досвіду роботи) та які будуть безпосередньо залучені до надання послуг; - Кольорові сканкопії належним чином оформлених особистих медичних книжок працівників, які будуть залучені до надання послуг (медичні книжки повинні бути чинними на дату їх подання); - Копії документів, які підтверджують наявність трудових відносин між працівниками, зазначеними у довідці, підготовленій відповідно до п.2.1 та Учасником (копії сторінок трудових книжок, які містять запис про їх працевлаштування в Учасника або копії відповідних договорів з ними); - Довідка (складена учасником в довільній формі), яка містить інформацію про виконання аналогічного договору. Довідка повинна містити інформацію про дату укладення та номер договору; обсяги закупівлі (з обов’язковим зазначенням кількісті осіб, які харчувались, термінів харчування та суми договору); найменування підприємства (організації, установи), якій надавались послуги, із зазначенням її адреси, контактної особи та контактних телефонів); - Оригінал листа-відгуку (з підписом керівника суб’єкта господарювання з яким укладено договір та печаткою (за наявності) даного суб’єкта) від замовника, що наведений в довідці про виконання аналогічного договору, з інформацією про своєчасне та якісне виконання учасником своїх зобов’язань згідно договору.
Код ЄДРПОУ | 1911905927 |
---|---|
Поштова адреса | 03056, Україна, м. Київ, Київ, Виборзька,17/19,кв. 85 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Макаренко Валентина |
Телефон | 380683067606,380683067606 |
Ел. пошта | k.karpenko@email.ua |
Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Не відповідає вимогам тендерної документації
За результатами розгляду, з’ясовано, що учасник не виконав вимоги Замовника, зазначені в тендерній документації чим порушив вимоги Закону, а саме ТОВ «Хелсі Смарт Фуд» в довідці (складеній учасником в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання вимог замовника та договору про закупівлю зазначив лише марки обладнання, необхідного для приготування їжі, не вказавши при цьому його моделей (вимога п.1.1 Додатку 1 до тендерної документації). Крім цього, Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, оскільки у складі пропозиції відсутні копії документів, які підтверджують наявність трудових відносин між працівниками, зазначеними у Довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід та Учасником. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про охорону праці», працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом). Відповідно до 14.1.195. Податкового кодексу України, працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону. Відповідно до 14.1.222. Податкового кодексу України, роботодавець - юридична особа (її філія, відділення, інший відокремлений підрозділ чи її представництво) або самозайнята особа, яка використовує найману працю фізичних осіб на підставі укладених трудових договорів (контрактів) та несе обов'язки із сплати їм заробітної плати, а також нарахування, утримання та сплати податку на доходи фізичних осіб до бюджету, нарахувань на фонд оплати праці, інші обов'язки, передбачені законами. Враховуючи вищезазначене, ТОВ «Хелсі Смарт Фуд» не надало документів, які підтверджують, що Козак Олександр Петрович та Скороход Олександр Володимирович є працівниками ТОВ «Хелсі Смарт Фуд» та не надало документів, які підтверджують наявність саме трудових відносин між ними та ТОВ «Хелсі Смарт Фуд».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду, з’ясовано, що учасник не виконав вимоги Замовника, зазначені в тендерній документації чим порушив вимоги Закону, а саме ТОВ «Хелсі Смарт Фуд» в довідці (складеній учасником в довільній формі) про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, необхідних для виконання вимог замовника та договору про закупівлю зазначив лише марки обладнання, необхідного для приготування їжі, не вказавши при цьому його моделей (вимога п.1.1 Додатку 1 до тендерної документації). Крім цього, Учасник не відповідає кваліфікаційним критеріям, установленим статтею 16 Закону, оскільки у складі пропозиції відсутні копії документів, які підтверджують наявність трудових відносин між працівниками, зазначеними у Довідці про наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід та Учасником. Відповідно до ст. 1 Закону України «Про охорону праці», працівник - особа, яка працює на підприємстві, в організації, установі та виконує обов'язки або функції згідно з трудовим договором (контрактом). Відповідно до 14.1.195. Податкового кодексу України, працівник - фізична особа, яка безпосередньо власною працею виконує трудову функцію згідно з укладеним з роботодавцем трудовим договором (контрактом) відповідно до закону. Відповідно до 14.1.222. Податкового кодексу України, роботодавець - юридична особа (її філія, відділення, інший відокремлений підрозділ чи її представництво) або самозайнята особа, яка використовує найману працю фізичних осіб на підставі укладених трудових договорів (контрактів) та несе обов'язки із сплати їм заробітної плати, а також нарахування, утримання та сплати податку на доходи фізичних осіб до бюджету, нарахувань на фонд оплати праці, інші обов'язки, передбачені законами. Враховуючи вищезазначене, ТОВ «Хелсі Смарт Фуд» не надало документів, які підтверджують, що Козак Олександр Петрович та Скороход Олександр Володимирович є працівниками ТОВ «Хелсі Смарт Фуд» та не надало документів, які підтверджують наявність саме трудових відносин між ними та ТОВ «Хелсі Смарт Фуд».
Код ЄДРПОУ | 39932303 |
---|---|
Поштова адреса | 03065, Україна, м. Київ, Київ, вул. Героїв Севастополя 30 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Іванов Сергій Юрійович |
Телефон | 380990222632,380504456208 |
Ел. пошта | healthysmart.f@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-01-25-000095-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 1 283 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 13 000.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 31 січня, 12:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 6 лютого, 00:00 |
Подача пропозицій | до 10 лютого, 12:00 |
Дата останніх змін | 8 вересня, 14:02 |
Аукціон |
11 лютого, 14:54 Переглянути |
Початок аукціону: | 11 лютого, 14:27 |
Кейтерингові послуги (послуги з організації комплексного гарячого харчування)90 людина Адреса поставки: 04112, Україна, місто Київ, Київ, вул. Парково-Сирецька, 4 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55520000-1, Кейтерингові послуги |
4.1. Оплата послуг Замовником здійснюється шляхом безготівкових розрахунків у національній валюті України за реквізитами Учасника визначеними у цьому договорі, протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати прийняття послуг Замовником за актом передання-прийняття послуг. 4.2. У разі затримки бюджетного фінансування Замовника як бюджетної державної установи Замовник має право оплатити послуги Учасника протягом 15 (п’ятнадцяти) робочих днів з дати надходження коштів на поточний рахунок Замовника. 4.3. Учасник відшкодовує Замовнику витрати за користування холодним водопостачанням та водовідведенням, а також іншими комунальними платежами (за наявності) протягом 5 (п’яти) робочих днів з дати надання Учаснику відповідного рахунку Замовником.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Київське державне хореографічне училище |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02214946 |
Поштова адреса | 04112, Україна, Київська область, Київ, вул. Парково-Сирецька, 4 |
Ім'я |
Бондаренко Олена Сергіївна (BONDARENKO OLENA) |
Телефон | 380444569470 |
Ел. пошта | kdhu@ukr.net |