На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
20 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 02772037 |
---|---|
Поштова адреса | 04208, Україна, м. Київ, Киев, проспект Правди, 85 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергей Голеня |
Телефон | +380444499497,+380675589511 |
Ел. пошта | lawyer_yasir@kst.in.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-02-11-001412-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 20 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 150.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 13 лютого, 11:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 14 лютого, 17:00 |
Дата останніх змін | 6 березня, 13:36 |
Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 90510000-5, Утилізація/видалення сміття та поводження зі сміттям |
Розрахунки за надані послуги здійснюються відповідно до ст. 49 Бюджетного кодексу України в національній валюті України, шляхом перерахування Замовником грошових коштів на поточний рахунок Виконавця протягом 15 (п`ятнадцяти) робочих днів після підписання Сторонами Акту наданих послуг за умови здійснення відповідного бюджетного фінансування на рахунок Замовника. 3.4. У випадку відсутності фінансування або його затримки, розрахунки за надані послуги переноситься до моменту надходження фінансування для оплати таких послуг. Замовник не несе відповідальності за затримку бюджетного фінансування та зобов’язується здійснити оплату вартості наданих Виконавцем послуг протягом 15 (п`ятнадцяти) робочих днів з дати надходження відповідного бюджетного фінансування коштів на рахунок Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Департамент інформаційно-комунікаційних технологій виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40918711 |
Поштова адреса | 01044, Україна, Київська область, Київ, Хрещатик, 36 |
Ім'я |
Хоменко Яна Олександрівна (Khomenko Yana Oleksandrivna) |
Телефон | 380443667613 |
Ел. пошта | yana.homenko@kmda.gov.ua |