На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
87 000 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
I. Так, відповідно до ч.3 Додатку 1 ТД, Учасник на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції надає позитивний оригінал відгуку щодо постачання аналогічного товару, а також копію договору, що підтверджує постачання такого товару за вищевказаним відгуком. Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" (далі – Учасник, ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть»), на підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію, у складі ТП було надано Договір про закупівлю (поставку) товарів № 14/3 від 20.01.2020, укладений з ПАТ «Центренерго»/Трипільська ТЕС ПАТ «Центренерго» (далі – Договір) без письмової заявки Покупця, яка є його невід’ємною частиною (п.3.3. Договору), що порушує вищенаведені умови ТД. II. Крім того, ч.5 Розділу 3 ТД передбачено, що позитивним відгуком в розумінні Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності товару, що постачався, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків поставки, вимог Замовника. У порушення наведених умов ТД, Учасником ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» надано у складі ТП лист від ПАТ «Центренерго» Трипільської ТЕС від 17.03.2020 року за № 08-1239, зміст якого не містить інформації (підтвердження) стосовно відсутності відповідних обґрунтованих позовів, щодо порушення учасником умов договору в частині відповідності товару, що постачався, державним стандартам і правилам. IIІ. Згідно ч.2 Розділу 3 ТД учасники повинні надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. При цьому, безвідклична банківська гарантія повинна відповідати Постанові Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) (далі – Постанова) та містити строк її дії. Надана Учасником у складі ТП електронна банківська гарантія № 016-180-10851-2020 від 20.03.2020 не містить строк її дії, а також у порушення п.п.8 п. 26 Постанови не містить необхідної дати, номеру і назви документа, з якого виникають відповідні базові відносини. ІV. Відповідно до Додатку 3 ТД учасники у складі ТП повинні надати довідку, складену в довільній формі, з інформацією про сервісного(их) центру(ів) (власного або залученого Учасником), на яких(ому) можливе гарантійне та післягарантійне обслуговування (щонайменше один сервісний центр має бути розташований в Дніпропетровській та /або Кропивницькій області) та інформацією про можливість виїзду мобільних ремонтних бригад Учасника до Замовника. Учасник в довідці щодо сервісного(их) центру(ів) та мобільних ремонтних бригад, які мають можливість виїзду до Замовника, зазначає їх місцезнаходження та номери контактних телефонів. Учасником ТОВ «Торгова Компанія «Спецзапчасть» у складі ТП надано відповідну Довідку про опис сервісної служби за вих. № 1803/27 від 18.03.2020 без відображення номеру (ів) контактного(их) телефону(ів) зазначених мобільних ремонтних бригад, які мають можливість виїзду до замовника, що порушує вимоги ТД.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
I. Так, відповідно до ч.3 Додатку 1 ТД, Учасник на підтвердження наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору у складі тендерної пропозиції надає позитивний оригінал відгуку щодо постачання аналогічного товару, а також копію договору, що підтверджує постачання такого товару за вищевказаним відгуком. Учасником Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" (далі – Учасник, ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть»), на підтвердження вищезазначеного кваліфікаційного критерію, у складі ТП було надано Договір про закупівлю (поставку) товарів № 14/3 від 20.01.2020, укладений з ПАТ «Центренерго»/Трипільська ТЕС ПАТ «Центренерго» (далі – Договір) без письмової заявки Покупця, яка є його невід’ємною частиною (п.3.3. Договору), що порушує вищенаведені умови ТД. II. Крім того, ч.5 Розділу 3 ТД передбачено, що позитивним відгуком в розумінні Замовника – є відгук, зміст якого підтверджує відсутність обґрунтованих претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору (договорів) в частині відповідності товару, що постачався, державним стандартам і правилам, та дотримання учасником строків поставки, вимог Замовника. У порушення наведених умов ТД, Учасником ТОВ «Торгова компанія «Спецзапчасть» надано у складі ТП лист від ПАТ «Центренерго» Трипільської ТЕС від 17.03.2020 року за № 08-1239, зміст якого не містить інформації (підтвердження) стосовно відсутності відповідних обґрунтованих позовів, щодо порушення учасником умов договору в частині відповідності товару, що постачався, державним стандартам і правилам. IIІ. Згідно ч.2 Розділу 3 ТД учасники повинні надати забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії. При цьому, безвідклична банківська гарантія повинна відповідати Постанові Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 (зі змінами) (далі – Постанова) та містити строк її дії. Надана Учасником у складі ТП електронна банківська гарантія № 016-180-10851-2020 від 20.03.2020 не містить строк її дії, а також у порушення п.п.8 п. 26 Постанови не містить необхідної дати, номеру і назви документа, з якого виникають відповідні базові відносини. ІV. Відповідно до Додатку 3 ТД учасники у складі ТП повинні надати довідку, складену в довільній формі, з інформацією про сервісного(их) центру(ів) (власного або залученого Учасником), на яких(ому) можливе гарантійне та післягарантійне обслуговування (щонайменше один сервісний центр має бути розташований в Дніпропетровській та /або Кропивницькій області) та інформацією про можливість виїзду мобільних ремонтних бригад Учасника до Замовника. Учасник в довідці щодо сервісного(их) центру(ів) та мобільних ремонтних бригад, які мають можливість виїзду до Замовника, зазначає їх місцезнаходження та номери контактних телефонів. Учасником ТОВ «Торгова Компанія «Спецзапчасть» у складі ТП надано відповідну Довідку про опис сервісної служби за вих. № 1803/27 від 18.03.2020 без відображення номеру (ів) контактного(их) телефону(ів) зазначених мобільних ремонтних бригад, які мають можливість виїзду до замовника, що порушує вимоги ТД.
Код ЄДРПОУ | 36549406 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Запорізька область, Василівка, 71600, Запорізька обл., м. Василівка, вул. Ліхачова, б. 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Товариство з обмеженою відповідальністю "Торгова Компанія "Спецзапчасть" |
Телефон | +380504511744 |
Ел. пошта | soul-2000spz@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 37383046 |
---|---|
Поштова адреса | 52001, Україна, Дніпропетровська область, селище міського типу Слобожанське, вулиця Василя Сухомлинського, будинок 48Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Осінніков Костянтин Володимирович |
Телефон | +380567323346 |
Ел. пошта | tdalfatech@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32113941 |
---|---|
Поштова адреса | 08131, Україна, Київська область, Київ, с. Софіївська Борщагівка, вул. Мала Кільцева 4 А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Лісний Іван Миколайович |
Телефон | 380444064020, |
Ел. пошта | lin@tehnoplaza.kiev.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-02-13-001946-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 87 000 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 435 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 1 740 000.00 UAH |
Період уточнень | до 10 березня, 18:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 16 березня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 20 березня, 18:00 |
Дата останніх змін | 14 травня, 13:10 |
Аукціон |
30 квітня, 11:50 Переглянути |
Придбання сучасної спецтехніки для санітарного очищення та благоустрою населених пунктів (міні-навантажувачі)Purchase of modern equipment for sanitary cleaning and improvement of settlements (mini-loaders)31 штука Адреса поставки: 49004, Україна, Дніпропетровська область, Дніпро, пр. Олександра Поля 2 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 43260000-3, Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка |
Попередня оплата за капітальними видатками для закупівлі Товарів на підставі п. 2 ч. 1 Постанови КМУ № 1070 від 04.12.2019 року «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» на строк не більше дев’яти місяців (але в будь-якому випадку не пізніше 25.12.2020р.) – здійснюється по мірі надходження фінансування шляхом перерахування замовником грошових коштів на не бюджетні рахунки Постачальника, відкриті на його ім’я в органах Державної казначейської служби у встановленому законодавством порядку, на підставі рахунків на оплату Товару (надалі - рахунки), у розмірі, що не перевищує 70 (сімдесят) % вартості річного обсягу договору, - сплачується протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту виставлення рахунку.
Тип оплати: Аванс
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 70.00%
Остаточний розрахунок по факту поставки Товару здійснюється шляхом перерахуванням Замовником грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника на підставі видаткових накладних на поставку товару протягом 10 (десяти) банківських днів з моменту виставлення рахунку на оплату Товару, але не пізніше 10 (десяти) днів з дати надходження на розрахункові рахунки замовника бюджетних асигнувань, призначених на оплату товарів за даним договором.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 30.00%
Назва організації | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 38598277 |
Поштова адреса | 49004, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Ім'я |
Владислав Грива |
Телефон | +380567428217 |
Ел. пошта | tender_jkh@ukr.net |