На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
183 036 858.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Відмінена закупівля
Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Не відповідає вимогам тендерної документації
1) Згідно вимог пп.3.1. п.3 Додатка №1 тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання ними аналогічного (их) договору (ів) довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - сканкопiєю(ями) підписаної(их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3); - сканкопiєю(ями) підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в); - сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів), від кожного контрагента(ів) (замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (за наявності) підприємства, організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи, та містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності), предмет договору, суму (вартість), наданих послуг/виконаних робіт, дотримання календарного графіку надання послуг/виконання робіт, відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт, відсутність з боку замовника претензій, позовів тощо щодо порушення учасником умов договору, контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон). **Інформація щодо суми виконання договору (ів), що відображена учасником в Довідці, повинна відповідати Довідці(кам) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), яка(і) подані учасником в складі тендерної пропозиції. *** У наданих Учасником сканкопіях підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), повинно відображатися надання послуг (виконання робіт) з нанесення нової горизонтальної розмітки на автомобільних дорогах державного або місцевого значення. Інформація щодо обсягу наданих послуг/виконаних робіт по видам послуг/робіт, що відображена учасником в Довідці (Таблиця №3), повинна відповідати Актам приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), які подані учасником в складі тендерної пропозиції. На виконання зазначених вище вимог, Учасником ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів вих. № 181/ТН від 30 березня 2020 року, де серед іншого зазначено Договір №19/1 від 30.07.2019, натомість, Учасник не надав жодного документального підтвердження по цьому договору, в той час, як Замовником вимагалося надати документальне підтвердження на договори, інформація по яких зазначена у Довідці. Відповідно, Учасником ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» не виконано зазначеної вимоги тендерної документації Замовника і тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника на цю закупівлю та кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону та тендерною документацією на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі абз.1 п.1 ч.1 ст. 30 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020). 2) Згідно вимог Додатка №4 тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують відповідність поданої тендерної пропозиції технічним вимогам інформацією та документами, серед яких: Як документальне підтвердження відповідності фарби для розмітки доріг, яка буде використовуватися при наданні послуг / виконанні робіт за предметом закупівлі, Учасник повинен надати: - сканкопію свідоцтва про випробування фарби у відповідності до стандарту EN 1436, про підтвердження витримки фарби 4 млн. наїздів Р7; На виконання цієї вимоги Учасником ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» не надано такого свідоцтва про випробування фарби у відповідності до стандарту EN 1436, про підтвердження витримки фарби 4 млн. наїздів Р7. Відповідно, Учасником ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» не виконано зазначеної вимоги тендерної документації Замовника і тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1) Згідно вимог пп.3.1. п.3 Додатка №1 тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання ними аналогічного (их) договору (ів) довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці; - сканкопiєю(ями) підписаної(их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3); - сканкопiєю(ями) підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в); - сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів), від кожного контрагента(ів) (замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (за наявності) підприємства, організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи, та містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності), предмет договору, суму (вартість), наданих послуг/виконаних робіт, дотримання календарного графіку надання послуг/виконання робіт, відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт, відсутність з боку замовника претензій, позовів тощо щодо порушення учасником умов договору, контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон). **Інформація щодо суми виконання договору (ів), що відображена учасником в Довідці, повинна відповідати Довідці(кам) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), яка(і) подані учасником в складі тендерної пропозиції. *** У наданих Учасником сканкопіях підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), повинно відображатися надання послуг (виконання робіт) з нанесення нової горизонтальної розмітки на автомобільних дорогах державного або місцевого значення. Інформація щодо обсягу наданих послуг/виконаних робіт по видам послуг/робіт, що відображена учасником в Довідці (Таблиця №3), повинна відповідати Актам приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в), які подані учасником в складі тендерної пропозиції. На виконання зазначених вище вимог, Учасником ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів вих. № 181/ТН від 30 березня 2020 року, де серед іншого зазначено Договір №19/1 від 30.07.2019, натомість, Учасник не надав жодного документального підтвердження по цьому договору, в той час, як Замовником вимагалося надати документальне підтвердження на договори, інформація по яких зазначена у Довідці. Відповідно, Учасником ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» не виконано зазначеної вимоги тендерної документації Замовника і тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника на цю закупівлю та кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону та тендерною документацією на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі абз.1 п.1 ч.1 ст. 30 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020). 2) Згідно вимог Додатка №4 тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують відповідність поданої тендерної пропозиції технічним вимогам інформацією та документами, серед яких: Як документальне підтвердження відповідності фарби для розмітки доріг, яка буде використовуватися при наданні послуг / виконанні робіт за предметом закупівлі, Учасник повинен надати: - сканкопію свідоцтва про випробування фарби у відповідності до стандарту EN 1436, про підтвердження витримки фарби 4 млн. наїздів Р7; На виконання цієї вимоги Учасником ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» не надано такого свідоцтва про випробування фарби у відповідності до стандарту EN 1436, про підтвердження витримки фарби 4 млн. наїздів Р7. Відповідно, Учасником ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» не виконано зазначеної вимоги тендерної документації Замовника і тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ТРАНС ЛАЙН ГРУП» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020).
Код ЄДРПОУ | 35884094 |
---|---|
Поштова адреса | 14007, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Кільцева, 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Лавріченко Микола Миколайович |
Телефон | 380504682545,380504682545 |
Ел. пошта | translinegroup@ukr.net |
Не відповідає вимогам тендерної документації
1) Згідно вимог Додатка №4 тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують відповідність поданої тендерної пропозиції технічним вимогам інформацією та документами, серед яких: - гарантійним листом за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про те, що гарантійний термін експлуатації (зберігання на дорожній поверхні) фарби для розмітки доріг, що буде наноситися на дорожню поверхню становить не менше 6 місяців з дня її нанесення, що нанесена розмітка витримає 4 млн. наїздів згідно EN 1436 та, що така фарба для розмітки доріг відповідає СОУ 42.1-37641918- 116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробовування». Як документальне підтвердження відповідності фарби для розмітки доріг, яка буде використовуватися при наданні послуг / виконанні робіт за предметом закупівлі, Учасник повинен надати: - сканкопію сертифікату відповідності фарби для розмітки доріг, виданого відповідним Органом сертифікації продукції, дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій; - сканкопію свідоцтва про випробування фарби у відповідності до стандарту EN 1436, про підтвердження витримки фарби 4 млн. наїздів Р7 - сканкопію оригіналу договору(ів) поставки (купівлі-продажу тощо) з виробником фарби для розмітки доріг (якщо учасник не є виробником, якщо учасник є виробником – лист пояснення із зазначенням цього); - сканкопію оригіналу гарантійного листа(ів) від виробника(ів) щодо поставки матеріалів в обсягах, необхідних для надання послуг / виконання робіт згідно предмета закупівлі. На виконання цих вимог Учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» не надано жодного із зазначених вище документів. Відповідно, Учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» не виконано зазначених вимог тендерної документації Замовника і тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ЕКСПОДОР» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1) Згідно вимог Додатка №4 тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують відповідність поданої тендерної пропозиції технічним вимогам інформацією та документами, серед яких: - гарантійним листом за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про те, що гарантійний термін експлуатації (зберігання на дорожній поверхні) фарби для розмітки доріг, що буде наноситися на дорожню поверхню становить не менше 6 місяців з дня її нанесення, що нанесена розмітка витримає 4 млн. наїздів згідно EN 1436 та, що така фарба для розмітки доріг відповідає СОУ 42.1-37641918- 116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробовування». Як документальне підтвердження відповідності фарби для розмітки доріг, яка буде використовуватися при наданні послуг / виконанні робіт за предметом закупівлі, Учасник повинен надати: - сканкопію сертифікату відповідності фарби для розмітки доріг, виданого відповідним Органом сертифікації продукції, дійсного на момент розкриття тендерних пропозицій; - сканкопію свідоцтва про випробування фарби у відповідності до стандарту EN 1436, про підтвердження витримки фарби 4 млн. наїздів Р7 - сканкопію оригіналу договору(ів) поставки (купівлі-продажу тощо) з виробником фарби для розмітки доріг (якщо учасник не є виробником, якщо учасник є виробником – лист пояснення із зазначенням цього); - сканкопію оригіналу гарантійного листа(ів) від виробника(ів) щодо поставки матеріалів в обсягах, необхідних для надання послуг / виконання робіт згідно предмета закупівлі. На виконання цих вимог Учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» не надано жодного із зазначених вище документів. Відповідно, Учасником ТОВ «ЕКСПОДОР» не виконано зазначених вимог тендерної документації Замовника і тендерна пропозиція Учасника ТОВ «ЕКСПОДОР» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020).
Код ЄДРПОУ | 39467054 |
---|---|
Поштова адреса | 01033, Україна, Київська область, Київ, Саксаганського, буд. 41 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Чистякова Марина Валеріївна |
Телефон | 380444514121,380444514121 |
Ел. пошта | expodor@ukr.net |
Не відповідає кваліфікаційним критеріям. Не відповідає вимогам тендерної документації
1) Згідно вимог пп.1.1. п.1 тендерної документації Замовника на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. *Учасники обов’язково включають у Довідку обладнання, необхідне для надання послуг/ виконання робіт згідно предмету закупівлі (в кількості не менше зазначених нижче одиниць), а саме: - автомобіль бортовий -2; - машина поливально-мийна – 1 - машина маркірувальна – 1. На виконання цієї вимоги Учасником ТОВ «РОАД-ЛАЙН» у складні тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання №111/20 від 30 березня 2020 року, в якій серед зазначеного Учасником обладнання немає машини поливально-мийної. Відповідно, Учасником ТОВ «РОАД-ЛАЙН» не виконано зазначеної вимоги тендерної документації Замовника і тендерна пропозиція Учасника ТОВ «РОАД-ЛАЙН» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника на цю закупівлю та кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону та тендерною документацією на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі абз.1 п.1 ч.1 ст. 30 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020). 2) Згідно вимог Додатка №4 тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують відповідність поданої тендерної пропозиції технічним вимогам інформацією та документами, серед яких: - гарантійним листом за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про те, що гарантійний термін експлуатації (зберігання на дорожній поверхні) фарби для розмітки доріг, що буде наноситися на дорожню поверхню становить не менше 6 місяців з дня її нанесення, що нанесена розмітка витримає 4 млн. наїздів згідно EN 1436 та, що така фарба для розмітки доріг відповідає СОУ 42.1-37641918- 116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробовування». Як документальне підтвердження відповідності фарби для розмітки доріг, яка буде використовуватися при наданні послуг / виконанні робіт за предметом закупівлі, Учасник повинен надати: - сканкопію свідоцтва про випробування фарби у відповідності до стандарту EN 1436, про підтвердження витримки фарби 4 млн. наїздів Р7 На виконання цієї вимоги Учасником ТОВ «РОАД-ЛАЙН» у складні тендерної пропозиції надано гарантійний лист вих. № 178/20 від 06 квітня 2020 року, однак, у цьому лист не зазначено, що нанесена розмітка витримає 4 млн. наїздів згідно EN 1436. Учасником також не надано сканкопію свідоцтва про випробування фарби у відповідності до стандарту EN 1436, про підтвердження витримки фарби 4 млн. наїздів Р7. Відповідно, Учасником ТОВ «РОАД-ЛАЙН» не виконано зазначених вимог тендерної документації Замовника і тендерна пропозиція Учасника ТОВ «РОАД-ЛАЙН» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1) Згідно вимог пп.1.1. п.1 тендерної документації Замовника на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. *Учасники обов’язково включають у Довідку обладнання, необхідне для надання послуг/ виконання робіт згідно предмету закупівлі (в кількості не менше зазначених нижче одиниць), а саме: - автомобіль бортовий -2; - машина поливально-мийна – 1 - машина маркірувальна – 1. На виконання цієї вимоги Учасником ТОВ «РОАД-ЛАЙН» у складні тендерної пропозиції надано довідку про наявність обладнання №111/20 від 30 березня 2020 року, в якій серед зазначеного Учасником обладнання немає машини поливально-мийної. Відповідно, Учасником ТОВ «РОАД-ЛАЙН» не виконано зазначеної вимоги тендерної документації Замовника і тендерна пропозиція Учасника ТОВ «РОАД-ЛАЙН» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника на цю закупівлю та кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону та тендерною документацією на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі абз.1 п.1 ч.1 ст. 30 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020). 2) Згідно вимог Додатка №4 тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують відповідність поданої тендерної пропозиції технічним вимогам інформацією та документами, серед яких: - гарантійним листом за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про те, що гарантійний термін експлуатації (зберігання на дорожній поверхні) фарби для розмітки доріг, що буде наноситися на дорожню поверхню становить не менше 6 місяців з дня її нанесення, що нанесена розмітка витримає 4 млн. наїздів згідно EN 1436 та, що така фарба для розмітки доріг відповідає СОУ 42.1-37641918- 116:2014 «Фарба для горизонтальної розмітки автомобільних доріг. Технічні вимоги та методи випробовування». Як документальне підтвердження відповідності фарби для розмітки доріг, яка буде використовуватися при наданні послуг / виконанні робіт за предметом закупівлі, Учасник повинен надати: - сканкопію свідоцтва про випробування фарби у відповідності до стандарту EN 1436, про підтвердження витримки фарби 4 млн. наїздів Р7 На виконання цієї вимоги Учасником ТОВ «РОАД-ЛАЙН» у складні тендерної пропозиції надано гарантійний лист вих. № 178/20 від 06 квітня 2020 року, однак, у цьому лист не зазначено, що нанесена розмітка витримає 4 млн. наїздів згідно EN 1436. Учасником також не надано сканкопію свідоцтва про випробування фарби у відповідності до стандарту EN 1436, про підтвердження витримки фарби 4 млн. наїздів Р7. Відповідно, Учасником ТОВ «РОАД-ЛАЙН» не виконано зазначених вимог тендерної документації Замовника і тендерна пропозиція Учасника ТОВ «РОАД-ЛАЙН» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020).
Код ЄДРПОУ | 39272818 |
---|---|
Поштова адреса | 07403, Україна, Київська область, Бровари, вул. Красовського, буд. 25, оф.107 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Сулима Володимир Петрович |
Телефон | 380443372726,380443372726 |
Ел. пошта | road-line@ukr.net |
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 25 червня, 18:08
Опис
На виконання рішення Постійно діючої адміністративної колегії Антимонопольного комітету України з розгляду скарг про порушення законодавства у сфері публічних закупівель № 12036-р/пк-пз від 17.06.2020 р. тендерним комітетом Замовника прийнято рішення відмінити процедуру закупівлі: «Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Львівської області (демаркування, відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки та влаштування тимчасової горизонтальної розмітки)», оголошення про проведення якої оприлюднене на веб-порталі Уповноваженого органу за № UA-2020-02-28-004205-a.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-02-28-004205-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 183 036 858.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 915 185.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 915 185.00 UAH |
Період уточнень | до 30 березня, 18:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 5 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 9 квітня, 18:00 |
Дата останніх змін | 25 червня, 18:08 |
Початок аукціону: | 19 червня, 13:55 |
Експлуатаційне утримання автомобільних доріг загального користування державного значення Львівської області (демаркування, відновлення або нанесення нової вертикальної та горизонтальної розмітки та влаштування тимчасової горизонтальної розмітки). Джерело фінансування - Державний бюджет України.Maintenance of public roads of public importance of Lviv region (demarcation, restoration or drawing of new vertical and horizontal marking and embossing of temporary horizontal marking). The source of financing - State Budget of Ukraine.1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45230000-8, Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь |
Замовник здійснює оплату за надані послуги в межах виділених бюджетних асигнувань та фактичного надходження бюджетних коштів на підставі актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3), підписаних Сторонами. Здача до оплати наданих послуг може проводитись подекадно. Ненадання Підрядником хоча б однієї з форм актів: актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) чи довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3) є підставою для їх повернення Підряднику. Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс), розмір якої не може перевищувати 30 відсотків виділеного фінансування на поточний рік терміном не більше трьох місяців. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Служба автомобільних доріг у Львівській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25253009 |
Поштова адреса | 79053, Україна, Львівська область, Львів, Володимира Великого 54 |
Ім'я |
Бойчук Віра Зенонівна (Boichuk Vira Zenonivna) |
Телефон | 380322632033 |
Ел. пошта | sadlo-tender@ukr.net |