На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
150 255 898.38 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
1) Згідно вимог п.2. Додатку №1 до тендерної документації на цю закупівлю Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Учасники обов’язково включають у Довідку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг/виконання робіт згідно предмету закупівлі, серед яких у тому числі: машиністи та водії в кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (але у будь-якому разі, кількість таких працівників повинна бути не меншою кількості машин і механізмів, зазначених в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази). На виконання зазначеної вище вимоги тендерної документації Замовника учасником ПП «Рома» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації №625 від 08.05.2020, у якій зазначено про наявність в учасника 27-ми машиністів та водіїв. Водночас, Учасником надано довідку про наявність обладнання №618 від 08.05.2020, у якій зазначено 38 одиниць машин і механізмів, в той час, як Замовником у вимогах тендерної документації зазначалося, що У БУДЬ-ЯКОМУ РАЗІ КІЛЬКІСТЬ МАШИНІСТІВ ТА ВОДІЇВ ПОВИННА БУТИ НЕ МЕНШОЮ КІЛЬКОСТІ МАШИН І МЕХАНІЗМІВ, ЗАЗНАЧЕНИХ В ДОВІДЦІ ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ. Відповідно, Учасником ПП «РОМА» не виконано зазначеної вище вимоги тендерної документації Замовника, а його тендерна пропозиція є такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника на цю закупівлю та кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону та тендерною документацією на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі абз.1 п.1 ч.1 ст. 30 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020). 2) Згідно вимог п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» серед іншого зазначається наступне: «Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. На виконання зазначеної вище вимоги Учасником ПП «РОМА» надано серед інших документів Довідку про наявність грошових коштів під покриття гарантії №200508SU16413806 від 08.05.2020 за підписом Уповноваженої особи Заступника Керівника напрямку по розробці продуктів ГО (РКО) Шаврової М.П., однак без підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи, що вимагалося Замовником. Відповідно, Учасником ПП «РОМА» не виконано зазначеної вище вимоги тендерної документації Замовника, а його тендерна пропозиція є такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1) Згідно вимог п.2. Додатку №1 до тендерної документації на цю закупівлю Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Учасники обов’язково включають у Довідку працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід для надання послуг/виконання робіт згідно предмету закупівлі, серед яких у тому числі: машиністи та водії в кількості, достатній для керування машинами і механізмами, зазначеними в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази (але у будь-якому разі, кількість таких працівників повинна бути не меншою кількості машин і механізмів, зазначених в довідці про наявність обладнання та матеріально-технічної бази). На виконання зазначеної вище вимоги тендерної документації Замовника учасником ПП «Рома» надано довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації №625 від 08.05.2020, у якій зазначено про наявність в учасника 27-ми машиністів та водіїв. Водночас, Учасником надано довідку про наявність обладнання №618 від 08.05.2020, у якій зазначено 38 одиниць машин і механізмів, в той час, як Замовником у вимогах тендерної документації зазначалося, що У БУДЬ-ЯКОМУ РАЗІ КІЛЬКІСТЬ МАШИНІСТІВ ТА ВОДІЇВ ПОВИННА БУТИ НЕ МЕНШОЮ КІЛЬКОСТІ МАШИН І МЕХАНІЗМІВ, ЗАЗНАЧЕНИХ В ДОВІДЦІ ПРО НАЯВНІСТЬ ОБЛАДНАННЯ ТА МАТЕРІАЛЬНО-ТЕХНІЧНОЇ БАЗИ. Відповідно, Учасником ПП «РОМА» не виконано зазначеної вище вимоги тендерної документації Замовника, а його тендерна пропозиція є такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника на цю закупівлю та кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону та тендерною документацією на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі абз.1 п.1 ч.1 ст. 30 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020). 2) Згідно вимог п.2 «Забезпечення тендерної пропозиції» Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» серед іншого зазначається наступне: «Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з Банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з Банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи від Банку-гаранта. Тендерна пропозиція, у складі якої буде банківська гарантія, що не відповідає умовам тендерної документації, буде відхилена Замовником. На виконання зазначеної вище вимоги Учасником ПП «РОМА» надано серед інших документів Довідку про наявність грошових коштів під покриття гарантії №200508SU16413806 від 08.05.2020 за підписом Уповноваженої особи Заступника Керівника напрямку по розробці продуктів ГО (РКО) Шаврової М.П., однак без підтвердження повноважень такої Уповноваженої особи, що вимагалося Замовником. Відповідно, Учасником ПП «РОМА» не виконано зазначеної вище вимоги тендерної документації Замовника, а його тендерна пропозиція є такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020).
Код ЄДРПОУ | 22357406 |
---|---|
Поштова адреса | 80316, Україна, Львівська область, Рава-Руська, вул.Горького 42 а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Гель Олег Васильович |
Телефон | +380505886290 |
Ел. пошта | pp-roma@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34252469 |
---|---|
Поштова адреса | 65058, Україна, Одеська область, Одеса, вул. Романа Кармена, 21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Микола Сергійович Тимофеєв |
Телефон | +380487289584 |
Ел. пошта | office_to@automagistral.com.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32851616 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Київська область, Київ, 03028, м.Київ, ВУЛ. САПЕРНО-СЛОБІДСЬКА, БУДИНОК 22, ЛІТЕРА А, НЕЖИТЛОВЕ ПРИМІЩЕННЯ З №1 ПО №14 ГРУПИ ПРИМІЩЕНЬ №309 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | ТОВ "ОНУР КОНСТРУКЦІОН ІНТЕРНЕШНЛ" |
Телефон | +380322420592 |
Ел. пошта | nataliya_tishkun@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-03-18-004112-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 150 255 898.38 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 751 279.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 4 507 676.00 UAH |
Період уточнень | до 28 квітня, 21:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 травня, 21:00 |
Дата останніх змін | 14 липня, 18:37 |
Аукціон |
30 червня, 16:06 Переглянути |
«Поточний середній ремонт автомобільної дороги загальногокористування місцевого значення О141003 МостиськаКраковець», Львівської області. Джерело фінансування - Державний бюджет України та грантові кошти.‘Current average repair of public road of local importance O141003 Mostyska – Krakovets’, Lviv region. The source of financing - State budget of Ukraine and Grant funds.1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45233142-6, Ремонт доріг |
Замовник здійснює оплату за надані послуги в порядку встановленому Договором в межах виділених та фактично отриманих бюджетних коштів та/або коштів відповідно до Грантового Договору No PLBU.02.01.00-UA-0705/17-00 (далі — грантові кошти) на підставі виставленого Підрядником рахунка на оплату послуг, актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в) та довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ № 3), підписаних Сторонами, а також після пред’явлення Підрядником висновку (звіту) за результатами проведеного незалежним сертифікованим експертом моніторингу якості та об’ємів наданих послуг (виконаних робіт) та висновку (висновків) атестованої лабораторії, щодо підтвердження якості наданих послуг (виконаних робіт). Замовник може провести з дозволу Головного розпорядника бюджетних коштів попередню оплату (аванс), відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» та/або провести попередню оплату з грантових коштів. Замовник подає на оплату в органи Державного казначейства надані послуги протягом 5-ти банківських днів з моменту надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування та/або фінансування з грантових коштів не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником зазначеного вище фінансування на свій рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Повна назва організації | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ | 25253009 |
Назва організації | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25253009 |
Поштова адреса | 79053, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54 |
Ім'я |
Познанський Роман Орестович (Poznanskyi Roman ) |
Телефон | +380985004004 |
Ел. пошта | SADLO-TENDER@UKR.NET |