0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Operational maintenance (stitching and sealing of cracks and joints on the surface) on public roads of public importance of Lviv region.
завершеннаяНе відповідає кваліфікаційним критеріям
1) Згідно вимог п.1 Додатку № 1 тендерної документації на цю закупівлю Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. *Учасники обов’язково включають у Довідку обладнання, необхідне для надання послуг/ виконання робіт згідно предмету закупівлі (в кількості не менше зазначених нижче одиниць), а саме: - автомобіль бортовий -1; - компресор -1; - машина плавильно-заливальна -1; - установка для обробки тріщин -1; **Для підтвердження наявності власного обладнання учасник в складі тендерної пропозиції надає: - сканкопії свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів, основних (дорожніх) машин та механізмів або інший документ, що посвідчує право власності (обліку) (на транспортні засоби, основні (дорожні) машини та механізми, які не підлягають державній реєстрації) на кожну одиницю відображену учасником в довідці. На виконання зазначених вище вимог Учасником ТОВ «УНІПРОМ» у складі поданої ним тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання вих. №58 від 24.04.2020, у якій серед зазначеного немає автомобіля бортового. Відповідно, Учасником ТОВ «УНІПРОМ» не виконано зазначеної вимоги тендерної документації Замовника і тендерна пропозиція Учасника ТОВ «УНІПРОМ» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника на цю закупівлю та кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону та тендерною документацією на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі абз.1 п.1 ч.1 ст. 30 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020). 2) Згідно вимог п.3 Додатку № 1 тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання ними аналогічного (их) договору (ів) довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці - сканкопiєю(ями) підписаної(их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3); - сканкопiєю(ями) підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в); - сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів), від кожного контрагента(ів) (замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (за наявності) підприємства, організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи, та містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності), предмет договору, суму (вартість), наданих послуг/виконаних робіт, дотримання календарного графіку надання послуг/виконання робіт, відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт, відсутність з боку замовника претензій, позовів тощо щодо порушення учасником умов договору, контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон). **Інформація щодо суми виконання договору (ів), що відображена учасником в Довідці, повинна відповідати Довідці(кам) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), яка(і) подані учасником в складі тендерної пропозиції. На виконання зазначених вище вимог Учасником ТОВ «УНІПРОМ» у складі поданої ним тендерної пропозиції надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів вих. № 51 від 24.04.2020, у якій серед іншого зазначено Договір № 63 від 05.09.2016. Як документальне підтвердження Учасником надано сканкопію зазначеного договору, однак, не надано календарного графіку, який є додатком до цього договору згідно Розділу XII. «Додатки до договору» зазначеного договору та є його невід’ємною частиною. Учасником також зазначено у Довідці договір № 6 від 22.03.2019. Як документальне підтвердження Учасником надано сканкопію зазначеного договору, однак, не надано технічного завдання, яке є додатком до цього договору згідно Розділу XIIІ. «Додатки до договору» зазначеного договору та є його невід’ємною частиною. Натомість, Замовником вимагалося надання сканкопiй аналогічних договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по яких відображена в Довідці. Окрім цього, Учасником ТОВ «УНІПРОМ» не надано сканкопiй підписаних контрагентом (замовником) Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) до зазначеного у Довідці договору № 10/17 від 26.05.2017, а суми виконання, що зазначені у Довідках про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) по Договорах №24/06 від 24.06.2019; №17/17 від 29.06.2017; №6 від 22.03.2019 – не відповідають зазначеним у довідці сумам виконання по цих договорах. Учасником також надано листи-відгуки до зазначених у Довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, однак, такі листи-відгуки не відповідають вимогам тендерної документації Замовника на цю закупівлю, оскільки, не містять інформації про відсутність з боку замовника претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору. Відповідно, Учасником ТОВ «УНІПРОМ» не виконано зазначених вимог тендерної документації Замовника і тендерна пропозиція Учасника ТОВ «УНІПРОМ» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника на цю закупівлю та кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону та тендерною документацією на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі абз.1 п.1 ч.1 ст. 30 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020). 3) Згідно вимог п.1 Додатку № 7 тендерної документації Замовника на цю закупівлю, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документи, що підтверджують правомочність керівника; повноваження службової (посадової) особи учасника представляти його інтереси під час проведення процедури за предметом закупівлі; повноваження службової (посадової) особи учасника підписувати тендерну пропозицію: - оригінал рішення про призначення керівника (або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/установи/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення - за наявності та необхідності такого, у іншому випадку надати лист-пояснення); - оригінал наказу на призначення керівника; - оригінал наказу на призначення службової (посадової) особи учасника, яка буде представляти його інтереси під час проведення процедури та підписувати тендерну пропозицію. Згідно вимог п.4 Додатку № 7 тендерної документації Замовника на цю закупівлю, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати оригінал витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ). На виконання зазначених вище вимог, Учасником ТОВ «УНІПРОМ» у складі поданої ним тендерної пропозиції надано сканкопії з копій документів, що підтверджують правомочність керівника (рішення про призначення керівника – протокол засідання учасників №11 від 29.12.2003 та наказ про призначення керівника №74 від 02.01.2004); сканкопію з копії наказу на призначення особи, уповноваженої на представництво інтересів учасника та підписання тендерної пропозиції (№90 від 30.12.2015); сканкопію з копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ , що вбачається із позначки «Згідно з оригіналом» на цих документах. Із зазначеного вище вбачається, що Замовником встановлена конкретна вимога подачі оригіналів документів, що підтверджують правомочність керівника, повноваження уповноваженої особи та оригінал витягу з реєстру платників ПДВ. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на цю закупівлю: «усі документи, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або належним чином засвідчених копій документів в кольоровому режимі, у вигляді електронних файлів у форматі .pdf; завантаженим файлам повинна бути присвоєна назва, яка відповідає змісту завантаженого документу, документ розміщений на декількох сторінках повинен бути завантажений одним файлом, документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, подаються в окремому файлі (недотримання учасниками вимоги цього абзацу щодо оформлення завантажених файлів пропозиції вважатиметься Замовником формальною (несуттєвою) помилкою). ПРИМІТКА! Це не стосується випадків встановлення Замовником у тендерній документації конкретних вимог до подачі певного документа, в такому випадку учасникам необхідно дотримуватися встановлених Замовником вимог.» Відповідно, Учасником не виконано зазначені вище вимоги тендерної документації Замовника, так, як Замовником встановлювалася конкретна вимога щодо подачі оригіналів зазначених вище документів, в той час, як Учасник надав сканкопії з копій, а тендерна пропозиція ТОВ «УНІПРОМ» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється Замовником на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1) Згідно вимог п.1 Додатку № 1 тендерної документації на цю закупівлю Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. *Учасники обов’язково включають у Довідку обладнання, необхідне для надання послуг/ виконання робіт згідно предмету закупівлі (в кількості не менше зазначених нижче одиниць), а саме: - автомобіль бортовий -1; - компресор -1; - машина плавильно-заливальна -1; - установка для обробки тріщин -1; **Для підтвердження наявності власного обладнання учасник в складі тендерної пропозиції надає: - сканкопії свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів, основних (дорожніх) машин та механізмів або інший документ, що посвідчує право власності (обліку) (на транспортні засоби, основні (дорожні) машини та механізми, які не підлягають державній реєстрації) на кожну одиницю відображену учасником в довідці. На виконання зазначених вище вимог Учасником ТОВ «УНІПРОМ» у складі поданої ним тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання вих. №58 від 24.04.2020, у якій серед зазначеного немає автомобіля бортового. Відповідно, Учасником ТОВ «УНІПРОМ» не виконано зазначеної вимоги тендерної документації Замовника і тендерна пропозиція Учасника ТОВ «УНІПРОМ» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника на цю закупівлю та кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону та тендерною документацією на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі абз.1 п.1 ч.1 ст. 30 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020). 2) Згідно вимог п.3 Додатку № 1 тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання ними аналогічного (их) договору (ів) довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції наступними документами: - сканкопiєю(ями) аналогічного(их) договору(ів) (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по якому (яких) відображена в Довідці - сканкопiєю(ями) підписаної(их) контрагентом (замовником) Довідки(ок) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3); - сканкопiєю(ями) підписаних контрагентом (замовником) Актів приймання виконаних будівельних робіт (форма КБ-2в); - сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів), від кожного контрагента(ів) (замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (за наявності) підприємства, організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи, та містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності), предмет договору, суму (вартість), наданих послуг/виконаних робіт, дотримання календарного графіку надання послуг/виконання робіт, відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт, відсутність з боку замовника претензій, позовів тощо щодо порушення учасником умов договору, контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон). **Інформація щодо суми виконання договору (ів), що відображена учасником в Довідці, повинна відповідати Довідці(кам) про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3), яка(і) подані учасником в складі тендерної пропозиції. На виконання зазначених вище вимог Учасником ТОВ «УНІПРОМ» у складі поданої ним тендерної пропозиції надано Довідку про наявність досвіду виконання аналогічних договорів вих. № 51 від 24.04.2020, у якій серед іншого зазначено Договір № 63 від 05.09.2016. Як документальне підтвердження Учасником надано сканкопію зазначеного договору, однак, не надано календарного графіку, який є додатком до цього договору згідно Розділу XII. «Додатки до договору» зазначеного договору та є його невід’ємною частиною. Учасником також зазначено у Довідці договір № 6 від 22.03.2019. Як документальне підтвердження Учасником надано сканкопію зазначеного договору, однак, не надано технічного завдання, яке є додатком до цього договору згідно Розділу XIIІ. «Додатки до договору» зазначеного договору та є його невід’ємною частиною. Натомість, Замовником вимагалося надання сканкопiй аналогічних договорів (з усіма додатками, зазначеними в договорі, як невід'ємні, та додатковими угодами/договорами за наявності таких), інформація по яких відображена в Довідці. Окрім цього, Учасником ТОВ «УНІПРОМ» не надано сканкопiй підписаних контрагентом (замовником) Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) до зазначеного у Довідці договору № 10/17 від 26.05.2017, а суми виконання, що зазначені у Довідках про вартість виконаних будівельних робіт (форма КБ-3) по Договорах №24/06 від 24.06.2019; №17/17 від 29.06.2017; №6 від 22.03.2019 – не відповідають зазначеним у довідці сумам виконання по цих договорах. Учасником також надано листи-відгуки до зазначених у Довідці про наявність досвіду виконання аналогічних договорів, однак, такі листи-відгуки не відповідають вимогам тендерної документації Замовника на цю закупівлю, оскільки, не містять інформації про відсутність з боку замовника претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору. Відповідно, Учасником ТОВ «УНІПРОМ» не виконано зазначених вимог тендерної документації Замовника і тендерна пропозиція Учасника ТОВ «УНІПРОМ» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника на цю закупівлю та кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону та тендерною документацією на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі абз.1 п.1 ч.1 ст. 30 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020). 3) Згідно вимог п.1 Додатку № 7 тендерної документації Замовника на цю закупівлю, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати документи, що підтверджують правомочність керівника; повноваження службової (посадової) особи учасника представляти його інтереси під час проведення процедури за предметом закупівлі; повноваження службової (посадової) особи учасника підписувати тендерну пропозицію: - оригінал рішення про призначення керівника (або виписки/витягу з протоколу або іншого розпорядчого документу органу підприємства/установи/організації до компетенції якого, згідно статутних документів, відноситься прийняття такого рішення - за наявності та необхідності такого, у іншому випадку надати лист-пояснення); - оригінал наказу на призначення керівника; - оригінал наказу на призначення службової (посадової) особи учасника, яка буде представляти його інтереси під час проведення процедури та підписувати тендерну пропозицію. Згідно вимог п.4 Додатку № 7 тендерної документації Замовника на цю закупівлю, учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати оригінал витягу з реєстру платників податку на додану вартість (якщо учасник є платником ПДВ). На виконання зазначених вище вимог, Учасником ТОВ «УНІПРОМ» у складі поданої ним тендерної пропозиції надано сканкопії з копій документів, що підтверджують правомочність керівника (рішення про призначення керівника – протокол засідання учасників №11 від 29.12.2003 та наказ про призначення керівника №74 від 02.01.2004); сканкопію з копії наказу на призначення особи, уповноваженої на представництво інтересів учасника та підписання тендерної пропозиції (№90 від 30.12.2015); сканкопію з копії свідоцтва про реєстрацію платника ПДВ , що вбачається із позначки «Згідно з оригіналом» на цих документах. Із зазначеного вище вбачається, що Замовником встановлена конкретна вимога подачі оригіналів документів, що підтверджують правомочність керівника, повноваження уповноваженої особи та оригінал витягу з реєстру платників ПДВ. Відповідно до п.1 Розділу ІІІ. «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації на цю закупівлю: «усі документи, що подаються учасником у складі своєї тендерної пропозиції повинні бути скановані з оригіналів або належним чином засвідчених копій документів в кольоровому режимі, у вигляді електронних файлів у форматі .pdf; завантаженим файлам повинна бути присвоєна назва, яка відповідає змісту завантаженого документу, документ розміщений на декількох сторінках повинен бути завантажений одним файлом, документи, що підтверджують відповідність Учасника кваліфікаційним критеріям, подаються в окремому файлі (недотримання учасниками вимоги цього абзацу щодо оформлення завантажених файлів пропозиції вважатиметься Замовником формальною (несуттєвою) помилкою). ПРИМІТКА! Це не стосується випадків встановлення Замовником у тендерній документації конкретних вимог до подачі певного документа, в такому випадку учасникам необхідно дотримуватися встановлених Замовником вимог.» Відповідно, Учасником не виконано зазначені вище вимоги тендерної документації Замовника, так, як Замовником встановлювалася конкретна вимога щодо подачі оригіналів зазначених вище документів, в той час, як Учасник надав сканкопії з копій, а тендерна пропозиція ТОВ «УНІПРОМ» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації та відхиляється Замовником на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020).
Код ЕГРПОУ | 21483639 |
---|---|
Почтовый адрес | 01042, Україна, м. Київ, Київ, бульвар Марии Приймаченко, 8-Б, кв.37 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Імя | Плахотніков Олександр Станіславович |
Телефон | +380445016000 |
Эл. почта | alex@uniprom.com.ua |
Контакти
Документи
Код ЕГРПОУ | 35884094 |
---|---|
Почтовый адрес | 14007, Україна, Чернігівська область, Чернігів, Кільцева, 5 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Імя | Лавріченко Микола Миколайович |
Телефон | 380504682545,380504682545 |
Эл. почта | translinegroup@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЕГРПОУ | 39467054 |
---|---|
Почтовый адрес | 01033, Україна, Київська область, Київ, Саксаганського, буд. 41 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Імя | Чистякова Марина Валеріївна |
Телефон | 380444514121,380444514121 |
Эл. почта | expodor@ukr.net |
Не відповідає кваліфікаційним критеріям
1) Згідно вимог п.1 Додатку № 1 тендерної документації на цю закупівлю Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. *Учасники обов’язково включають у Довідку обладнання, необхідне для надання послуг/ виконання робіт згідно предмету закупівлі (в кількості не менше зазначених нижче одиниць), а саме: - автомобіль бортовий -1; - компресор -1; - машина плавильно-заливальна -1; - установка для обробки тріщин -1; **Для підтвердження наявності власного обладнання учасник в складі тендерної пропозиції надає: - сканкопії свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів, основних (дорожніх) машин та механізмів або інший документ, що посвідчує право власності (обліку) (на транспортні засоби, основні (дорожні) машини та механізми, які не підлягають державній реєстрації) на кожну одиницю відображену учасником в довідці. На виконання зазначених вище вимог Учасником ТОВ «РОДЕР ПЛЮС» у складі поданої ним тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання вих. №1 від 16.04.2020, у якій серед зазначеного немає автомобіля бортового. Окрім того, Учасником не надано документального підтвердження на п.7 Довідки (повітродуйка бензинова), яке зазначене у довідці, як власне. Відповідно, Учасником ТОВ «РОДЕР ПЛЮС» не виконано зазначеної вимоги тендерної документації Замовника і тендерна пропозиція Учасника ТОВ «РОДЕР ПЛЮС» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника на цю закупівлю та кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону та тендерною документацією на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі абз.1 п.1 ч.1 ст. 30 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020). 2) Згідно вимог п.3 Додатку № 1 тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання ними аналогічного (их) договору (ів) довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції серед інших документів: сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів), від кожного контрагента(ів) (замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (за наявності) підприємства, організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи, та містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності), предмет договору, суму (вартість), наданих послуг/виконаних робіт, дотримання календарного графіку надання послуг/виконання робіт, відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт, відсутність з боку замовника претензій, позовів тощо щодо порушення учасником умов договору, контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон). На виконання зазначеної вище вимоги Учасником ТОВ «РОДЕР ПЛЮС» у складі поданої ним тендерної пропозиції надано лист-відгук від Воловецької районної державної адміністрації №18 від 02.04.2020, який не відповідає вимогам тендерної документації Замовника на цю закупівлю, оскільки, не містить інформації про відсутність з боку замовника претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору, контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон). Відповідно, Учасником ТОВ «РОДЕР ПЛЮС» не виконано зазначеної вимоги тендерної документації Замовника і тендерна пропозиція Учасника ТОВ «РОДЕР ПЛЮС» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1) Згідно вимог п.1 Додатку № 1 тендерної документації на цю закупівлю Учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність обладнання та матеріально-технічної бази, які є необхідними для надання послуг за предметом закупівлі довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність обладнання та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. *Учасники обов’язково включають у Довідку обладнання, необхідне для надання послуг/ виконання робіт згідно предмету закупівлі (в кількості не менше зазначених нижче одиниць), а саме: - автомобіль бортовий -1; - компресор -1; - машина плавильно-заливальна -1; - установка для обробки тріщин -1; **Для підтвердження наявності власного обладнання учасник в складі тендерної пропозиції надає: - сканкопії свідоцтв про державну реєстрацію транспортних засобів, основних (дорожніх) машин та механізмів або інший документ, що посвідчує право власності (обліку) (на транспортні засоби, основні (дорожні) машини та механізми, які не підлягають державній реєстрації) на кожну одиницю відображену учасником в довідці. На виконання зазначених вище вимог Учасником ТОВ «РОДЕР ПЛЮС» у складі поданої ним тендерної пропозиції надано Довідку про наявність обладнання вих. №1 від 16.04.2020, у якій серед зазначеного немає автомобіля бортового. Окрім того, Учасником не надано документального підтвердження на п.7 Довідки (повітродуйка бензинова), яке зазначене у довідці, як власне. Відповідно, Учасником ТОВ «РОДЕР ПЛЮС» не виконано зазначеної вимоги тендерної документації Замовника і тендерна пропозиція Учасника ТОВ «РОДЕР ПЛЮС» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника на цю закупівлю та кваліфікаційному критерію установленому статтею 16 Закону та тендерною документацією на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі абз.1 п.1 ч.1 ст. 30 та п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020). 2) Згідно вимог п.3 Додатку № 1 тендерної документації на цю закупівлю учасники в складі тендерної пропозиції документально підтверджують наявність досвіду виконання ними аналогічного (их) договору (ів) довідкою за підписом керівника або особи уповноваженої учасником на підписання тендерної пропозиції про наявність досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) та її документальним підтвердженням згідно наведеної у тендерній документації форми. Наявність в учасника досвіду виконання аналогічного(их) договору(ів) документально підтверджується в складі тендерної пропозиції серед інших документів: сканкопiєю(ями) позитивного(их) відгуку(ів), від кожного контрагента(ів) (замовника(ів), інформація по якому (яких) відображена учасником в Довідці. Лист-відгук повинен бути оформлений на фірмовому бланку (за наявності) підприємства, організації, яка його видає, за підписом керівника або уповноваженої особи, та містити інформацію про реквізити договору (дата укладання, номер за наявності), предмет договору, суму (вартість), наданих послуг/виконаних робіт, дотримання календарного графіку надання послуг/виконання робіт, відсутність фактів виявлення недоліків щодо якості надання послуг/виконання робіт, відсутність з боку замовника претензій, позовів тощо щодо порушення учасником умов договору, контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон). На виконання зазначеної вище вимоги Учасником ТОВ «РОДЕР ПЛЮС» у складі поданої ним тендерної пропозиції надано лист-відгук від Воловецької районної державної адміністрації №18 від 02.04.2020, який не відповідає вимогам тендерної документації Замовника на цю закупівлю, оскільки, не містить інформації про відсутність з боку замовника претензій, позовів щодо порушення учасником умов договору, контактну інформацію виконавця тексту відгуку для здійснення зв’язку з відповідним замовником для перевірки достовірності інформації (прізвище, ім’я та по батькові, контактний телефон). Відповідно, Учасником ТОВ «РОДЕР ПЛЮС» не виконано зазначеної вимоги тендерної документації Замовника і тендерна пропозиція Учасника ТОВ «РОДЕР ПЛЮС» є такою, що не відповідає умовам тендерної документації Замовника на цю закупівлю і відхиляється Замовником на підставі п.4 ч.1 ст.30 Закону України «Про публічні закупівлі» (в редакції від 02.04.2020).
Код ЕГРПОУ | 41374273 |
---|---|
Почтовый адрес | 79041, Україна, Львівська область, Львів, Окружна 57а оф413 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Імя | Світлана |
Телефон | +380632390056 |
Эл. почта | zvitnist18@gmail.com |
Идентификационный номер | UA-2020-03-26-005161-b |
---|---|
Электронная цифровая подпись |
Наложено
|
Ожидаемая цена закупки | 4 669 286.40 UAH с НДС |
Минимальный шаг понижения | 23 346.00 UAH с НДС |
Гарантийное обеспечение | 23 346.00 UAH |
Планування закупівлі | UA-P-2020-03-26-007078-b |
Перейти до плану закупівлі |
Период уточнения | до 15 апреля, 22:00 |
---|---|
Период обжалования условий | до 21 апреля, 00:00 |
Подача предложений | до 25 апреля, 22:00 |
Дата последних изменений | 22 июня, 15:34 |
Аукцион: | Просмотреть |
Эксплуатационное содержание (устройство расшивки и герметизации трещин и швов на покрытии) на автомобильных дорогах общего пользования государственного значения Львовской области. Источник финансирования - Государственный бюджет Украины.Operational maintenance (stitching and sealing of cracks and joints on the surface) on public roads of public importance of Lviv region. The source of financing – State budget of Ukraine.1 послуга |
Адреса поставки: Відповідно до документації Срок: до 31.12.2020 00:12 Код ДК 021: 45230000-8, Строительство трубопроводов, линий связи и электропередач, шоссе, дорог, аэродромов и железнодорожных дорог; выравнивание поверхностей |
---|
Название организации | СЛУЖБА АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ У ЛЬВІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЕГРПОУ | 25253009 |
Почтовый адрес | 79053, Україна, Львівська область, Львів, ВУЛИЦЯ ВОЛОДИМИРА ВЕЛИКОГО, будинок 54 |
Імя |
Познанський Роман Орестович |
Телефон | +380322457832 |
Эл. почта | SADLO-TENDER@UKR.NET |