На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
993 192.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Контактна особа замовника, уповноважена здійснювати зв’язок з учасниками. Секретар тендерного комітету філії «Пасажирська компанія» АТ «Укрзалізниця» Дума Олександр з загальних питань, додаткові контактні особи вказані в п. 1.2.3. тендерної документації, тел. +38044-309-73-53, e-mail: pk_tend@uz.gov.ua. Вид предмета закупівлі: Товари. Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг. - Склянка для чаю 250 мл - 142 700 шт. - відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації. Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг. Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору. Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 32502453 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, вул. ПРЕСОВА, будинок 65 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Менеджер Менеджер |
Телефон | +380676390618 |
Ел. пошта | sales@galleryglass.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39087267 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 02660, м. Київ, пр-т Визволителів, 3-А, оф. 25 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | ТОВ "Крістанол-В" |
Телефон | +380956844824 |
Ел. пошта | tatiana.s@bigmir.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34229927 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ МОНТАЖНА, будинок 24 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Юлія Прожуган |
Телефон | +380675628906 |
Ел. пошта | alternativanova056@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-03-27-000957-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 993 192.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 9 930.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 29 790.00 UAH |
Період уточнень | до 7 квітня, 18:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 13 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 17 квітня, 18:00 |
Дата останніх змін | 25 червня, 18:33 |
Аукціон |
21 квітня, 14:19 Переглянути |
Склянка для чаю 250 мл (Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.)142700 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39220000-0, Кухонне приладдя, товари для дому та господарства і приладдя для закладів громадського харчування |
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків). Не менше 30 банківських днів відповідно до умов Договору . Джерело фінансування закупівлі: власний бюджет.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Повна назва організації | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ | 41022900 |
Назва організації | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41022900 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Ім'я |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку (Duma Alexander provision) |
Телефон | +380443097353 |
Ел. пошта | pk_tend@uz.gov.ua |