На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
5 000 000.00 UAH
Замовник
Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Знайдено порушення
ТОВ « Комфорт Меблі Плюс» тендерну пропозицію відхилено згідно з статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі», при перевірці тендерної пропозиції даного Учасника на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне: В складі тендерної пропозиції відповідно п. 2.2 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» Учасником не надано копії трудових книжок працівників, а саме: Сігеєвої Є.С., Кравців Я.Ю., Федорів М. В. та Фешовець І.В. Крім цього, тендерною документацією Додатку 3 для підтвердження тендерної пропозиції технічним вимогам Учасник у складі тендерної пропозиції, має надати: - Фото Товару (взяте не із мережі Інтернет); - свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам; - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи із посиланням на ДСТУ EN 14434:2009 «Дошки класні для навчальних закладів» щодо запропонованих Учасником дощок. Відсутність фото товару, свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи із посиланням на ДСТУ EN 14434:2009 «Дошки класні для навчальних закладів», наявність яких передбачена в тендерній документації, свідчить про невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Крім того, із трьох наданих Учасником договорів за 2019-2020 рр., про продаж меблів, один не відповідає вимогам тендерної документації, так як предметом договору не є шкільні меблі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
ТОВ « Комфорт Меблі Плюс» тендерну пропозицію відхилено згідно з статтею 31 Закону України «Про публічні закупівлі», при перевірці тендерної пропозиції даного Учасника на відповідність вимогам тендерної документації встановлено наступне: В складі тендерної пропозиції відповідно п. 2.2 Додатку 1 «Кваліфікаційні критерії та документи, які вимагаються для підтвердження відповідності пропозиції Учасника кваліфікаційним критеріям та іншим вимогам замовника» Учасником не надано копії трудових книжок працівників, а саме: Сігеєвої Є.С., Кравців Я.Ю., Федорів М. В. та Фешовець І.В. Крім цього, тендерною документацією Додатку 3 для підтвердження тендерної пропозиції технічним вимогам Учасник у складі тендерної пропозиції, має надати: - Фото Товару (взяте не із мережі Інтернет); - свідоцтво про визнання відповідності педагогічним вимогам; - висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи із посиланням на ДСТУ EN 14434:2009 «Дошки класні для навчальних закладів» щодо запропонованих Учасником дощок. Відсутність фото товару, свідоцтва про визнання відповідності педагогічним вимогам, висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи із посиланням на ДСТУ EN 14434:2009 «Дошки класні для навчальних закладів», наявність яких передбачена в тендерній документації, свідчить про невідповідність тендерної пропозиції умовам тендерної документації. Крім того, із трьох наданих Учасником договорів за 2019-2020 рр., про продаж меблів, один не відповідає вимогам тендерної документації, так як предметом договору не є шкільні меблі.
Код ЄДРПОУ | 37581477 |
---|---|
Поштова адреса | 76014, Україна, Івано-Франківська область, м. Івано-Франківськ, вул. Д. Дудаєва, 33 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Сергій Віталійович |
Телефон | +380661753765 |
Ел. пошта | ksp.mariya@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 19017960 |
---|---|
Поштова адреса | 04050, Україна, м. Київ, місто Київ, ВУЛИЦЯ ГЛИБОЧИЦЬКА, будинок 28 |
Суб'єкт господарювання | Не є суб’єктом господарювання |
Ім'я | Василь Володимирович Храпач |
Телефон | +380442882522 |
Ел. пошта | nvp.promin@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 42977517 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 21010, Вінницька обл., місто Вінниця, ВУЛИЦЯ ІВАНА БОГУНА, будинок 119 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "НІКАН ГРУП" |
Телефон | 0739096090 |
Ел. пошта | tender.nikan@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-03-27-002607-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 5 000 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 25 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 100 000.00 UAH |
Період уточнень | до 16 квітня, 18:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 22 квітня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 26 квітня, 18:00 |
Дата останніх змін | 16 червня, 17:19 |
Аукціон |
25 травня, 12:12 Переглянути |
Шкільні мебліSchool furniture125 комплект Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 15:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Тип оплати: Аванс
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 50.00%
Назва організації | Департамент освіти, науки та молодіжної політики Івано-Франківської обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 39356695 |
Поштова адреса | 76004, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вул. Грушевського, 21 |
Ім'я |
Нікольська Мар'яна Михайлівна ( ) |
Телефон | +380342552017 |
Ел. пошта | nikolskamarana@gmail.com |