0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Переговорна процедура
Контакти
Документи
Идентификационный номер | UA-2020-03-31-001530-a |
---|---|
Электронная цифровая подпись |
Наложено
|
Ожидаемая цена закупки | 234 600.00 UAH с НДС |
Условия применения: | Виникла необхідність у постачанні додаткового обсягу товару у того самого постачальника, що здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість такого постачання не перевищує 50 відсотків ціни договору про закупівлю |
---|---|
Обоснование: | Умова застосування переговорної процедури закупівлі відповідно до частини другої статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі»: пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» - потреби здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Частиною 1 та 7 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовнику забороняється придбання товару до/без проведення процедур, визначених цим Законом, та укладання договорів, які передбачають оплату товару до/без проведення процедур, визначених цим Законом, якщо вартість предмета закупівлі (товару) перевищує 200 тисяч гривень. Зважаючи на вимоги бюджетного законодавства та законодавства в сфері публічних закупівель в Україні, - Замовник здійснює закупівлю товарів, робіт та послуг для власних потреб на календарний рік, з врахуванням власної потреби на рік і особливостей предмету закупівлі, шляхом проведення однієї із процедур, визначених частиною 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі». Відповідно, замовник зобов’язаний щорічно укладати договір закупівлі на постачання природного газу з учасником, який визначається після проведення замовником однієї із процедур, визначених частиною 1 статті 12 Закону України «Про публічні закупівлі». Таким чином, для забезпечення потреб об'єктів в зоні обслуговування КЕВ м. Мукачеве у природному газі на 2019 рік, Замовник, уклав договір з Товариством з обмеженою відповідальністю "Благогаз збут" на поставку, за предметом закупівлі: Природний газ (код за ДК 021:2015 - 09120000-6 Газове паливо), після проведення процедури закупівлі, в межах чинного законодавства. З метою безперебійного постачання природного газу у січні-березні 2020 року, ТОВ "Благогаз збут" постачав природний газ Замовнику, починаючи з 01.01.2020 року. Одночасно, для забезпечення потреб об'єктів в зоні обслуговування КЕВ м. Мукачеве у природному газі на 2020 рік в повному обсязі, Замовником було розпочато у листопаді 2019 року процедуру закупівлі: відкрити торги, з публікацією англійською мовою на закупівлю природного газу № оголошення UA-2019-11-07-001576-b з постачанням від 01.02.2020 року тобто на 2020 рік. Однак по даній закупівлі було подано скарги в АМКУ. Також для забезпечення потреб об'єктів в зоні обслуговування КЕВ м. Мукачеве у природному газі на 2020 рік в повному обсязі, Замовником вдруге розпочато у січні 2020 року процедуру закупівлі: відкрити торги, з публікацією англійською мовою на закупівлю природного газу № оголошення UA-2020-01-28-002950-b з постачанням від 01.04.2020 року до 31.12.2020 рік. На даний момент ця процедура перебуває на стадії оскарження, по даній закупівлі подано дві скарги в АМКУ, розгляд призначено на 30.03.2020 року. У зв’язку з тим, що Замовник здійснює важливу функцію держави відключення від газопостачання є неможливим та неприпустимим. Добровільна відмова Замовника від газопостачання, призвела би до вкрай небажаних наслідків, а саме: негативний загальний громадський резонанс; неможливість нормального функціонування установи; негативний вплив на соціальне життя осіб, які утримуються в установі; збільшення ризиків хвороб осіб, які утримуються та працівників даної установ. За цих обставин, установа свідомо утрималась від прийняття рішення, - про самостійне припинення (обмеження) відбору природного газу для потреб об'єктів в зоні обслуговування КЕВ м. Мукачеве. Організація та систематичне проведення комплексу санітарно-гігієнічних та протиепідемічних заходів є одним із основних завдань меди¬чного забезпечення військ і має виключно важливе значення для збережен¬ня і зміцнення здоров'я особового складу, підтримання стійкого санітарно-епідемічного благополуччя військ, підтримання високого рівня боєздатності військ. Тому реалізація заходів медичної служби з протиепідемічного захисту спрямована на під¬тримання епідемічного благополуччя військ і є одним із найбільш важливих завдань медичного забезпечення. Інфекційна захворюваність особового складу військ є дзеркальним відображенням епі¬демічного стану населення, оскільки армія укомплектовується із населення і діє на території зайнятої населенням. Санітарно-гігієнічні заходи проводяться через суворе виконання санітар¬но-гігієнічних норм і правил при організації розміщення, харчування, водо¬постачання, лазнево-прального обслуговування,. Статутом внутрішньої служби Збройних Сил України визначається повсякденне життя і діяльність військово¬службовців у військовій частині, загальні обов'язки вій-ськовослужбовців і взаємовідносини між ними, правила внутрішнього розпорядку у військовій частині і її під¬розділах, обов'язки основних посадових осіб військової частини та її солдатів (матросів). Охорона праці – це система правових, соціально-економічних, організаційно-технічних, санітарно-гігієнічних і лікувально-профілактичних заходів та засобів, спрямованих на збереження здоров’я людини. Згідно вимог ЗУ « Про охорону праці» відповідальність за організацію та стан роботи охорони здоров’я у військових частинах, установах Міністерства оборони України покладається на посадових осіб. Так з вищенаведеного санітарно - гігієнічних і протиепідемічні заходи - це дотримання військовослужбовцями правил особистої гігієни, які включають щотижневе миття особового складу в лазні. Згідно з Положенням про лазне – пральне обслуговування особового складу ЗСУ на мирний час, затвердженим наказом Міністерства Оборони України N 402 від 11.07.2006 начальниками гарнізонів організовується робота бані та пральні, контролюється банно-пральне обслуговування особового складу, повне охоплення миттям особового складу підрозділу. Організовуване, щотижневе миття у лазні особового складу, підрозділів частини, тривалістю 45 хвилин, температурою гарячої води у мийному відділі 65 градусів, показниками температури повітря та кратності повітрообмінну в приміщеннях лазні Санітарний нагляд за лазнево-праним обслуговуванням особового складу, виконанням військовослужбовцями правил особистої гігієни має важливе значення для збереження боєздатності і профілактики захворювань особового складу. Організація лазнево-прального обслуговування особового складу передбачає щотижневе миття війсь¬ковослужбовців у лазні з обов'язковою заміною білизни, а при необхідності і проведення дезінфекції і дезінсекції обмундирування та спецодягу, забез¬печення милом та миючими засобами. Миття хворих зі зміною білизни проводять в залежності від медичних по¬казань, але не рідше одного разу на тиждень. Не дотримання основних напрямків щодо створення здорових умов життя і побуту військовослужбовців, а саме суворого дотримання виконанню санітарних норм і вимог, утримання, опалювання приміщень порушує Статут внутрішньої служби Збройних Сил України. Оскільки Замовник має невелику потребу безперебійного забезпечення даним предметом закупівлі та на даний момент, у зв’язку з ситуацією яка склалась в державі введення надзвичайної ситуації спрямованої на запобігання виникненню і поширенню корона вірусної хвороби (COVID-19), природній газ потрібен для подачі гарячої води для помивки солдат та потреб військового шпиталю, які неможливо в період карантину залишити без гарячої води. Під час надзвичайної ситуації влада має забезпечувати умови для життя і здоров’я населення: вода, продукти харчування, предмети першої необхідності, ліки, комунальні послуги, транспорт тощо. Надзвичайна ситуація — порушення нормальних умов життя і діяльності людей на об'єктах або територіях, спричинене аварією, катастрофою, епідемією, стихійним лихом, епізоотією, епіфітотією, великою пожежею, застосуванням засобів ураження, що призвели або можуть призвести до людських і матеріальних втрат, а також велике зараження людей. Відповідно до пункту 3 cт. 35, нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням особливих економічних чи соціальних обставин, яка унеможливлює дотримання замовниками строків для проведення тендеру, а саме пов’язаних з негайною ліквідацією наслідків надзвичайних ситуацій, а також наданням у встановленому порядку Україною гуманітарної допомоги іншим державам. Застосування переговорної процедури закупівлі в таких випадках здійснюється за рішенням замовника щодо кожної процедури Відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону замовник може застосувати переговорну процедуру закупівлю в разі потреби здійснення додаткової закупівлі в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Враховуючи, що постачальником, котрий постачав природний газ Замовнику з січня по березень 2020 року є ТОВ «Благогаз збут». За цих обставин, відповідно до пункту 5 частини 2 статті 35 Закону України «Про публічні закупівлі» замовник має право застосувати переговорну процедуру закупівлі в разі потреби додаткової закупівлі в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням. Тому єдиним можливим постачальником природного газу на період квітня може бути лише ТОВ «Благогаз збут». Не укладення договору з ТОВ «Благогаз збут» про закупівлю природного газу спричинить відключенню від системи газопостачання військового шпиталю (в/ч А 1047), особового складу військових частин, військовослужбовців та членів їх сімей, призведе до негативних соціальних та економічних наслідків, поставити під загрозу здоров'я та життя хворих, збереження та відновлення фізичного та психологічного здоров’я, зниження частоти та тяжкості наслідків перенесених бойових психічних травм у формі гострих стресових реакцій військовослужбовців-учасників бойових дій (АТО), які направлені на реабілітацію в вищевказаний центр. Це спричинить виникненню соціальної напруги серед людей, які знаходяться на реабілітації. Закупівля природного газу за переговорною процедурою забезпечить безперебійне постачання природного газу у квітні 2020 року на період оскарження процедури відкритих торгів з публікацією англійською мовою. У зв’язку із вищенаведеним, сторони погодилися про закупівлю природного газу (ДК 021:2015 код 09120000-6) за переговорною процедурою закупівлі. Для укладення договору з обраним учасником попередньо було проведено переговори. Вирішили: Погодити в установленому порядку договір у частині постачання з 01.04.2020 року по 30.04.2020 року застосувавши переговорну процедуру закупівлі відповідно до частини другої статті 35 п. 5 Закону України «Про публічні закупівлі» - потреба здійснити додаткову закупівлю в того самого постачальника з метою уніфікації, стандартизації або забезпечення сумісності з наявними товарами, технологіями, роботами чи послугами, якщо заміна попереднього постачальника (виконавця робіт, надавача послуг) може призвести до несумісності або виникнення проблем технічного характеру, пов’язаних з експлуатацією та обслуговуванням та нагальної потреби відповідно до п.3 ч.2 ст. 35 ЗУ «Про публічні закупівлі». |
Дата последних изменений | 13 апреля, 12:03 |
---|
Газовое топливо46 тисяча кубічних метрів |
Адреса поставки: 89600, Україна, Закарпатська область, Берегівський район, в зоні обслуговування КЕВ м. Мукачеве Срок: до 30.04.2020 00:04 Код ДК 021: 09120000-6, Газовое топливо |
---|
Название организации | КЕВ м. Мукачеве |
---|---|
Код ЕГРПОУ | 08439994 |
Почтовый адрес | 89600, Україна, Закарпатська область, м. Мукачеве, вул. Берегівська-Об'їздна, 1-А |
Імя |
Ігор Ларін |
Телефон | +380313138604 |
Эл. почта | kevmuk_buh@ukr.net |