0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Current average repairs of the public highway O120203 Plosko-Zabuzhke-Yosypivka-Pervomaysk (outside the oblast) in km 12 + 400 - km 16 + 900 (45233142-6 Road repair)
завершеннаяЗгідно Додатку 6 Тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям передбачених ст.. 16 Закону, а саме критерію - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен зокрема надати: - інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи в будівельній галузі, із зазначенням - штатний/трудовий договір згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням зокрема: На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції: - трудові книжки та/або накази про призначення на посаду та/або накази про сумісництво, щодо осіб, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці В складі пропозиції не підтверджено наявність на даний час правовідносин Учасника з наступними працівниками, зазначеними у Довідці: - Марченко Ярослав Сергійович прийнятий на роботу тимчасово до 30.11.2016р. (наказ №8-к від 02.03.2016р.); - Чикирис Олександр Володимирович прийнятий на роботу тимчасово до 30.11.2018р. (наказ №74-к від 31.08.2018р.); - Ткачук Валентин Валентинович прийнятий на роботу тимчасово до 30.11.2018р. (наказ №75-к від 31.08.2018р.); - Тимощенко Сергій Іванович прийнятий на роботу тимчасово до 30.11.2018р. (наказ №72-к від 31.08.2018р.); - Маєвський Максим Володимирович прийнятий на роботу тимчасово до 30.11.2019р. (наказ №22-к від 31.01.2019р.); - Горобець Юрій Іванович прийнятий на роботу тимчасово до 30.11.2019р. (наказ №42-к від 02.04.2019р.); - Нікітченко Ігор Михайлович прийнятий на роботу тимчасово до 30.11.2017р. (наказ №61-к від 08.08.2017р.); - Кліманський Валерій Валерійович прийнятий на роботу тимчасово до 30.11.2019р. (наказ №51-к від 12.04.2019р.); - Галак Сергій Васильович прийнятий на роботу тимчасово до 30.11.2019р. (наказ №36-к від 29.03.2019р.); - Тарасюк Василь Володимирович прийнятий на роботу тимчасово до 30.11.2019р. (наказ №32-к від 06.03.2019р.); Таким чином, учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям визначених ст. 16 Закону, та вимогам тендерної документації.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Згідно Додатку 6 Тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям передбачених ст.. 16 Закону, а саме критерію - наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, учасник повинен зокрема надати: - інформаційну довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мають знання та досвід, необхідні для виконання робіт (надання послуг) із зазначенням: найменування посади, ПІБ, освіти, найменування учбового закладу, спеціальності, загального стажу роботи в будівельній галузі, із зазначенням - штатний/трудовий договір згідно нижченаведеної форми з наступним документальним підтвердженням зокрема: На підтвердження інформації щодо наявності у Учасника працівників, яка міститься в довідці, йому необхідно у складі тендерної пропозиції: - трудові книжки та/або накази про призначення на посаду та/або накази про сумісництво, щодо осіб, які будуть задіяні Учасником під час виконання договору, або інших документів, які підтверджують наявність правовідносин Учасника з відповідними працівниками, зазначеними у Довідці В складі пропозиції не підтверджено наявність на даний час правовідносин Учасника з наступними працівниками, зазначеними у Довідці: - Марченко Ярослав Сергійович прийнятий на роботу тимчасово до 30.11.2016р. (наказ №8-к від 02.03.2016р.); - Чикирис Олександр Володимирович прийнятий на роботу тимчасово до 30.11.2018р. (наказ №74-к від 31.08.2018р.); - Ткачук Валентин Валентинович прийнятий на роботу тимчасово до 30.11.2018р. (наказ №75-к від 31.08.2018р.); - Тимощенко Сергій Іванович прийнятий на роботу тимчасово до 30.11.2018р. (наказ №72-к від 31.08.2018р.); - Маєвський Максим Володимирович прийнятий на роботу тимчасово до 30.11.2019р. (наказ №22-к від 31.01.2019р.); - Горобець Юрій Іванович прийнятий на роботу тимчасово до 30.11.2019р. (наказ №42-к від 02.04.2019р.); - Нікітченко Ігор Михайлович прийнятий на роботу тимчасово до 30.11.2017р. (наказ №61-к від 08.08.2017р.); - Кліманський Валерій Валерійович прийнятий на роботу тимчасово до 30.11.2019р. (наказ №51-к від 12.04.2019р.); - Галак Сергій Васильович прийнятий на роботу тимчасово до 30.11.2019р. (наказ №36-к від 29.03.2019р.); - Тарасюк Василь Володимирович прийнятий на роботу тимчасово до 30.11.2019р. (наказ №32-к від 06.03.2019р.); Таким чином, учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям визначених ст. 16 Закону, та вимогам тендерної документації.
Код ЕГРПОУ | 03333370 |
---|---|
Почтовый адрес | 20300, Україна, Черкаська область, Умань, Індустріальна, 16 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Імя | Скороход Ольга Сергіївна |
Телефон | 380937969962,380937969962 |
Эл. почта | olgasd08@ukr.net |
Згідно Додатку 2 Тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям передбачених ст.. 16 Закону, а саме критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасник повинен зокрема надати: - довідку у повній відповідності із формою Таблиці щодо наявності, необхідної для виконання технічного завдання, техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) (далі – Довідка) Також згідно п. 2 Додатку 2 Тендерної документації якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), подаються: - договора дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди, надання послуг та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди, надання послуг та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю. Так в наданій Учасником в складі пропозиції Довідці зазначені: установка для свердлення отворів в залізобетоні AGP DM 250L (п. 35 Довідки) та електростанція пересувна MATARI MR 90 (п. 36 Довідки). Також в Довідці зазначено, що зазначене обладнання залучається на підставі договору надання послуг №10/02 від 10.02.2020р. укладеного з ТОВ «Фінбізнесгруп». Наданою в складі пропозиції копією договору №10/02 від 10.02.2020р. укладеного з ТОВ «Фінбізнесгруп» не підтверджується залучення установки для свердлення отворів в залізобетоні AGP DM 250L (п. 35 Довідки) та електростанції пересувної MATARI MR 90 (п. 36 Довідки). Таким чином Учасник документально не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям передбачених ст.. 16 Закону, а саме критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Згідно Додатку 7 Тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям передбачених ст.. 16 Закону, а саме критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, учасник повинен зокрема надати: - інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за нижченаведеною формою Додатку 7 Тендерної документації (далі – Інформаційна довідка); - копія виконаного аналогічного договору(ів) за яким учасником виконувались роботи (послуги) з будівництва, реконструкції, капітального ремонту, поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування. Також в документації вказано, що об’єкт будівництва реконструкції, капітального чи поточного середнього ремонту, що є предметом аналогічного договору повинен бути завершений та введений в експлуатацію. Для підтвердження завершення робіт та введення об’єкту в експлуатацію в складі пропозиції надається: • для об’єктів будівництва, реконструкції та капітального ремонту довідка в довільній формі про наявність сертифікату (декларація про готовність об’єкта до експлуатації) виданого Державною архітектурно-будівельною інспекцією України (її територіальним підрозділом) з обов’язковим зазначенням номеру сертифікату чи декларації. Замовник самостійно перевіряє наявність сертифікату (декларації про готовність об’єкта до експлуатації) стосовно об’єкту, що є предметом аналогічного договору в «Реєстрі дозвільних документів» на офіційному сайті Держархбудінспекції в мережі Інтернет: www.dabi.gov.ua. • для об’єктів поточного середнього ремонту належним чином оформлену копію акту прийняття робіт з поточного середнього ремонту (відповідно до Додатку В СОУ 42.1-37641919-128:2014 або додатку Б СОУ 42.1-37641918-128:2019 ) • учасники, які виконували роботи (послуги) за аналогічними договорами у якості субпідрядника надають: - копію загального журналу робіт по об’єкту, що за формою і змістом відповідає Додатку А.1 СОУ 42.1-37641918-087:2013 або Додатку Б СОУ 42.1-37641918-087:2019 та/або Додатку А ДБН А.3.1-5:2016 та копію актів прийняття робіт з поточного середнього ремонту за формою Додатку В СОУ 42.1-37641918-128:2014 або додатку Б СОУ 42.1-37641918-128:2019 по об’єкту(ам) стосовно яких надані копії аналогічних договорів. В інформаційній довідці учасник зазначає два договори субпідряду №01-08/СУБ-П від 01.08.19р. (сума виконання робіт за договором 52 111 140,30 грн) та №01-08/СУБ-ДР від 28.10.19р. (сума виконання за договором 23 578 693,15 грн.) укладених між ТОВ «Ростдорстрой» та Учасником (ТОВ «ГРАНІТ-001»). Предметом обох договорів є надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+00 – км 61+050 Зіньківського та Галяцького районів Полтавської області (окремими ділянками). Загальна сума виконання робіт за вищезазначеними договорами складає (52 111 140,30+ 23 578 693,15) – 75 869 833,45грн. Також в складі пропозиції Учасником надані копії вищевказаних договорів в пунктах 1.3 яких зазначено, що вони укладені на виконання умов договорів №03-24/19-93 від 29.07.19р. та №03-24/19-170 від 28.10.19р. укладених між ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ДП «Агентство місцевих автомобільних доріг Полтавської області». За даними офіційного порталу публічних закупівель України – «ProZorro» Замовником ДП «Агентство місцевих автомобільних доріг Полтавської області» на надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+00 – км 61+050 Зіньківського та Галяцького районів Полтавської області (окремими ділянками) укладені два договори підряду з ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», а саме: - №03-24/19-93 від 29.07.19р. з вартістю виконання та оплатою робіт за договором в розмірі 52 111 140,30 грн.( https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-23-000520-c ) - та №03-24/19-170 від 28.10.19р. з вартістю виконання та оплатою робіт за договором в розмірі 23 578 693,15 грн. (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-16-003562-b ) Таким чином, виходячи з наданих учасником в складі пропозиції документів, на замовлення ДП «Агентство місцевих автомобільних доріг Полтавської області» підрядником ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та відповідно субпідрядником ТОВ «ГРАНІТ-001 (Учасник) на підставі укладених договорів надано послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+00 – км 61+050 Зіньківського та Галяцького районів Полтавської області (окремими ділянками) на загальну суму (52 111 140,30+ 23 578 693,15) – 75 869 833,45 грн. Для підтвердження завершення робіт та введення об’єкту в експлуатацію Учасником в складі пропозиції надана копія Акту прийняття робіт з поточного середнього ремонту стосовно об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+00 – км 61+050 Зіньківського та Галяцького районів Полтавської області (окремими ділянками) (далі Акт прийняття робіт). Як вбачається зі змісту наданої копії акту прийняття робіт його предметом є послуги з поточного ремонту надані за договорами №03-24/19-93 від 29.07.19р та №03-24/19-170 від 28.10.19р. (як зазначено вище, сума виконання договорів - 75 869 833,45 грн.). Відповідно до вимог тендерної документації Акт прийняття робіт повинен бути складений за формою Додатку В СОУ 42.1-37641918-128:2014. Відповідно до СОУ 42.1-37641918-128:2014в акті прийняття робіт зазначається кошторисна вартість робіт. В наданій копії Акту прийняття робіт вказана кошторисна вартість робіт: шістнадцять мільйонів вісімсот дев’яносто вісім тисяч триста вісімдесят гривень 54 копійки, що не може відповідати дійсності, так як кошторисна вартість робіт не може бути меншою вартості виконаних за договорами робіт. Зазначена в Акті прийняття робіт кошторисна вартість робіт складає 22,3% від вартості виконаних робіт. Так, згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та СОУ 42.1-37641918-085:2018 кошторисна вартість послуг з поточного середнього ремонту складається з вартості ремонтно-будівельних робіт, вартості інших робіт та витрат, вартості утримання служби замовника, вартості проектно-вишукувальних робіт, тощо. Таким чином кошторисна вартість робіт повинна бути як мінімум більша від вартості виконаних робіт, так як повинна включати, серед іншого, вартість утримання служби замовника та вартість проектно-вишукувальних робіт. Окрім цього відповідно до СОУ 42.1-37641918-128:2014 в акті прийняття робіт повинні бути зазначені – фактичні витрати (для замовника). В наданій копії Акту прийняття робіт фактичні витрати (для замовника) не вказані. Також, відповідно до СОУ 42.1-37641918-128:2014 в Акті прийняття робіт повинно зазначатися рішення приймальної комісії про перенесення виконання та/або прийняття робіт з поточного середнього ремонту. В наданій копії Акту прийняття робіт в рішенні приймальної комісії нічого не вказано про прийняття робіт з з поточного середнього ремонту стосовно об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+00 – км 61+050 Зіньківського та Галяцького районів Полтавської області (окремими ділянками) Враховуючи наведене вище, надана Учасником в складі пропозиції копія Акту прийняття робіт не відповідає вимогам СОУ 42.1-37641918-128:2014 та інформація наведена в ньому не може свідчити про прийняття Замовником робіт/послуг, що є предметом наданих в складі пропозиції аналогічних договорів. Таким чином Учасник документально не підтвердив що об’єкт поточного середнього ремонту, що є предметом аналогічного договору завершений та введений в експлуатацію. Таким чином, учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям визначених ст. 16 Закону, та вимогам тендерної документації.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Згідно Додатку 2 Тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям передбачених ст.. 16 Закону, а саме критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази, учасник повинен зокрема надати: - довідку у повній відповідності із формою Таблиці щодо наявності, необхідної для виконання технічного завдання, техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування) (далі – Довідка) Також згідно п. 2 Додатку 2 Тендерної документації якщо техніка не є власністю Учасника, а залучена, то Учасником на всю, вказану у довідці техніку (транспортні засоби, будівельні (дорожні) машини, механізми, обладнання та устаткування), подаються: - договора дійсні та чинні, протягом всього строку* виконання договору про закупівлю: оренди (лізингу), суборенди, надання послуг та ін. (*договори, що посвідчують право користування: оренди, суборенди, надання послуг та ін., крім лізингу, на всю техніку, надану Учасником у складі тендерної пропозиції, мають бути укладені на строк, що дорівнює або перевищує строк виконання договору про закупівлю. Так в наданій Учасником в складі пропозиції Довідці зазначені: установка для свердлення отворів в залізобетоні AGP DM 250L (п. 35 Довідки) та електростанція пересувна MATARI MR 90 (п. 36 Довідки). Також в Довідці зазначено, що зазначене обладнання залучається на підставі договору надання послуг №10/02 від 10.02.2020р. укладеного з ТОВ «Фінбізнесгруп». Наданою в складі пропозиції копією договору №10/02 від 10.02.2020р. укладеного з ТОВ «Фінбізнесгруп» не підтверджується залучення установки для свердлення отворів в залізобетоні AGP DM 250L (п. 35 Довідки) та електростанції пересувної MATARI MR 90 (п. 36 Довідки). Таким чином Учасник документально не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям передбачених ст.. 16 Закону, а саме критерію - наявність обладнання та матеріально-технічної бази. Згідно Додатку 7 Тендерної документації, на підтвердження відповідності кваліфікаційним критеріям передбачених ст.. 16 Закону, а саме критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору, учасник повинен зокрема надати: - інформаційну довідку про наявність досвіду виконання аналогічного договору за нижченаведеною формою Додатку 7 Тендерної документації (далі – Інформаційна довідка); - копія виконаного аналогічного договору(ів) за яким учасником виконувались роботи (послуги) з будівництва, реконструкції, капітального ремонту, поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування. Також в документації вказано, що об’єкт будівництва реконструкції, капітального чи поточного середнього ремонту, що є предметом аналогічного договору повинен бути завершений та введений в експлуатацію. Для підтвердження завершення робіт та введення об’єкту в експлуатацію в складі пропозиції надається: • для об’єктів будівництва, реконструкції та капітального ремонту довідка в довільній формі про наявність сертифікату (декларація про готовність об’єкта до експлуатації) виданого Державною архітектурно-будівельною інспекцією України (її територіальним підрозділом) з обов’язковим зазначенням номеру сертифікату чи декларації. Замовник самостійно перевіряє наявність сертифікату (декларації про готовність об’єкта до експлуатації) стосовно об’єкту, що є предметом аналогічного договору в «Реєстрі дозвільних документів» на офіційному сайті Держархбудінспекції в мережі Інтернет: www.dabi.gov.ua. • для об’єктів поточного середнього ремонту належним чином оформлену копію акту прийняття робіт з поточного середнього ремонту (відповідно до Додатку В СОУ 42.1-37641919-128:2014 або додатку Б СОУ 42.1-37641918-128:2019 ) • учасники, які виконували роботи (послуги) за аналогічними договорами у якості субпідрядника надають: - копію загального журналу робіт по об’єкту, що за формою і змістом відповідає Додатку А.1 СОУ 42.1-37641918-087:2013 або Додатку Б СОУ 42.1-37641918-087:2019 та/або Додатку А ДБН А.3.1-5:2016 та копію актів прийняття робіт з поточного середнього ремонту за формою Додатку В СОУ 42.1-37641918-128:2014 або додатку Б СОУ 42.1-37641918-128:2019 по об’єкту(ам) стосовно яких надані копії аналогічних договорів. В інформаційній довідці учасник зазначає два договори субпідряду №01-08/СУБ-П від 01.08.19р. (сума виконання робіт за договором 52 111 140,30 грн) та №01-08/СУБ-ДР від 28.10.19р. (сума виконання за договором 23 578 693,15 грн.) укладених між ТОВ «Ростдорстрой» та Учасником (ТОВ «ГРАНІТ-001»). Предметом обох договорів є надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+00 – км 61+050 Зіньківського та Галяцького районів Полтавської області (окремими ділянками). Загальна сума виконання робіт за вищезазначеними договорами складає (52 111 140,30+ 23 578 693,15) – 75 869 833,45грн. Також в складі пропозиції Учасником надані копії вищевказаних договорів в пунктах 1.3 яких зазначено, що вони укладені на виконання умов договорів №03-24/19-93 від 29.07.19р. та №03-24/19-170 від 28.10.19р. укладених між ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та ДП «Агентство місцевих автомобільних доріг Полтавської області». За даними офіційного порталу публічних закупівель України – «ProZorro» Замовником ДП «Агентство місцевих автомобільних доріг Полтавської області» на надання послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+00 – км 61+050 Зіньківського та Галяцького районів Полтавської області (окремими ділянками) укладені два договори підряду з ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ», а саме: - №03-24/19-93 від 29.07.19р. з вартістю виконання та оплатою робіт за договором в розмірі 52 111 140,30 грн.( https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-05-23-000520-c ) - та №03-24/19-170 від 28.10.19р. з вартістю виконання та оплатою робіт за договором в розмірі 23 578 693,15 грн. (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2019-10-16-003562-b ) Таким чином, виходячи з наданих учасником в складі пропозиції документів, на замовлення ДП «Агентство місцевих автомобільних доріг Полтавської області» підрядником ТОВ «РОСТДОРСТРОЙ» та відповідно субпідрядником ТОВ «ГРАНІТ-001 (Учасник) на підставі укладених договорів надано послуг з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+00 – км 61+050 Зіньківського та Галяцького районів Полтавської області (окремими ділянками) на загальну суму (52 111 140,30+ 23 578 693,15) – 75 869 833,45 грн. Для підтвердження завершення робіт та введення об’єкту в експлуатацію Учасником в складі пропозиції надана копія Акту прийняття робіт з поточного середнього ремонту стосовно об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+00 – км 61+050 Зіньківського та Галяцького районів Полтавської області (окремими ділянками) (далі Акт прийняття робіт). Як вбачається зі змісту наданої копії акту прийняття робіт його предметом є послуги з поточного ремонту надані за договорами №03-24/19-93 від 29.07.19р та №03-24/19-170 від 28.10.19р. (як зазначено вище, сума виконання договорів - 75 869 833,45 грн.). Відповідно до вимог тендерної документації Акт прийняття робіт повинен бути складений за формою Додатку В СОУ 42.1-37641918-128:2014. Відповідно до СОУ 42.1-37641918-128:2014в акті прийняття робіт зазначається кошторисна вартість робіт. В наданій копії Акту прийняття робіт вказана кошторисна вартість робіт: шістнадцять мільйонів вісімсот дев’яносто вісім тисяч триста вісімдесят гривень 54 копійки, що не може відповідати дійсності, так як кошторисна вартість робіт не може бути меншою вартості виконаних за договорами робіт. Зазначена в Акті прийняття робіт кошторисна вартість робіт складає 22,3% від вартості виконаних робіт. Так, згідно ДСТУ Б Д.1.1-1:2013 та СОУ 42.1-37641918-085:2018 кошторисна вартість послуг з поточного середнього ремонту складається з вартості ремонтно-будівельних робіт, вартості інших робіт та витрат, вартості утримання служби замовника, вартості проектно-вишукувальних робіт, тощо. Таким чином кошторисна вартість робіт повинна бути як мінімум більша від вартості виконаних робіт, так як повинна включати, серед іншого, вартість утримання служби замовника та вартість проектно-вишукувальних робіт. Окрім цього відповідно до СОУ 42.1-37641918-128:2014 в акті прийняття робіт повинні бути зазначені – фактичні витрати (для замовника). В наданій копії Акту прийняття робіт фактичні витрати (для замовника) не вказані. Також, відповідно до СОУ 42.1-37641918-128:2014 в Акті прийняття робіт повинно зазначатися рішення приймальної комісії про перенесення виконання та/або прийняття робіт з поточного середнього ремонту. В наданій копії Акту прийняття робіт в рішенні приймальної комісії нічого не вказано про прийняття робіт з з поточного середнього ремонту стосовно об’єкту: «Поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування місцевого значення О1702368 Гадяч-Опішня на ділянці км0+00 – км 61+050 Зіньківського та Галяцького районів Полтавської області (окремими ділянками) Враховуючи наведене вище, надана Учасником в складі пропозиції копія Акту прийняття робіт не відповідає вимогам СОУ 42.1-37641918-128:2014 та інформація наведена в ньому не може свідчити про прийняття Замовником робіт/послуг, що є предметом наданих в складі пропозиції аналогічних договорів. Таким чином Учасник документально не підтвердив що об’єкт поточного середнього ремонту, що є предметом аналогічного договору завершений та введений в експлуатацію. Таким чином, учасник не підтвердив свою відповідність кваліфікаційним критеріям визначених ст. 16 Закону, та вимогам тендерної документації.
Код ЕГРПОУ | 42751872 |
---|---|
Почтовый адрес | 67570, Україна, Одеська область, Лиманський район смт Чорноморське, вул. Гвардійська, буд. 43, кв. 52 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Імя | Западня Віталій Валерійович |
Телефон | +380931400845 |
Эл. почта | granit-001@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЕГРПОУ | 03579041 |
---|---|
Почтовый адрес | 67300, Україна, Одеська область, місто Березівка, вулиця Паркова, 80 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Імя | Борисов Вячеслав Олександрович |
Телефон | +380485621565 |
Эл. почта | beragrobud@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЕГРПОУ | 42846767 |
---|---|
Почтовый адрес | Україна, 65005, Одеська обл., місто Одеса, ВУЛИЦЯ БУГАЇВСЬКА, будинок 35 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Імя | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА ФІРМА ПАРИТЕТБУДІНВЕСТ" |
Телефон | 380503990595 |
Эл. почта | paritetbudinvest@ukr.net |
Идентификационный номер | UA-2020-04-15-000002-b |
---|---|
Электронная цифровая подпись |
Наложено
|
Ожидаемая цена закупки | 16 442 470.80 UAH с НДС |
Минимальный шаг понижения | 82 212.35 UAH с НДС |
Гарантийное обеспечение | 164 400.00 UAH |
Период уточнения | до 13 мая, 14:00 |
---|---|
Период обжалования условий | до 19 мая, 00:00 |
Подача предложений | до 23 мая, 14:00 |
Дата последних изменений | 10 июля, 13:04 |
Аукцион: | Просмотреть |
Текущий средний ремонт автомобильной дороги общего пользования местного значения О120203 Плоско-Забужское-Осиповка-Первомайск (граница области) на участке км 12+400 - км 16+900 (45233142-6 Ремонт дорог)Current average repairs of the public highway O120203 Plosko-Zabuzhke-Yosypivka-Pervomaysk (outside the oblast) in km 12 + 400 - km 16 + 900 (45233142-6 Road repair)1 послуга |
Адреса поставки: 25006, Україна, Кіровоградська область, автомобільна дорога загального користування місцевого значення, О120203 Срок: до 31.12.2020 00:12 Код ДК 021: 45233142-6, Ремонт дорог |
---|
Название организации | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "АГЕНТСТВО МІСЦЕВИХ АВТОМОБІЛЬНИХ ДОРІГ" |
---|---|
Код ЕГРПОУ | 42852223 |
Почтовый адрес | 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Преображенська, буд. 2 |
Імя |
Сергій Горпинченко |
Телефон | +380522320635 |
Эл. почта | torgy_amd@ukr.net |