На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
59 800.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Постачальник повинен поставити Товар Покупцю, якість якого та якість матеріалів та сировини виготовлення цього Товару повинна відповідати діючим в Україні державним стандартам або затвердженим в установленому порядку технічним умовам і підтверджуватись документами, що передбачені діючим законодавством України. Документи, що підтверджують якість Товару передаються Покупцю разом з передачею Товару (паспорт та/або сертифікат якості на Товар, інші документи, які є обов’язковими на Товар тощо). Постачальник гарантує, що Товар відповідає вимогам охорони праці, екології та пожежної безпеки, а також вимогам ГОСТ, ДСТУ, ТУ тощо які зазначається у цьому Договорі. Товар повинен бути новим, повністю придатним до використання та таким, що не перебував в експлуатації, умови його зберігання та транспортування були не порушені, не мати дефектів, пов’язаних з розробкою, матеріалами, якістю виготовлення.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-04-16-001816-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 59 800.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 16 квітня, 11:16 |
---|
Столи, тумби мобільні, підставки для СБ мобільні, полиці під клавіатуру, шафи для одягу, шафи для документів, тумби під оргтехніку, стільці67 штука Адреса поставки: 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, 84 Строк: до 04.05.2020 00:05 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39130000-2, Офісні меблі |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖПРОДСПОЖИВСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 40342220 |
Поштова адреса | 25006, Україна, Кіровоградська область, м. Кропивницький, вул. Тараса Карпи, буд. 84 |
Ім'я |
Олена Бончук |
Телефон | +380522320811 |
Ел. пошта | anticorruption.sector@gmail.com |