0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Current average repairs of the public highway of local importance C041737 Novopokrovka - Pavlovka - Blooming Solonyansky district of Dnipropetrovsk region (separate sections)
завершеннаяЗаказчик
Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації
Контакты и закупкиI. Відповідно до п.п. 4 п. 1 Додатку 1 до ТД встановлено, що на підтвердження критерію, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний надати копію «Балансу» та копію «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності –фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період. У порушення вищенаведених умов ТД, Учасником ТОВ «Укравтобуд» надані у складі ТП копії «Балансу» та «Звіту про фінансові результати» не за останній звітний період (яким є 2019 рік). ІІ. Підпунктом 1 п. 2 Додатку 1 до ТД, встановлена необхідність надання довідки, за формою, зазначеною у Додатку 7 до ТД, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу послуг за Договором про закупівлю. При цьому, обов’язкова наявність, у тому числі, начальника дільниці або іншої особи, яка виконує його функції. Разом з тим, як вбачається з наданої відповідної Довідки № 37/19 від 20.05.2020 у Учасника ТОВ «Укравтобуд» відсутній необхідний начальник дільниці (інша особа яка виконує його функції) та відповідно вказана особа не буде залучена для виконання повного обсягу послуг за Договором про закупівлю. ІІІ. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник, у складі тендерної пропозиції, має надати копію такого договору (п. 3 Додатку 1 до ТД). Учасником ТОВ «Укравтобуд» надано аналогічний договір № 902-19 від 17.09.2019 про закупівлю послуг «Поточний ремонт дорожнього покриття в сел.Карнаухівка» без Додаткової угоди № 1 від 23.12.2019, яка є його невід’ємною частиною (п.11.1. Договору), що порушує вищенаведені умови ТД. IV. Згідно ч. 2 Розділу 3 ТД банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерної пропозиції учасника. Відповідно до п. 11 ч. 2 Додатку 2 до ТД передбачена необхідність надання Учасниками довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) простроченої заборгованості по кредитах, видана не раніше оприлюднення інформації про закупівлю, а також довідки з обслуговуючого банку про відкриті на ім’я учасника рахунки . Як вбачається з реквізитів, зазначених у ТП Учасника ТОВ «Укравтобуд», довідок наданих останнім, щодо відкриття рахунку, а також про стан позичкової заборгованості (на виконання п.11 ч. 2 Додатку 2 до ТД), обслуговуючим банком вказаного Учасника є АТ КБ «Приватбанк», разом з тим, у порушення вищенаведених умов ТД, забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії надано від банку АТ «Банк Альянс». V. Відповідно до п. 1 Додатку 1 до ТД Учасники для підтвердження кваліфікації мають надати копії свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, транспортних засобів (на усі вказані у довідці, складеній за формою Додатку 6, транспортні засоби, будівельні машини), та/або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності. А також, якщо транспортні засоби, будівельні машини, механізми, будівельне обладнання, устаткування, інструменти (відображені у довідці за формою зазначеної у Додатку 6) – не є власністю учасника, а залучені ним, то учасником додатково подаються завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди, позики, надання послуг та ін. Разом з тим, як вбачається з наданої Учасником ТОВ «Укравтобуд» довідки № 37/21 від 15.05.2020, Договору № 22/12 від 02.12.2019 (далі-Договір) для виконання послуг за договором про закупівлю, буде залучено «Екскаватор гусеничний CATERPILLAR моделі 336D2L» регістраційний номер 53442АЕ (п. 25 Додатку № 1 до Договору) . Однак у порушення наведеної умови ТД, необхідного документа, що згідно чинного законодавства України посвідчує право власності на вказаний Екскаватор (з відповідним регістраційним номером) надано не було. V.І. Також, відповідно до п. 1 Додатку 1 до ТД передбачено, що у разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити, у тому числі: - копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі; - копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Разом з тим, як вбачається, підтверджуючі копії (я) договорів (договору), акту (ів) приймання-передачі на Міні-навантажувач Bobcat S750 (власником якого є ПП «Сегмент»), у ТП Учасника ТОВ «Укравтобуд» відсутні. VI. Умовами ч. 5 Розділу 3 ТД, Додатку 1 до ТД, передбачена необхідність надання Учасниками відповідних довідок за формою, визначеною у Додатках 6, 7 до ТД та інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, та про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання послуг. При цьому зазначено про те, що форми довідок заповнюються Учасником та надаються у складі пропозиції; Учасник не повинен відступати від даної форми. Однак у порушення наведених умов ТД, Учасником ТОВ «Укравтобуд» надано вказані довідки без дотримання встановленої форми, у частині відображення вірної назви.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
I. Відповідно до п.п. 4 п. 1 Додатку 1 до ТД встановлено, що на підтвердження критерію, щодо наявності обладнання та матеріально-технічної бази, учасник у складі своєї тендерної пропозиції зобов’язаний надати копію «Балансу» та копію «Звіту про фінансові результати» (для юридичних осіб) або «Фінансового звіту суб’єкта малого підприємництва» (для суб’єктів підприємницької діяльності –фізичних осіб та юридичних осіб – суб’єктів малого підприємництва) за останній звітний період. У порушення вищенаведених умов ТД, Учасником ТОВ «Укравтобуд» надані у складі ТП копії «Балансу» та «Звіту про фінансові результати» не за останній звітний період (яким є 2019 рік). ІІ. Підпунктом 1 п. 2 Додатку 1 до ТД, встановлена необхідність надання довідки, за формою, зазначеною у Додатку 7 до ТД, що містить інформацію про наявність у Учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, необхідні для виконання повного обсягу послуг за Договором про закупівлю. При цьому, обов’язкова наявність, у тому числі, начальника дільниці або іншої особи, яка виконує його функції. Разом з тим, як вбачається з наданої відповідної Довідки № 37/19 від 20.05.2020 у Учасника ТОВ «Укравтобуд» відсутній необхідний начальник дільниці (інша особа яка виконує його функції) та відповідно вказана особа не буде залучена для виконання повного обсягу послуг за Договором про закупівлю. ІІІ. На підтвердження досвіду виконання аналогічного договору Учасник, у складі тендерної пропозиції, має надати копію такого договору (п. 3 Додатку 1 до ТД). Учасником ТОВ «Укравтобуд» надано аналогічний договір № 902-19 від 17.09.2019 про закупівлю послуг «Поточний ремонт дорожнього покриття в сел.Карнаухівка» без Додаткової угоди № 1 від 23.12.2019, яка є його невід’ємною частиною (п.11.1. Договору), що порушує вищенаведені умови ТД. IV. Згідно ч. 2 Розділу 3 ТД банківська гарантія повинна бути видана обслуговуючим банком, реквізити якого зазначені у тендерної пропозиції учасника. Відповідно до п. 11 ч. 2 Додатку 2 до ТД передбачена необхідність надання Учасниками довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) простроченої заборгованості по кредитах, видана не раніше оприлюднення інформації про закупівлю, а також довідки з обслуговуючого банку про відкриті на ім’я учасника рахунки . Як вбачається з реквізитів, зазначених у ТП Учасника ТОВ «Укравтобуд», довідок наданих останнім, щодо відкриття рахунку, а також про стан позичкової заборгованості (на виконання п.11 ч. 2 Додатку 2 до ТД), обслуговуючим банком вказаного Учасника є АТ КБ «Приватбанк», разом з тим, у порушення вищенаведених умов ТД, забезпечення тендерної пропозиції у вигляді електронної банківської гарантії надано від банку АТ «Банк Альянс». V. Відповідно до п. 1 Додатку 1 до ТД Учасники для підтвердження кваліфікації мають надати копії свідоцтв про реєстрацію будівельних машин, транспортних засобів (на усі вказані у довідці, складеній за формою Додатку 6, транспортні засоби, будівельні машини), та/або копії інших документів, що згідно чинного законодавства України посвідчують право власності. А також, якщо транспортні засоби, будівельні машини, механізми, будівельне обладнання, устаткування, інструменти (відображені у довідці за формою зазначеної у Додатку 6) – не є власністю учасника, а залучені ним, то учасником додатково подаються завірені копії дійсних та чинних, протягом всього строку виконання договору про закупівлю, договорів: оренди (лізингу), суборенди, позики, надання послуг та ін. Разом з тим, як вбачається з наданої Учасником ТОВ «Укравтобуд» довідки № 37/21 від 15.05.2020, Договору № 22/12 від 02.12.2019 (далі-Договір) для виконання послуг за договором про закупівлю, буде залучено «Екскаватор гусеничний CATERPILLAR моделі 336D2L» регістраційний номер 53442АЕ (п. 25 Додатку № 1 до Договору) . Однак у порушення наведеної умови ТД, необхідного документа, що згідно чинного законодавства України посвідчує право власності на вказаний Екскаватор (з відповідним регістраційним номером) надано не було. V.І. Також, відповідно до п. 1 Додатку 1 до ТД передбачено, що у разі, якщо орендодавець, лізингодавець та інші особи, які є стороною наданого Учасником в складі тендерної пропозиції договору оренди, лізингу тощо, не є власниками цієї техніки, тендерна пропозиція Учасника має також містити, у тому числі: - копії договорів, укладених з власником, які підтверджують право орендодавця, лізингодавця та інших особ, які не є власниками цієї техніки, надавати у користування техніку, необхідну для виконання робіт на весь строк за предметом закупівлі; - копії акту(ів) приймання-передачі (або інший(і) документ(и), який(і) підтверджує(ють) факт передачі) техніки до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства України та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання). Разом з тим, як вбачається, підтверджуючі копії (я) договорів (договору), акту (ів) приймання-передачі на Міні-навантажувач Bobcat S750 (власником якого є ПП «Сегмент»), у ТП Учасника ТОВ «Укравтобуд» відсутні. VI. Умовами ч. 5 Розділу 3 ТД, Додатку 1 до ТД, передбачена необхідність надання Учасниками відповідних довідок за формою, визначеною у Додатках 6, 7 до ТД та інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, та про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання послуг. При цьому зазначено про те, що форми довідок заповнюються Учасником та надаються у складі пропозиції; Учасник не повинен відступати від даної форми. Однак у порушення наведених умов ТД, Учасником ТОВ «Укравтобуд» надано вказані довідки без дотримання встановленої форми, у частині відображення вірної назви.
Код ЕГРПОУ | 42204320 |
---|---|
Почтовый адрес | 51909, Україна, Дніпропетровська область, місто Кам’янське, 3-Й ПРОВУЛОК ТРАВНЕВИЙ, будинок 15-В |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Імя | Вячеслав Гончаренко |
Телефон | +380683305039 |
Эл. почта | ukravtobud@gmail.com |
І. Відповідно до п. 7.1 ч. 2 Додатку 2 до ТД, встановлена необхідність надання учасниками відповідної транспортної схеми за формою Додатку 8 до ТД. У порушення форми Додатку 8 до ТД, Учасником ТОВ «Граніт-001» надана транспортна схема № 4 від 18.05.2020, яка не містить необхідної інформації щодо «Загальної тривалості транспортування, годин,хвилин». ІІ. Згідно ч. 4 Розділу 6 ТД передбачена необхідність надання Учасником у складі тендерної пропозиції проекту договору (без додатків до нього) про закупівлю за підписом уповноваженої особи учасника відповідно до Додатку № 5 до цієї тендерної документації. Разом з тим, наданий Учасником ТОВ «Граніт-001» проект договору не відповідає Додатку 5 до ТД, а саме у частині відображення п.п. 3.2 та 4.1 Договору. ІІІ. Умовами ч. 5 Розділу 3 ТД, Додатку 1 до ТД, передбачена необхідність надання Учасниками відповідних довідок за формою, визначеною у Додатках 6, 7 до ТД та інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, та про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання послуг. При цьому зазначено про те, що форми довідок заповнюються Учасником та надаються у складі пропозиції; Учасник не повинен відступати від даної форми. Однак у порушення наведених умов ТД, Учасником ТОВ «Граніт-001» надано вказані довідки без дотримання встановленої форми, у частині відображення вірної назви.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
І. Відповідно до п. 7.1 ч. 2 Додатку 2 до ТД, встановлена необхідність надання учасниками відповідної транспортної схеми за формою Додатку 8 до ТД. У порушення форми Додатку 8 до ТД, Учасником ТОВ «Граніт-001» надана транспортна схема № 4 від 18.05.2020, яка не містить необхідної інформації щодо «Загальної тривалості транспортування, годин,хвилин». ІІ. Згідно ч. 4 Розділу 6 ТД передбачена необхідність надання Учасником у складі тендерної пропозиції проекту договору (без додатків до нього) про закупівлю за підписом уповноваженої особи учасника відповідно до Додатку № 5 до цієї тендерної документації. Разом з тим, наданий Учасником ТОВ «Граніт-001» проект договору не відповідає Додатку 5 до ТД, а саме у частині відображення п.п. 3.2 та 4.1 Договору. ІІІ. Умовами ч. 5 Розділу 3 ТД, Додатку 1 до ТД, передбачена необхідність надання Учасниками відповідних довідок за формою, визначеною у Додатках 6, 7 до ТД та інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, та про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання послуг. При цьому зазначено про те, що форми довідок заповнюються Учасником та надаються у складі пропозиції; Учасник не повинен відступати від даної форми. Однак у порушення наведених умов ТД, Учасником ТОВ «Граніт-001» надано вказані довідки без дотримання встановленої форми, у частині відображення вірної назви.
Код ЕГРПОУ | 42751872 |
---|---|
Почтовый адрес | 67570, Україна, Одеська область, Лиманський район смт Чорноморське, вул. Гвардійська, буд. 43, кв. 52 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Імя | Западня Віталій Валерійович |
Телефон | +380931400845 |
Эл. почта | granit-001@ukr.net |
І. Відповідно до п. 7.1 ч. 2 Додатку 2 до ТД, встановлена необхідність надання учасниками відповідної транспортної схеми за формою Додатку 8 до ТД. У порушення форми Додатку 8 до ТД, Учасником ПВКП «МЕЛІК» надана транспортна схема № 14 від 15.05.2020, яка не містить необхідної інформації щодо «Загальної тривалості транспортування, годин,хвилин». ІІ. Згідно умов п. 7.1. ч. 2 Додатку 2 до ТД, документальним підтвердженням наявності у Учасника атестованого асфальтобетонного (их) заводу (ів) є, у тому числі, копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, що мають бути надані Учасниками. У порушення наведеної умови ТД Учасником ПВКП «МЕЛІК» у складі ТП даного (них) документа (тів) не надано. ІІІ. Відповідно до п.п.3 п.1 Додатку 1 до ТД, для підтвердження кваліфікації Учасники мають надати акти приймання-передачі їм транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), та оригінал листа-підтвердження орендодавця або лізингодавця, або надавача послуг, або власника (або інш. осіб) будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів, щодо незаперечення використання його будівельних машин, транспортних засобів та ін. для виконання послуг учасником за предметом закупівлі на весь термін послуг. У порушення наведених умов ТД, Учасником ПВКП «МЕЛІК» не надано акту приймання-передачі техніки за договором оренди №330 від 15.05.2020р., та оригіналу листа-підтвердження щодо незаперечення використання маркірувальної машини від КП «Павлоград-Світло», з яким Учасником укладено Договір про надання послуг від 02.03.2020 р. ІV. Додатком 1 до ТД встановлено, що відповідно до п.6 Розділу 3 ТД кількість працівників, обладнання, основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування, інструментів, визначена у довідках наданих учасником у складі тендерної пропозиції, повинна бути достатньою для виконання усіх робіт (надання послуг), які є предметом закупівлі, вказаних учасником у кошторисах, протягом строку виконання робіт (надання послуг) вказаного учасником в календарному графіку. Учасником у наданому календарному графіку вказано про надання послуг з червня 2020 до липня 2021. Разом з тим, визначені у Довідках № 3, 54 від 15.05.2020 працівники, а саме Семеновa В.В., Ткаченко Н.В., Аракеловa С.С., відповідно до копій цивільно-правових угод залучаються на строк відповідно до 31.05.2020, 29.05.2020 та 31.05.2020, а працівники Таран І.А., Клименко І.В. та Різник Ю.Г. - до 20.06.2020. V. Крім того, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасники в складі тендерної пропозиції додатково надають копії листів-згод працівників та інших осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору, щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних від всіх працівників, зазначених у Довідці за формою згідно Додатку 7 до ТД. Разом з тим, Учасником ПВКП «МЕЛІК» у порушення наведеної умови ТД надані листи-згод щодо персональних даних працівників, зазначених у Довідках № 3, 54 від 15.05.2020р, не за формою встановленою Додатком 7 до ТД. VI. Згідно ч. 4 Розділу 6 ТД передбачена необхідність надання Учасником у складі тендерної пропозиції проекту договору (без додатків до нього) про закупівлю за підписом уповноваженої особи учасника відповідно до Додатку № 5 до цієї тендерної документації. Разом з тим, наданий Учасником ПВКП «МЕЛІК» проект договору не відповідає Додатку 5 до ТД, а саме у частині відображення п.п. 3.2 та 4.1 Договору. VII. Умовами ч. 5 Розділу 3 ТД, Додатку 1 до ТД, передбачена необхідність надання Учасниками відповідних довідок за формою, визначеною у Додатках 6, 7 до ТД та інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, та про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання послуг. При цьому зазначено про те, що форми довідок заповнюються Учасником та надаються у складі пропозиції; Учасник не повинен відступати від даної форми. Однак у порушення наведених умов ТД, Учасником ПВКП «МЕЛІК» надано вказані довідки без дотримання встановленої форми, у частині відображення вірної назви. VIII. Згідно ч. 2 Розділу 3 ТД разом із банківською гарантією Учасниками надаються у електронному форматі, у тому числі, копія платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення тендерної пропозиції. Як вбачається, ТП Учасника ПВКП «МЕЛІК» не містить вказаної копії платіжного документа. ІX. Відповідно до п. 11 ч. 2 Додатку 2 до ТД передбачена необхідність надання Учасниками довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) простроченої заборгованості по кредитах, видана не раніше оприлюднення інформації про закупівлю, а також довідки з обслуговуючого банку про відкриті на ім’я учасника рахунки . У складі ТП Учасника ПВКП «МЕЛІК" відсутні довідки про відкриті рахунки, а також про стан заборгованості по кредитах, надані обслуговуючим банком вказаного Учасником у ТП, а саме від АТ «Банк Альянса».
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
І. Відповідно до п. 7.1 ч. 2 Додатку 2 до ТД, встановлена необхідність надання учасниками відповідної транспортної схеми за формою Додатку 8 до ТД. У порушення форми Додатку 8 до ТД, Учасником ПВКП «МЕЛІК» надана транспортна схема № 14 від 15.05.2020, яка не містить необхідної інформації щодо «Загальної тривалості транспортування, годин,хвилин». ІІ. Згідно умов п. 7.1. ч. 2 Додатку 2 до ТД, документальним підтвердженням наявності у Учасника атестованого асфальтобетонного (их) заводу (ів) є, у тому числі, копії дозвільних документів підприємства на викиди забруднюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами, що мають бути надані Учасниками. У порушення наведеної умови ТД Учасником ПВКП «МЕЛІК» у складі ТП даного (них) документа (тів) не надано. ІІІ. Відповідно до п.п.3 п.1 Додатку 1 до ТД, для підтвердження кваліфікації Учасники мають надати акти приймання-передачі їм транспортних засобів, будівельних машин, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів до договорів (у разі, коли вимогами чинного законодавства та/або умовами зазначених договорів передбачено їх складання), та оригінал листа-підтвердження орендодавця або лізингодавця, або надавача послуг, або власника (або інш. осіб) будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, будівельного обладнання, устаткування, інструментів, щодо незаперечення використання його будівельних машин, транспортних засобів та ін. для виконання послуг учасником за предметом закупівлі на весь термін послуг. У порушення наведених умов ТД, Учасником ПВКП «МЕЛІК» не надано акту приймання-передачі техніки за договором оренди №330 від 15.05.2020р., та оригіналу листа-підтвердження щодо незаперечення використання маркірувальної машини від КП «Павлоград-Світло», з яким Учасником укладено Договір про надання послуг від 02.03.2020 р. ІV. Додатком 1 до ТД встановлено, що відповідно до п.6 Розділу 3 ТД кількість працівників, обладнання, основних будівельних машин, транспортних засобів, механізмів, устаткування, інструментів, визначена у довідках наданих учасником у складі тендерної пропозиції, повинна бути достатньою для виконання усіх робіт (надання послуг), які є предметом закупівлі, вказаних учасником у кошторисах, протягом строку виконання робіт (надання послуг) вказаного учасником в календарному графіку. Учасником у наданому календарному графіку вказано про надання послуг з червня 2020 до липня 2021. Разом з тим, визначені у Довідках № 3, 54 від 15.05.2020 працівники, а саме Семеновa В.В., Ткаченко Н.В., Аракеловa С.С., відповідно до копій цивільно-правових угод залучаються на строк відповідно до 31.05.2020, 29.05.2020 та 31.05.2020, а працівники Таран І.А., Клименко І.В. та Різник Ю.Г. - до 20.06.2020. V. Крім того, на підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, Учасники в складі тендерної пропозиції додатково надають копії листів-згод працівників та інших осіб, які будуть задіяні учасником під час виконання договору, щодо згоди на обробку, використання, поширення та доступ до їх персональних даних від всіх працівників, зазначених у Довідці за формою згідно Додатку 7 до ТД. Разом з тим, Учасником ПВКП «МЕЛІК» у порушення наведеної умови ТД надані листи-згод щодо персональних даних працівників, зазначених у Довідках № 3, 54 від 15.05.2020р, не за формою встановленою Додатком 7 до ТД. VI. Згідно ч. 4 Розділу 6 ТД передбачена необхідність надання Учасником у складі тендерної пропозиції проекту договору (без додатків до нього) про закупівлю за підписом уповноваженої особи учасника відповідно до Додатку № 5 до цієї тендерної документації. Разом з тим, наданий Учасником ПВКП «МЕЛІК» проект договору не відповідає Додатку 5 до ТД, а саме у частині відображення п.п. 3.2 та 4.1 Договору. VII. Умовами ч. 5 Розділу 3 ТД, Додатку 1 до ТД, передбачена необхідність надання Учасниками відповідних довідок за формою, визначеною у Додатках 6, 7 до ТД та інформацією про наявність обладнання та матеріально-технічної бази, та про кваліфікацію і досвід працівників, які будуть залучені до виконання послуг. При цьому зазначено про те, що форми довідок заповнюються Учасником та надаються у складі пропозиції; Учасник не повинен відступати від даної форми. Однак у порушення наведених умов ТД, Учасником ПВКП «МЕЛІК» надано вказані довідки без дотримання встановленої форми, у частині відображення вірної назви. VIII. Згідно ч. 2 Розділу 3 ТД разом із банківською гарантією Учасниками надаються у електронному форматі, у тому числі, копія платіжного документа, що підтверджує перерахування коштів на забезпечення тендерної пропозиції. Як вбачається, ТП Учасника ПВКП «МЕЛІК» не містить вказаної копії платіжного документа. ІX. Відповідно до п. 11 ч. 2 Додатку 2 до ТД передбачена необхідність надання Учасниками довідки з обслуговуючого банку про відсутність (наявність) простроченої заборгованості по кредитах, видана не раніше оприлюднення інформації про закупівлю, а також довідки з обслуговуючого банку про відкриті на ім’я учасника рахунки . У складі ТП Учасника ПВКП «МЕЛІК" відсутні довідки про відкриті рахунки, а також про стан заборгованості по кредитах, надані обслуговуючим банком вказаного Учасником у ТП, а саме від АТ «Банк Альянса».
Код ЕГРПОУ | 20264505 |
---|---|
Почтовый адрес | 52500, Україна, Дніпропетровська область, м.Синельникове, вул.40 років Жовтня, 18 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Імя | Гарік Мелікян |
Телефон | +380566343368 |
Эл. почта | 977764913@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЕГРПОУ | 42883995 |
---|---|
Почтовый адрес | Україна, 49124, Дніпропетровська обл., місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ЛІСОПАРКОВА, будинок 14 Б |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Імя | ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ЕЛІТМАГІСТРАЛЬ" |
Телефон | |
Эл. почта | Bk.elit20@gmail.com |
Контакти
Документи
Код ЕГРПОУ | 40130383 |
---|---|
Почтовый адрес | 49000, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, ВУЛИЦЯ ЛЕБЕДЄВА-КУМАЧА, будинок 33 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Імя | ДМИТРО ВІКТОРОВИЧ ЛІТНАРОВИЧ |
Телефон | +380567362914 |
Эл. почта | budinvesteng@ukr.net |
Идентификационный номер | UA-2020-04-17-005922-b |
---|---|
Электронная цифровая подпись |
Наложено
|
Ожидаемая цена закупки | 34 468 131.00 UAH с НДС |
Минимальный шаг понижения | 172 340.65 UAH с НДС |
Гарантийное обеспечение | 300 000.00 UAH |
Период уточнения | до 15 мая, 18:00 |
---|---|
Период обжалования условий | до 21 мая, 00:00 |
Подача предложений | до 25 мая, 18:00 |
Дата последних изменений | 24 июля, 16:49 |
Аукцион: | Просмотреть |
Текущий средний ремонт автомобильной дороги общего пользования местного значения C041737 Новопокровка – Павловка – Цветущее Солонянского района Днепропетровской области (отдельными участками)Current average repairs of the public highway of local importance C041737 Novopokrovka - Pavlovka - Blooming Solonyansky district of Dnipropetrovsk region (separate sections)1 послуга |
Адреса поставки: 52400, Україна, Дніпропетровська область, Солонянський район, автомобільна дорога загального користування місцевого значення C041737 Новопокровка – Павлівка – Квітуче Срок: до 01.11.2021 00:11 Код ДК 021: 45230000-8, Строительство трубопроводов, линий связи и электропередач, шоссе, дорог, аэродромов и железнодорожных дорог; выравнивание поверхностей |
---|
Название организации | Департамент житлово-комунального господарства та будівництва Дніпропетровської обласної державної адміністрації |
---|---|
Код ЕГРПОУ | 38598277 |
Почтовый адрес | 49004, Україна, Дніпропетровська область, м. Дніпро, пр. Олександра Поля, 2 |
Імя |
Владислав Грива |
Телефон | +380567428217 |
Эл. почта | tender_jkh@ukr.net |