На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 240 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Відмінена закупівля
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39230764 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Київська область, Київ, 04107, м.Київ, Вулиця Печенізька,32 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ТОВ "ІТ СПЕЦІАЛІСТ" |
Телефон | +380444893226 |
Ел. пошта | yuriy_semeykin@my-itspecialist.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 34540291 |
---|---|
Поштова адреса | 03067, Україна, м. Київ, м. Київ, Виборзька, 42А |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Журавська Надія Олександрівна |
Телефон | 380444577039,380444577039 |
Ел. пошта | n_gab@svit-it.com.ua |
Скасовано
Відміна закупівлі
Дата скасування відміни: 12 червня, 15:12
Опис
ПРОТОКОЛ № 154 засідання тендерного комітету Державного підприємства «Український інститут інтелектуальної власності» 12 червня 2020 року м. Київ Голова тендерного комітету – Цьвок Д.Р. члени тендерного комітету: 1. Коваленко І.А. 2. Колодій К.М. 3. Монастирецький М.Г. 4. Ніколаєнко Д.О. 5. Пшеничний О.В. 6. Резнік Г.О. 7. Силка О.М. 8. Черняєв С.Ю. ПОРЯДОК ДЕННИЙ: Щодо відміни процедури закупівлі пакетів програмного забезпечення для забезпечення безпеки (програмної продукції для обладнання інформаційної безпеки). СЛУХАЛИ: Голову тендерного комітету Цьвока Д.Р. про відміну процедури закупівлі пакетів програмного забезпечення для забезпечення безпеки (програмної продукції для обладнання інформаційної безпеки). ВИСТУПИЛИ: Секретар тендерного комітету Резнік Г.О., яка доповіла про те, що згідно з протоколом засідання тендерного комітету від 17.04.2020 р. № 100 було розпочато процедуру відкритих торгів стосовно закупівлі пакетів програмного забезпечення для забезпечення безпеки (програмної продукції для обладнання інформаційної безпеки). Протоколом засідання тендерного комітету від 21.05.2020 р. № 141 було прийнято рішення про намір укласти договір про закупівлю пакетів програмного забезпечення для забезпечення безпеки (програмної продукції для обладнання інформаційної безпеки) з Товариством з обмеженою відповідальністю «ІТ СПЕЦІАЛІСТ» із ціною пропозиції – 2 115 000,00 грн. (два мільйони сто п'ятнадцять тисяч грн. 00 коп.) з ПДВ. Враховуючи строки встановлені частиною 2 статті 32 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) останньою датою укладення договору про закупівлю пакетів програмного забезпечення для забезпечення безпеки (програмної продукції для обладнання інформаційної безпеки) було визначено 10 червня 2020 року. У відповідності до пункту 6.1. Інструкції з проведення публічних закупівель у Державному підприємстві «Український інститут інтелектуальної власності», затвердженої наказом від 13.06.2018 року № 98-Н/2018 (далі – Інструкція), відділ організації закупівель, службовою запискою від 22.05.2020 № Вн-2504-С/2020, повідомив про вказані обставини відповідального за проведення процедури закупівлі з метою забезпечення, у визначений Законом строк, візування та погодження договору про закупівлю відповідно до діючого Положення про організацію договірної роботи на Державному підприємстві «Український інститут інтелектуальної власності» (далі – Положення). Відповідно до положень Статуту Державного підприємства «Український інститут інтелектуальної власності», директор Укрпатенту здійснює укладання договорів на суму понад 300 000 (триста тисяч) гривень, а також внесення змін до них, за погодженням з Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (далі – Мінекономіки). На виконання вимог Статуту Укрпатенту, 26 травня 2020 року до Мінекономіки було направлено лист № Вих-7110/2020 з проханням погодити укладення (підписання) договору про закупівлю пакетів програмного забезпечення для забезпечення безпеки (програмної продукції для обладнання інформаційної безпеки). У відповідності до частини 1 статті 10 Закону та пункту 6.1. Інструкції відділ організації закупівель повинен забезпечити оприлюднення договору про закупівлю протягом двох днів з дня його укладення. Отже, кінцевою датою оприлюднення договору про закупівлю пакетів програмного забезпечення для забезпечення безпеки (програмної продукції для обладнання інформаційної безпеки) є 12 червня 2020 року. Згідно пункту 6.4. Інструкції, юридичний відділ протягом одного робочого дня після укладення договору за результатами проведення процедури закупівлі надає відділу організації закупівель копію договору для забезпечення оприлюднення відповідної інформації про закупівлю. Проте, станом на 11 червня 2020 року, у відповідності до вимог Положення, договір про закупівлю пакетів програмного забезпечення для забезпечення безпеки (програмної продукції для обладнання інформаційної безпеки) до відділу організації закупівель не надійшов. 11 червня 2020 року, з метою з’ясування обставин ненадання до відділу організації закупівель у встановлений строк копії договору про закупівлю пакетів програмного забезпечення для забезпечення безпеки (програмної продукції для обладнання інформаційної безпеки), відділі організації закупівель, службовою запискою № Вн-2992-С/2020, звернувся до юридичного відділу з проханням надати відповідну інформацію щодо ненадання укладеного договору. Юридичний відділ, службовою запискою від 12.06.2020 № Вн-3002-С/2020, повідомив, що договір про закупівлю пакетів програмного забезпечення для забезпечення безпеки (програмної продукції для обладнання інформаційної безпеки) не був укладений, у зв’язку з тим, що відповідний лист Мінекономіки щодо погодження або відмови у погодженні укладення (підписання) договору про закупівлю пакетів програмного забезпечення для забезпечення безпеки (програмної продукції для обладнання інформаційної безпеки) до Державного підприємства «Український інститут інтелектуальної власності» не надходив. Отже, договір про закупівлю пакетів програмного забезпечення для забезпечення безпеки (програмної продукції для обладнання інформаційної безпеки) з переможцем торгів Товариством з обмеженою відповідальністю «ІТ СПЕЦІАЛІСТ» не укладений у зв’язку з ненаданням Міністерством розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України погодження укладення (підписання) договору, що призвело до порушення строків укладення договору про закупівлю встановлених частиною 2 статті 32 Закону. У відповідності до абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону замовник відміняє торги у разі неможливості усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. Зважаючи на викладене та керуючись абзацом 3 частини 1 статті 31 Закону, пропонується відмінити торги на закупівлю пакетів програмного забезпечення для забезпечення безпеки (програмної продукції для обладнання інформаційної безпеки) у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. УХВАЛИЛИ: 1. На підставі абзацу 3 частини 1 статті 31 Закону України «Про публічні закупівлі» відмінити відкриті торги стосовно закупівлі пакетів програмного забезпечення для забезпечення безпеки (програмної продукції для обладнання інформаційної безпеки) у зв’язку з неможливістю усунення порушень, що виникли через виявлені порушення законодавства з питань публічних закупівель. 2. Секретарю тендерного комітету забезпечити оприлюднення повідомлення про відміну торгів або визнання їх такими, що не відбулись в електронній системі закупівель у встановленому порядку. ГОЛОСУВАЛИ: ЦЬВОК Д.Р. ЗА КОВАЛЕНКО І.А. ЗА КОЛОДІЙ К.М. ЗА МОНАСТИРЕЦЬКИЙ М.Г. ЗА НІКОЛАЄНКО Д.О. ЗА ПШЕНИЧНИЙ О.В. ЗА РЕЗНІК Г.О. ЗА СИЛКА О.М. ЗА ЧЕРНЯЄВ С.Ю. ЗА ПІДПИСИ: Голова тендерного комітету: _______________ Д.Р. ЦЬВОК Члени тендерного комітету: _______________ І.А. КОВАЛЕНКО _______________ К.М. КОЛОДІЙ _______________ М.Г. МОНАСТИРЕЦЬКИЙ _______________ Д.О. НІКОЛАЄНКО _______________ О.В. ПШЕНИЧНИЙ _______________ _______________ О.М. СИЛКА С.Ю. ЧЕРНЯЄВ Секретар тендерного комітету: _______________ Г.О. РЕЗНІК
Ідентифікаційний номер | UA-2020-04-17-003220-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 240 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 10 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 44 000.00 UAH |
Період уточнень | до 4 травня, 16:51 |
---|---|
Період оскарження умов | до 10 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 14 травня, 16:51 |
Дата останніх змін | 12 червня, 15:12 |
Аукціон |
15 травня, 13:39 Переглянути |
Початок аукціону: | 15 травня, 13:18 |
програмна продукція для обладнання інформаційної безпеки8 найменувань Адреса поставки: 01601, Україна, м. Київ, м. Київ, вул. Глазунова, 1 Строк: до 01.01.2022 16:01 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 48730000-4, Пакети програмного забезпечення для забезпечення безпеки |
4.1. Оплата вартості поставленої Програмної продукції здійснюються шляхом безготівкового перерахування грошових коштів Покупцем на поточний рахунок Постачальника впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Програмної продукції та видаткової накладної. 4.2. Оплата Супутніх послуг здійснюється шляхом безготівкового перерахування грошових коштів Покупцем на поточний рахунок Постачальника впродовж 10 (десяти) банківських днів з дати підписання Сторонами Акту приймання-передачі Супутніх послуг за відповідний місяць надання Супутніх послуг на підставі рахунку, наданого Постачальником. 4.2. Розрахунки за даним Договором між Сторонами здійснюються виключно у національній валюті України. 4.3. Оплата Покупцем здійснюється на підставі рахунків-фактур на оплату Програмної продукції та Супутніх послуг, з дотриманням умов п.п. 4.1. та 4.2. Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ДП «Український інститут інтелектуальної власності» |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 31032378 |
Поштова адреса | 01601, Україна, м. Київ, Київ, вул. Глазунова, 1 |
Ім'я |
Черняєв Святослав Юрійович ( ) |
Телефон | +380444983854 |
Ел. пошта | s.chernyaev@uipv.org |