На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
3 840 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Закупівля не відбулась
Не відповідає вимогам тендерної документації
Учасником не в повному обсязі надано статут.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасником не в повному обсязі надано статут.
Код ЄДРПОУ | 13532916 |
---|---|
Поштова адреса | 87502, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, ВУЛИЦЯ ТАГАНРОЗЬКА , будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Анатолій Білий |
Телефон | +380676245811 |
Ел. пошта | mzgbizb@gmail.com |
Не відповідає вимогам тендерної документації
Учасник не надав у складі тендерної пропозиції наступні документи: - Лист-відгук від контрагента про належне виконання аналогічного договору; - Лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України (Додаток № 1 Тендерної документації Замовника п.13 пп.8); - Гарантійний лист, що при фактичній поставці товару Замовнику будуть надані документи, підтверджуючи якість товару (предмета закупівлі) на кожну окрему партію, що постачається згідно специфікації (Додаток № 3 Тендерної документації Замовника); - Довідку у довільній формі, що гарантія на товар (предмет закупівлі) має складати не менше 12 місяців з дати поставки товару (Додаток № 3 Тендерної документації); - Декларацію (або сертифікату) відповідності або якості продукції вимогам зазначеного Державного стандарту України на опорні подушки (Додаток № 3 Тендерної документації); - Надано сертифікат відповідності не на всі типи плит, а саме на плити П 11Д-8.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник не надав у складі тендерної пропозиції наступні документи: - Лист-відгук від контрагента про належне виконання аналогічного договору; - Лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України (Додаток № 1 Тендерної документації Замовника п.13 пп.8); - Гарантійний лист, що при фактичній поставці товару Замовнику будуть надані документи, підтверджуючи якість товару (предмета закупівлі) на кожну окрему партію, що постачається згідно специфікації (Додаток № 3 Тендерної документації Замовника); - Довідку у довільній формі, що гарантія на товар (предмет закупівлі) має складати не менше 12 місяців з дати поставки товару (Додаток № 3 Тендерної документації); - Декларацію (або сертифікату) відповідності або якості продукції вимогам зазначеного Державного стандарту України на опорні подушки (Додаток № 3 Тендерної документації); - Надано сертифікат відповідності не на всі типи плит, а саме на плити П 11Д-8.
Код ЄДРПОУ | 43401764 |
---|---|
Поштова адреса | 85400, Україна, Донецька область, місто Селидове, ВУЛИЦЯ МИРУ, будинок 1 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Дмитрий Савченко |
Телефон | +380509455412 |
Ел. пошта | 0509455412@ukr.net |
Не відповідає вимогам тендерної документації
учасник не надав у складі тендерної пропозиції наступні документи: 1. Документи на підтвердження відповідності пропозиції вимогам визначеним ст.17 Закону (п.2 ч.1 ст.17; п.4 ч.1 ст.17; п.5 ч.1 ст.17; п.10 ч.1ст.17) (Додаток № 1 Тендерної документації); 2. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 1 ст. 16 Закону (Додаток № 1 Тендерної документації п.1); 3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції (Протокол та/або Довіреність та/або Наказ); 4. Лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України (Додаток № 1 Тендерної документації Замовника п.13 пп.8); 5. Довідку у довільній формі про те, що продукція, яка постачається не була вжита та є новою; 6. Довідку/лист у дозвільній формі про застосування заходів із захисту довкілля; 7. Гарантійний лист, що при фактичній поставці товару Замовнику будуть надані документи, підтверджуючи якість товару (предмета закупівлі) на кожну окрему партію, що постачається згідно специфікації (Додаток № 3 Тендерної документації Замовника); 8. Довідку у довільній формі, що гарантія на товар (предмет закупівлі) має складати не менше 12 місяців з дати поставки товару (Додаток № 3 Тендерної документації); 9. Декларацію (або сертифікату) відповідності або якості продукції вимогам зазначеного Державного стандарту України (Додаток № 3 Тендерної документації);
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
учасник не надав у складі тендерної пропозиції наступні документи: 1. Документи на підтвердження відповідності пропозиції вимогам визначеним ст.17 Закону (п.2 ч.1 ст.17; п.4 ч.1 ст.17; п.5 ч.1 ст.17; п.10 ч.1ст.17) (Додаток № 1 Тендерної документації); 2. Документи для підтвердження відповідності пропозиції учасника кваліфікаційним критеріям закріплених ч. 1 ст. 16 Закону (Додаток № 1 Тендерної документації п.1); 3. Документи, що підтверджують повноваження посадової особи або представника учасника процедури закупівлі щодо підпису документів пропозиції (Протокол та/або Довіреність та/або Наказ); 4. Лист-гарантію, за підписом уповноваженої особи Учасника та завірена печаткою (у разі її наявності та використання), щодо дотримання Учасником в своїй діяльності норм чинного законодавства України (Додаток № 1 Тендерної документації Замовника п.13 пп.8); 5. Довідку у довільній формі про те, що продукція, яка постачається не була вжита та є новою; 6. Довідку/лист у дозвільній формі про застосування заходів із захисту довкілля; 7. Гарантійний лист, що при фактичній поставці товару Замовнику будуть надані документи, підтверджуючи якість товару (предмета закупівлі) на кожну окрему партію, що постачається згідно специфікації (Додаток № 3 Тендерної документації Замовника); 8. Довідку у довільній формі, що гарантія на товар (предмет закупівлі) має складати не менше 12 місяців з дати поставки товару (Додаток № 3 Тендерної документації); 9. Декларацію (або сертифікату) відповідності або якості продукції вимогам зазначеного Державного стандарту України (Додаток № 3 Тендерної документації);
Код ЄДРПОУ | 2921111916 |
---|---|
Поштова адреса | 87592, Україна, Донецька область, місто Маріуполь, ТУПИК ГОРОДНІЙ, будинок 13 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Павло Височенко |
Телефон | +380978159334 |
Ел. пошта | pavelvysocenko@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-04-17-005348-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 3 840 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 19 200.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 12 травня, 17:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 травня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 травня, 17:00 |
Дата останніх змін | 11 червня, 00:04 |
ПлитиPlates688 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Лоткиtrays180 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Опорні подушкиsupport pillows1255 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 44210000-5, Конструкції та їх частини |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 45 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне комерційне підприємство "Маріупольтепломережа" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 33760279 |
Поштова адреса | 87534, Україна, Донецька область, Маріуполь, вул.Гризодубової,1 |
Ім'я |
Папакіца Анжела (Papakitsa Anzhela) |
Телефон | 380965472292 |
Ел. пошта | mtm.papakitsa@ukr.net |