На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2920.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Закупівля без використання електронної системи
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Якість Товару повинна відповідати вимогам нормативно-технічної документації на поставлені вироби, а також сертифікатом якості, які додаються до супровідних документів на Товар, що сертифікується. Приймання Товару по кількості і якості проводиться відповідно до «Інструкції про порядок приймання продукції виробничо-техничного призначення і товарів народного споживання по кількості» затвердженою постановою Держарбітражу від 15.06.65 № П-6 та «Інструкцією про порядок приймання продукції виробничо-техничного призначення і товарів народного споживання за якістю» затвердженої постановою Держарбітражу від 25.04.66 № П-7. Постачальник проводить обмін неякісного Товару в порядку визначеному чинним законодавством України. Незалежно від строків зазначених у наведених. Інструкціях, Покупець вправі пред’явити претензію Постачальникові щодо якості або кількості товару протягом 10 днів від дати поставки. Заміна неякісного товару Постачальником, за умови отримання обґрунтованої претензії від Покупця протягом 10 календарних днів, проводиться протягом 3-х днів за наявності Товару на складі Постачальника, або 15 днів - при його відсутності на момент отримання претензії.
Контакти
Документи
Ідентифікаційний номер | UA-2020-05-13-001266-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 920.00 UAH без ПДВ |
Дата останніх змін | 13 травня, 11:13 |
---|
Автомобільна шина 13/175/70 Cordiant Road Runner PS-1 82H4 штука Адреса поставки: 87525, Україна, Донецька область, м.Маріуполь, бульвар Приморський 23 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34350000-5, Шини для транспортних засобів великої та малої тоннажності |
Кошти місцевого бюджету . Розрахунки за поставлений товар здійснюються на підставі п.1 ст.49 Бюджетного кодексу України згідно рахунків та видаткових накладних на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за поставлений товар здійснюється на протязі 2 банківських днів з дня отримання Замовником бюджетних коштів на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ОБЛАСНИЙ ДИТЯЧИЙ КІСТКОВО-ТУБЕРКУЛЬОЗНИЙ САНАТОРІЙ М.МАРІУПОЛЬ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01990625 |
Поштова адреса | 87525, Україна, Донецька область, м. Маріуполь, бульвар Приморський,23 |
Ім'я |
Людмила Ткач |
Телефон | +380666130730,+380963027449 |
Ел. пошта | odkts@ukr.net |