На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8 660 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Закупівля не відбулась
Не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 Закону
Члени тендерного комітету розглянули та проаналізували документи тендерної пропозиції ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ" та виявили наступне: - в інформаційній довідці щодо п.11 ч.1 ст.17 Закону учасником зазначено, що він перебуває у переліку осіб, до яких застосовані санкції у виді заборони на здійснення закупівель товарів, робіт та послуг згідно із Законом України "Про санкції" (наявні підстави, встановлені ч.1 ст.17 Закону та невідповідність умовам тендерної документації – строчка 8 таблиці додатку № 3); - не надано інформації щодо ч.2 ст. 17 Закону (невідповідність умовам тендерної документації – строчка 11 таблиці додатку № 3); - не надано підтверджуючих документів про наявність апарата зварювального Bosch GDB 190 WE - 2 одиниці та теодоліту електричного ND-2L nivel Sistem, що зазначені в Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (невідповідність кваліфікаційному критерію та умовам тендерної документації - п.1 ч.2 ст.16 Закону та п.1.1 додатку № 2); - в Гарантійному листі назва учасника написана скорочено (невідповідність умовам тендерної документації – додаток № 1); - в графі 6 Таблиці Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) не зазначені дати свідоцтв про реєстрацію (невідповідність умовам тендерної документації - п.1.1 додатку № 2); - в Інформації про наявність/ залучення асфальтного заводу в графі 6 не зазначено назву, номер та дату документу (невідповідність умовам тендерної документації - п.1.3 додатку № 2); - в Інформації про наявність цементобетонного заводу в графі 6 не зазначено назву, номер та дату документу (невідповідність умовам тендерної документації - п.1.4 додатку № 2); - не співпадає інформація стосовно посади Завгороднього В.О., різниця між записом в трудовій книжці та в Інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мать знання та досвід (невідповідність кваліфікаційному критерію та умовам тендерної документації - п.2 ч.2 ст.16 Закону та п.2 додатку № 2); - в таблиці "Інформація про виконання аналогічного договору" по І етапу в графі 3 не зазначено найменування та місцезнаходження об'єкта (невідповідність умовам тендерної документації - п.3 додатку № 2).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Члени тендерного комітету розглянули та проаналізували документи тендерної пропозиції ТОВ "МОСТСТРОЙКОМ" та виявили наступне: - в інформаційній довідці щодо п.11 ч.1 ст.17 Закону учасником зазначено, що він перебуває у переліку осіб, до яких застосовані санкції у виді заборони на здійснення закупівель товарів, робіт та послуг згідно із Законом України "Про санкції" (наявні підстави, встановлені ч.1 ст.17 Закону та невідповідність умовам тендерної документації – строчка 8 таблиці додатку № 3); - не надано інформації щодо ч.2 ст. 17 Закону (невідповідність умовам тендерної документації – строчка 11 таблиці додатку № 3); - не надано підтверджуючих документів про наявність апарата зварювального Bosch GDB 190 WE - 2 одиниці та теодоліту електричного ND-2L nivel Sistem, що зазначені в Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) (невідповідність кваліфікаційному критерію та умовам тендерної документації - п.1 ч.2 ст.16 Закону та п.1.1 додатку № 2); - в Гарантійному листі назва учасника написана скорочено (невідповідність умовам тендерної документації – додаток № 1); - в графі 6 Таблиці Інформації про наявність техніки (транспортних засобів, основних будівельних (дорожніх) машин, механізмів, обладнання та устаткування тощо) не зазначені дати свідоцтв про реєстрацію (невідповідність умовам тендерної документації - п.1.1 додатку № 2); - в Інформації про наявність/ залучення асфальтного заводу в графі 6 не зазначено назву, номер та дату документу (невідповідність умовам тендерної документації - п.1.3 додатку № 2); - в Інформації про наявність цементобетонного заводу в графі 6 не зазначено назву, номер та дату документу (невідповідність умовам тендерної документації - п.1.4 додатку № 2); - не співпадає інформація стосовно посади Завгороднього В.О., різниця між записом в трудовій книжці та в Інформації про наявність працівників відповідної кваліфікації, які мать знання та досвід (невідповідність кваліфікаційному критерію та умовам тендерної документації - п.2 ч.2 ст.16 Закону та п.2 додатку № 2); - в таблиці "Інформація про виконання аналогічного договору" по І етапу в графі 3 не зазначено найменування та місцезнаходження об'єкта (невідповідність умовам тендерної документації - п.3 додатку № 2).
Код ЄДРПОУ | 37732596 |
---|---|
Поштова адреса | 49000, Україна, Дніпропетровська область, місто Дніпро, ВУЛИЦЯ ЛАЗАРЯНА, будинок 2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Ігор Васалатов |
Телефон | +380509496890 |
Ел. пошта | mskdnepr@ukr.net |
Не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей
13.07.2020р. о 09-37 було оприлюднено Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та документах, виявлені замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВП МОСТ" та затверджені рішенням тендерного комітету від 13.07.2020р. Протокол № 4. Протягом 24 години учасник повинен був оприлюднити виправлені інформацію та документи. Станом на 13-00 год. 14.07.2020р. ТОВ "ВП МОСТ" не виправив та не оприлюднив інформацію та документи. На підставі вищезазначеного учасник ТОВ "ВП МОСТ" відхиляэться відповідно до абз.5 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі".
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
13.07.2020р. о 09-37 було оприлюднено Повідомлення про усунення невідповідностей в інформації та документах, виявлені замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВ "ВП МОСТ" та затверджені рішенням тендерного комітету від 13.07.2020р. Протокол № 4. Протягом 24 години учасник повинен був оприлюднити виправлені інформацію та документи. Станом на 13-00 год. 14.07.2020р. ТОВ "ВП МОСТ" не виправив та не оприлюднив інформацію та документи. На підставі вищезазначеного учасник ТОВ "ВП МОСТ" відхиляэться відповідно до абз.5 п.1 ч.1 ст. 31 Закону України "Про публічні закупівлі".
Код ЄДРПОУ | 13476514 |
---|---|
Поштова адреса | 64300, Україна, Харківська область, Ізюм, вул. Соснова, буд.5ж |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Щокін Андрій Вікторович |
Телефон | 380503280719,380503280719, |
Ел. пошта | shchokinbogdan@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-05-14-003092-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 8 660 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 44 000.00 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 86 600.00 UAH |
Період уточнень | до 12 червня, 09:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 18 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 22 червня, 09:00 |
Дата останніх змін | 20 липня, 00:01 |
ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт». Поточний середній ремонт моста на автомобільній дорозі Т-21-01 /М-18/-Мерефа–Зміїв, км 12+659 у Харківській області (з розробкою проектної документації) (45233142-6 Ремонт доріг)ICS I.1-218-182: 2011 "Repair of public roads. Types of repairs and list of works." Current average repair of the overpass on national importance Т-21-01 /М-18/- Merefa-Zmiyiv, km 12+659 in Kharkiv region (with the development of project documentation) (45233142-6 Repair of roads)12.9 погонний метр Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2021 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45233142-6, Ремонт доріг |
Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.7 договору - Проміжні розрахунки за виконані роботи з розробки проектної документації здійснюється не більше ніж 40% від суми вартості проектних робіт визначеної Договірною ціною в межах вартості робіт та виділених коштів на оплату робіт згідно з планом фінансування.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 2.11%
Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів. Пункт 5.8 договору - Остаточний розрахунок у розмірі 60 % від суми вартості проектних робіт здійснюється Замовником після надання Підрядником «Експертного звіту, що до розгляду кошторисної частини проектної документації», від експертної організації що може проводити експертизу проектів в дорожній галузі та передачі результату виконаних послуг у повному обсязі, а саме документів визначених у п. 6.4 цього Договору.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 3.16%
Пункт 5.25 договору - Замовник може прийняти рішення щодо надання попередньої оплати (авансу) відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 04.12.2019р. № 1070 "Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти" та наказу Державного агентства автомобільних доріг України від 10.02.2020р. № 42 "Про деякі питання попередньої оплати при закупівлі робіт та послуг з будівництва, реконструкції, капітального та поточного середнього ремонту автомобільних доріг загального користування державного значення за рахунок бюджетних коштів у 2020 році службами автомобільних доріг в областях" у розмірі до 30 відсотків бюджетних зобов'язань поточного року на строк не більше 3(трьох) календарних місяців на закупівлю матеріалів і виробів, необхідних для надання послуг протягом 30 (тридцяти) робочих днів з дня отримання заявки відповідно до належним чином оформленого рішення Укравтодору. Використаний аванс погашається на підставі актів наданих послуг - "Акт приймання виконаних будівельних робіт" (форма № КБ - 2в), підписаного уповноваженими представниками Сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з урахуванням індексу інфляції. Замовник не здійснює попередню оплату Виконавцю послуг, якщо ним порушено умови договорів щодо попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти, укладених із розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів у мережі безпосереднього головного розпорядника бюджетних кошів.
Тип оплати: Аванс
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 28.42%
Пункт 5.3 договору - Розрахунки по Договору проводяться шляхом поетапної оплати Замовником за надані послуги при надходженні коштів з державного бюджету, місцевих бюджетів, кредитних коштів та інших джерел фінансування у межах відповідних кошторисних призначень, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника на підставі актів наданих послуг, підписаних уповноваженими представниками Сторін протягом 30 (тридцяти) робочих днів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 66.31%
Назва організації | Служба автомобільних доріг у Харківській області |
Повна назва організації | Служба автомобільних доріг у Харківській області |
Код ЄДРПОУ | 30885376 |
Назва організації | Служба автомобільних доріг у Харківській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 30885376 |
Поштова адреса | 61202, Україна, Харківська область, Харків, м. Харків, вул. Ахсарова, 2, к.204 |
Ім'я |
Кухар Роман Миколайович |
Телефон | 0577732521 |
Ел. пошта | ADMIN-SAD@UKR.NET |