На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
142 800.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Опис закупівлі: На період червень-грудень 2020року, поставка здійснюється згідно заявки матеріально-відповідальної особи – 2 рази на день (1раз-сніданок, 2раз-обід, вечеря). Доставка готової їжі у відповідності із Зразковим 7-денним циклічним меню (Додаток № 3) здійснюється Постачальником у відповідності з графіком доставки безпосередньо транспортом Виконавця в терміни не пізніше: - на сніданок – не пізніше 08 год. 30 хв.; - на обід -вечеря– не пізніше 12 год. 30 хв.; В окремих випадках строк доставки їжі може бути змінений на вимогу Замовника. Постачальник надає Послуги у вихідні, святкові та неробочі дні.
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3054717323 |
---|---|
Поштова адреса | 50008, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Мелешкіна, буд. 51, кв. 47 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Анна Белінська |
Телефон | +380676313188 |
Ел. пошта | belinskaja2009@mail.ru |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-05-28-004069-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 142 800.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 714.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 3 червня, 12:23 |
---|---|
Подача пропозицій | до 9 червня, 12:30 |
Дата останніх змін | 19 червня, 09:54 |
55520000-1 - Кейтерингові послуги (послуги з постачання готової їжі для харчування пацієнтів)10200 послуга Адреса поставки: 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул.Володимира Великого, 25 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 55520000-1, Кейтерингові послуги |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником товарів після пред'явлення Постачальником відповідної накладної. Розрахунок за поставлені товари здійснюється за фактом поставки товарів ( без умови передплати) на умовах відстрочки платежу до 30 календарних днів. Бюджетні зобов'язання та платежі здійснюються лише за наявності відповідних бюджетних призначень (асигнувань) та в межах надходжень згідно із законодавством. У разі затримки бюджетного фінансування розрахунки за поставлені товари здійснюються протягом 10 банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного призначення на фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Комунальне підприємство "Криворізький шкірно-венерологічний диспансер" Дніпропетровської обласної ради" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 01986210 |
Поштова адреса | 50071, Україна, Дніпропетровська область, м. Кривий Ріг, вул. Володимира Великого, 25 |
Ім'я |
Іван Кулешов |
Телефон | +380675613886,+380674181311 |
Ел. пошта | poludneva2008@gmail.com |