На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
12 432 420.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги з публ. англ. мовою
Завершена закупівля
Завершено. Порушення не знайдено
Опис закупівлі: Категорія замовника: юридична особа та/або суб’єкти господарювання, який здійснює діяльність в окремих сферах господарювання, зазначені у п. 4 ч. 1 ст. 2 ЗУ «про публічні закупівлі» Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг: відповідно до умов Додатку №1 тендерної документації. Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг. Україна, відповідно Додатку №1 тендерної документації Строк поставки товарів, виконання робіт, надання послуг: Протягом 2020 року (до 31.12.2020 р.) Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська відповідно до умов тендерної документації Дата та час розкриття тендерних пропозицій, якщо оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднюється відповідно до ч. 3 ст. 10 ЗУ «про публічні закупівлі»: 30.06.2020 18:00 Математична формула для розрахунку приведеної ціни (у разі її застосування)- не застосовується; Інша інформація: інші умови відповідно тендерної документації.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-05-29-001165-a |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 20 червня, 18:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 26 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 30 червня, 18:00 |
Дата останніх змін | 31 липня, 13:34 |
Очікувана вартість закупівлі | 4 554 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 8 липня, 12:18 Переглянути |
Мінімальний крок пониження | 45 540.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 136 620.00 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Колодка гальмівна типу «С» зі вставкоюBrake shoe type "C" with an insert10000 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34630000-2, Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 23581034 |
---|---|
Поштова адреса | 09100, Україна, Київська область, БІЛА ЦЕРКВА, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНСЬКА БУДИНОК 3/2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | МОШКІВСЬКА ЛАРИСА ВАСИЛІВНА |
Телефон | +380456399912 |
Ел. пошта | budkom_buh@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 36500140 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 09630, Київська область Рокитнянський район, с. Бирюки, вул. Садова, б. 75 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" |
Телефон | +380978433017 |
Ел. пошта | krlz@ukr.net |
Очікувана вартість закупівлі | 3 461 040.00 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 34 608.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 103 830.00 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Колодка гальмівна типу «С» зі вставкоюBrake shoe type "C" with an insert7600 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34630000-2, Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху |
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
1) Тендерна пропозиція учасника ТОВ "НДМЗ" лот 2, 3 та відповідно учасник не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: Учасником надано тендерну пропозицію яка не містить «Інформацію до тендерної пропозиції» за формою додатку 3 на вимогу п. 4 додатку 2 ТД, зокрема учасником не підтверджено відповідність вимогам (інформації) встановленої в ТД, а саме : - «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути визначена переможною Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну. - «Умови поставки DDP (поставка зі сплатою мита .) - Строк поставки продукції – 15 календарних днів відповідно до умов Договору. - Оплата: здійснюється протягом – 10 банківських днів відповідно до умов Договору. - Мінімальний місячний обсяг який можемо поставити:по Лот № 2- 3 800 шт. - Мінімальний місячний обсяг який можемо поставити:по Лот № 2- 4 850 шт.» , в супереч вимозі п. 4 додатку 2 ТД, додатку 3 ТД, яка встановлена на підставі абз. 1 ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2) Тендерна пропозиція учасника ТОВ "НДМЗ" лот 2, 3 не містить документ про відповідність, дійсний на кінцеву дату подання пропозиції, а саме 30.06.2020, таких як: декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 або сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання) або декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів або інший (ші) документ (ти) один або декілька, такі як: маркування, сертифікату експертизи типу, свідоцтво про допуск типу конструкції, свідоцтво про допуск до експлуатації, технічне свідоцтво, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, атестат, інший документ, який підтверджує оцінку відповідності відповідно умов п. 1.1 додатку 1 ТД, в зв’язку з чим тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та встановленим в тендерній документації вимогам до учасника на підставі абз. 1 ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині відсутності належних документів відповідно п. 1.1 додатку 1 ТД. Пропозицію учасника ТОВ "НДМЗ" лот 2, 3 відхилити на підставі абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1) Тендерна пропозиція учасника ТОВ "НДМЗ" лот 2, 3 та відповідно учасник не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: Учасником надано тендерну пропозицію яка не містить «Інформацію до тендерної пропозиції» за формою додатку 3 на вимогу п. 4 додатку 2 ТД, зокрема учасником не підтверджено відповідність вимогам (інформації) встановленої в ТД, а саме : - «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути визначена переможною Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну. - «Умови поставки DDP (поставка зі сплатою мита .) - Строк поставки продукції – 15 календарних днів відповідно до умов Договору. - Оплата: здійснюється протягом – 10 банківських днів відповідно до умов Договору. - Мінімальний місячний обсяг який можемо поставити:по Лот № 2- 3 800 шт. - Мінімальний місячний обсяг який можемо поставити:по Лот № 2- 4 850 шт.» , в супереч вимозі п. 4 додатку 2 ТД, додатку 3 ТД, яка встановлена на підставі абз. 1 ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2) Тендерна пропозиція учасника ТОВ "НДМЗ" лот 2, 3 не містить документ про відповідність, дійсний на кінцеву дату подання пропозиції, а саме 30.06.2020, таких як: декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 або сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання) або декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів або інший (ші) документ (ти) один або декілька, такі як: маркування, сертифікату експертизи типу, свідоцтво про допуск типу конструкції, свідоцтво про допуск до експлуатації, технічне свідоцтво, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, атестат, інший документ, який підтверджує оцінку відповідності відповідно умов п. 1.1 додатку 1 ТД, в зв’язку з чим тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та встановленим в тендерній документації вимогам до учасника на підставі абз. 1 ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині відсутності належних документів відповідно п. 1.1 додатку 1 ТД. Пропозицію учасника ТОВ "НДМЗ" лот 2, 3 відхилити на підставі абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 35505991 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 16600, Чернігівська обл., місто Ніжин, ВУЛИЦЯ НОСІВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 56 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ТОВ "НДМЗ" |
Телефон | +380672380779 |
Ел. пошта | sales@nomz.com.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 36500140 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 09630, Київська область Рокитнянський район, с. Бирюки, вул. Садова, б. 75 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Товариство з обмеженою відповідальністю "Красилівський ливарний завод" |
Телефон | +380978433017 |
Ел. пошта | krlz@ukr.net |
Очікувана вартість закупівлі | 4 417 380.00 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 44 172.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Гарантійне забезпечення | 132 516.00 UAH |
Для участі у лоті замовник вимагає надати банківську гарантію
Розрахувати вартість
Колодка гальмівна типу «С» зі вставкоюBrake shoe type "C" with an insert9700 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 34630000-2, Частини залізничних або трамвайних локомотивів чи рейкового рухомого складу; обладнання для контролю залізничного руху |
Не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства
1) Тендерна пропозиція учасника ТОВ "НДМЗ" лот 2, 3 та відповідно учасник не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: Учасником надано тендерну пропозицію яка не містить «Інформацію до тендерної пропозиції» за формою додатку 3 на вимогу п. 4 додатку 2 ТД, зокрема учасником не підтверджено відповідність вимогам (інформації) встановленої в ТД, а саме : - «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути визначена переможною Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну. - «Умови поставки DDP (поставка зі сплатою мита .) - Строк поставки продукції – 15 календарних днів відповідно до умов Договору. - Оплата: здійснюється протягом – 10 банківських днів відповідно до умов Договору. - Мінімальний місячний обсяг який можемо поставити:по Лот № 2- 3 800 шт. - Мінімальний місячний обсяг який можемо поставити:по Лот № 2- 4 850 шт.» , в супереч вимозі п. 4 додатку 2 ТД, додатку 3 ТД, яка встановлена на підставі абз. 1 ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2) Тендерна пропозиція учасника ТОВ "НДМЗ" лот 2, 3 не містить документ про відповідність, дійсний на кінцеву дату подання пропозиції, а саме 30.06.2020, таких як: декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 або сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання) або декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів або інший (ші) документ (ти) один або декілька, такі як: маркування, сертифікату експертизи типу, свідоцтво про допуск типу конструкції, свідоцтво про допуск до експлуатації, технічне свідоцтво, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, атестат, інший документ, який підтверджує оцінку відповідності відповідно умов п. 1.1 додатку 1 ТД, в зв’язку з чим тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та встановленим в тендерній документації вимогам до учасника на підставі абз. 1 ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині відсутності належних документів відповідно п. 1.1 додатку 1 ТД. Пропозицію учасника ТОВ "НДМЗ" лот 2, 3 відхилити на підставі абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1) Тендерна пропозиція учасника ТОВ "НДМЗ" лот 2, 3 та відповідно учасник не відповідає встановленим абз. 1 ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» вимогам до учасника відповідно до законодавства, а саме: Учасником надано тендерну пропозицію яка не містить «Інформацію до тендерної пропозиції» за формою додатку 3 на вимогу п. 4 додатку 2 ТД, зокрема учасником не підтверджено відповідність вимогам (інформації) встановленої в ТД, а саме : - «Ми погоджуємося дотримуватися умов цієї пропозиції протягом 120 календарних днів із дати кінцевого строку подання, встановленого Вами. Наша пропозиція буде обов’язковою для нас і може бути визначена переможною Вами у будь-який час до закінчення зазначеного терміну. - «Умови поставки DDP (поставка зі сплатою мита .) - Строк поставки продукції – 15 календарних днів відповідно до умов Договору. - Оплата: здійснюється протягом – 10 банківських днів відповідно до умов Договору. - Мінімальний місячний обсяг який можемо поставити:по Лот № 2- 3 800 шт. - Мінімальний місячний обсяг який можемо поставити:по Лот № 2- 4 850 шт.» , в супереч вимозі п. 4 додатку 2 ТД, додатку 3 ТД, яка встановлена на підставі абз. 1 ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі». 2) Тендерна пропозиція учасника ТОВ "НДМЗ" лот 2, 3 не містить документ про відповідність, дійсний на кінцеву дату подання пропозиції, а саме 30.06.2020, таких як: декларацію про відповідність, складену відповідно вимог ДСТУ ISO/IEC17050-1:2006 або сертифікат відповідності (свідоцтво про визнання) або декларації про відповідність, складеної відповідно до вимог технічних регламентів або інший (ші) документ (ти) один або декілька, такі як: маркування, сертифікату експертизи типу, свідоцтво про допуск типу конструкції, свідоцтво про допуск до експлуатації, технічне свідоцтво, протокол (у тому числі протокол випробувань), звіт, висновок, атестат, інший документ, який підтверджує оцінку відповідності відповідно умов п. 1.1 додатку 1 ТД, в зв’язку з чим тендерна пропозиція не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації та встановленим в тендерній документації вимогам до учасника на підставі абз. 1 ч. 3 ст. 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» в частині відсутності належних документів відповідно п. 1.1 додатку 1 ТД. Пропозицію учасника ТОВ "НДМЗ" лот 2, 3 відхилити на підставі абз. 3 п. 1 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - не відповідає встановленим абзацом першим частини третьої статті 22 цього Закону вимогам до учасника відповідно до законодавства, абз. 2 п. 2 ч. 1 ст. 31 ЗУ «Про публічні закупівлі» - тендерна пропозиція учасника: не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Код ЄДРПОУ | 35505991 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, 16600, Чернігівська обл., місто Ніжин, ВУЛИЦЯ НОСІВСЬКИЙ ШЛЯХ, будинок 56 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | ТОВ "НДМЗ" |
Телефон | +380672380779 |
Ел. пошта | sales@nomz.com.ua |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 23581034 |
---|---|
Поштова адреса | 09100, Україна, Київська область, БІЛА ЦЕРКВА, ВУЛИЦЯ ГЕТЬМАНСЬКА БУДИНОК 3/2 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | МОШКІВСЬКА ЛАРИСА ВАСИЛІВНА |
Телефон | +380456399912 |
Ел. пошта | budkom_buh@ukr.net |
Назва організації | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Повна назва організації | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
Код ЄДРПОУ | 41022900 |
Назва організації | ФІЛІЯ "ПАСАЖИРСЬКА КОМПАНІЯ" АКЦІОНЕРНОГО ТОВАРИСТВА "УКРАЇНСЬКА ЗАЛІЗНИЦЯ" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41022900 |
Поштова адреса | 01032, Україна, Київська область, Київ, ВУЛИЦЯ СИМОНА ПЕТЛЮРИ, будинок 21 А |
Ім'я |
Секретар Т.К. Дума О.Ю. З загальних пит додаткові контактні особи вказані в тендерній доку (Duma Alexander provision) |
Телефон | +380443097353 |
Ел. пошта | pk_tend@uz.gov.ua |