На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
226 750.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 3089205550 |
---|---|
Поштова адреса | 78236, Україна, Івано-Франківська область, село Черемхів, вул.Ковпака,21 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Харевич Роман |
Телефон | 380979006948,380979006948 |
Ел. пошта | HarevychR@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-06-09-006628-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 226 750.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 267.50 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 15 червня, 16:32 |
---|---|
Період оскарження умов | до 21 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 25 червня, 16:32 |
Дата останніх змін | 25 червня, 16:33 |
капуста квашена- 800 кг, огірки квашені-600 кг, помідори квашені-600 кг, томатна паста-550 кг, повидло-1300 кг, сухофрукти-1300 кг, горошок консервований-500 кг5650 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 15330000-0, Оброблені фрукти та овочі |
Оплата товарів здійснюється на протязі 7 робочих днів або по мірі надходження бюджетних коштів.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 7 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Управління освіти Коломийської міської ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02143442 |
Поштова адреса | 78200, Україна, Івано-Франківська область, місто Коломия, , ВУЛИЦЯ Й.КОБРИНСЬКОГО, будинок 10 |
Ім'я |
Леся Паньків |
Телефон | +380343326647,+380955398191 |
Ел. пошта | tender-lesya@ukr.net |