На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
2 271 500.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Документи тендерної пропозиції, які підготовлені Учасником повинні бути складені українською мовою. ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Вирівська у м. Конотоп (окремими ділянками) (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)
Не відповідає кваліфікаційним критеріям
За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП «МРТЕЯН ВАЧИК БАХТОЄВИЧ» тендерним комітетом встановлено наступне. 1. Відповідно до п. 5.1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, довідку про наявність техніки відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до таблиці, що міститься у Додатку 1 до тендерної документації учасники мають надати інформацію про наявність у них власної чи залученої техніки, а саме: асфальтоукладальника, котків дорожніх (2 од.), автогудронатора, екскаватора, автогрейдера, автомобілів-самоскидів (3 од.). Згідно з «Довідкою про наявність техніки» від 26.06.2020 № 1, наданою Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, в якості автогудронатора вказано: машина для влаштування поверхневої обробки причіпна KOMBAJN типу KD-3D, 2008 р., що орендується у ДП «Сумський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» на підставі договору № 7 оренди дорожньої техніки від 23.06.2020, копія якого (а також складеного відповідно до його умов акту приймання – передачі дорожньої техніки від 23.06.2020), як і передбачено Додатком 1 до тендерної документації, також надана Учасником у складі документів своєї тендерної пропозиції . В той же час слід констатувати, що машина для влаштування поверхневої обробки причіпна KOMBAJN типу KD-3D, яка поєднує в собі конструктивні характеристики гудронатора і розподілювача щебню, самостійно – без автомобіля-бітумовоза, не може забезпечити виконання функцій автогудронатора. Разом з тим, у листі-підтвердженні від 24.06.2020 № 97, що міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника, філія «Конотопський райавтодор» ДП «Сумський облавтодор» гарантувала надання в оренду Учаснику для надання послуг за предметом закупівлі, в тому числі, машини для влаштування поверхневої обробки KOMBAJN типу KD-3D за договором № 7 від 23.06.2020 та автомобіля КАМАЗ 65117 типу бітумовоз-С за договором № 9 від 23.06.2020. Згідно з Додатком 1 до тендерної документації у разі залучення техніки учасником в складі тендерної пропозиції надається лист-підтвердження від власника транспортних засобів (на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці учасника) щодо незаперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом даної закупівлі на весь строк надання послуг за договором з наданням документів, що підтверджують право володіння цією технікою. Відповідно до «Довідки про наявність техніки» від 26.06.2020 № 1, наданої Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, вся вказана в ній техніка є залученою згідно з договорами оренди, укладеними з ФОП Мртеян Л., ФОП Мртеян А., ТОВ «ІННОВЕЙШН ФІНАНС», філією «Конотопський райавтодор» ДП «Сумський облавтодор». При цьому у складі документів тендерної пропозиції Учасника наявні листи-підтвердження від вказаних осіб щодо гарантування передачі в оренду Учаснику зазначеної у довідці від 26.06.2020 № 1 техніки, але, в той же час, пропозиція Учасника не містить документів, що підтверджують їхнє право володіння на зазначену техніку. Отже, враховуючи викладене, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційним критеріям в частині наявності техніки, передбаченої Додатком 1 до тендерної документації, що є необхідною для надання послуги згідно з предметом закупівлі. 2. Відповідно до п. 5.1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації 3) Для підтвердження спроможності здійснення учасником контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність власної чи залученої випробувальної (вимірювальної) дорожньої лабораторії (далі – вимірювальна лабораторія) з можливістю визначення властивостей матеріалів, асфальтобетонів, передбачених при наданні послуг та транспортно-експлуатаційних показників автомобільних доріг (коефіцієнт рівності, коефіцієнт ущільнення, коефіцієнт зчеплення, коефіцієнт світлоповертання та яскравості розмітки); - гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт / надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт/надання послуг, що є предметом закупівлі (з зазаначенням предмета закупівлі). - документ (и) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію), тощо) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання учасником. У разі залучення вимірювальної лабораторії додатково надається копія чинного договору про залучення сторонньої (-іх) вимірювальної лабораторії (-ій). Відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у складі пропозиції учасником надається довідка про зобов’язання виконати роботи/надати послуги, передбачені Технічним завданням до тендерної документації з інформацією про якісні показники, що будуть досягнуті при виконанні робіт/наданні послуг. В довідці від 26.06.2020 № 9 Учасник зазначив про зобов’язання виконати роботи/надати послуги, передбачені Технічним завданням (Додаток 6 до тендерної документації) та вказав якісні та технічні характеристики, що будуть досягнуті на об’єкті ремонту, а саме: - коефіцієнт ущільнення відповідно до п. 20.8.10 ДБН В.2.3-4:2015; - коефіцієнт зчеплення відповідно до п. 3.1.5 ДСТУ 3587-97; - коефіцієнт рівності покриття відповідно до табл.21.2 ДБН В.2.3-4:2015; - коефіцієнт світлоповертання та яскравості розмітки відповідно до табл. 1,2,3,4 СОУ 42.1-37641918-117:2014. В той же час єдина залучена Учасником на підставі договору № 10 на проведення лабораторних випробувань від 16.03.2020 лабораторія ДП «Сумський облавтодор» згідно з Додатком до свідоцтва про атестацію від 18.12.2018 № РУ-0184/18 не спроможна здійснювати проведення вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів при наданні послуг за предметом закупівлі із забезпеченням дотримання якісних показників, а саме коефіцієнту зчеплення та коефіцієнту світлоповертання та яскравості дорожньої розмітки. Таким чином Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційним критеріям в частині спроможності здійснення учасником контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій. 3. Відповідно до п. 5.1.3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до Додатку 4 тендерної документації. Згідно з Додатком 4 до тендерної документації під аналогічним договором необхідно розуміти укладений (-і) учасником протягом 2017-2019 років договір (-ри) з будівництва, реконструкції або ремонтів автомобільних доріг з обсягом виконання робіт/надання послуг згідно договору (-ів) на суму не менше 50 % від очікуваної вартості даної процедури закупівлі. Сума виконання за договором (-ами) підтверджується копіями актів виконання будівельних робіт (форми КБ-2в) та копіями довідок про вартість виконаних будівельних робіт (КБ-3). Крім того в складі тендерної пропозиції учасником надаються аналогічний договір (-и), який (-і) вказано у довідці та позитивний відгук (-ки) замовника послуг/робіт за вказаними в довідці аналогічним (-ми) договором (-ами), підписаний керівником замовника, в якому (-их) обов'язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, рік (роки) виконання робіт/надання послуг, а також інформацію про якість виконаних робіт/наданих послуг, дотримання термінів виконання та відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. У разі наявності досвіду виконання аналогічного (-их) договору(ів), де Замовником виступало ДП «Дороги Сумщини» надання відгуку не є обов’язковим. В той же час Учасник у наданій у складі документів тендерної пропозиції «Довідці про виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів)» від 26.06.2020 № 4 в якості виконаного аналогічного договору вказав (з наданням копій самого договору з додатковими угодами, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, акту приймання виконаних будівельних робіт та відгуку) Договір підряду № 604 від 31.10.2019, укладеного з військовою частиною Т0330 (м. Конотоп, вул. Клубна, 87, код ЄДРПОУ: 38426944), з предметом «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Субпідрядні роботи щодо виконання робіт «Капітальний ремонт благоустрою (обладнання стройового плацу, встановлення огорожі, асфальтування проїзжої частини, водовідведення), спортивних майданчиків з футбольного та волейбольного полів та майданчику для заняття силовими вправами у військовому містечку № 13 по вул. Куруців, 21 в м. Мукачево» (капітальний ремонт дорожніх і тротуарних покриттів, водовідведення та озеленення )(ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)». Згідно з тендерною документацією предметом закупівлі є надання послуг згідно ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Вирівська у м. Конотоп (окремими ділянками) (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг). Відповідно до визначення, що міститься в статті 1 Закону України «Про автомобільні дороги», автомобільна дорога - лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів. Таким чином, зазначений у «Довідці про виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів)» від 26.06.2020 № 4 Договір підряду № 604 від 31.10.2019 не є аналогічним в розумінні тендерної документації, оскільки предмет зазначеного договору не відповідає предмету закупівлі, що проводиться ДП «Дороги Сумщини» і визначений відповідно до Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749. Отже, враховуючи викладене, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційним критеріям в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону, ДП «Дороги Сумщини» 03.07.2020 в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення встановлених невідповідностей. Проте Учасником торгів ФОП «МРТЕЯН ВАЧИК БАХТОЄВИЧ» встановлені невідповідності в інформації та документах тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про їх усунення не виправлено. Відповідно до абзаців 2 та 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом запрпоновано відхилити тендерну пропозицію ФОП «МРТЕЯН ВАЧИК БАХТОЄВИЧ» на підставі абзаців 2 та 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону у зв’язку з невідповідністю учасника кваліфікаційним критеріям «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та не виправленням виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
За результатами розгляду тендерної пропозиції ФОП «МРТЕЯН ВАЧИК БАХТОЄВИЧ» тендерним комітетом встановлено наступне. 1. Відповідно до п. 5.1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати, зокрема, довідку про наявність техніки відповідно до Додатку 1 до тендерної документації. Відповідно до таблиці, що міститься у Додатку 1 до тендерної документації учасники мають надати інформацію про наявність у них власної чи залученої техніки, а саме: асфальтоукладальника, котків дорожніх (2 од.), автогудронатора, екскаватора, автогрейдера, автомобілів-самоскидів (3 од.). Згідно з «Довідкою про наявність техніки» від 26.06.2020 № 1, наданою Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, в якості автогудронатора вказано: машина для влаштування поверхневої обробки причіпна KOMBAJN типу KD-3D, 2008 р., що орендується у ДП «Сумський облавтодор» ВАТ ДАК «Автомобільні дороги України» на підставі договору № 7 оренди дорожньої техніки від 23.06.2020, копія якого (а також складеного відповідно до його умов акту приймання – передачі дорожньої техніки від 23.06.2020), як і передбачено Додатком 1 до тендерної документації, також надана Учасником у складі документів своєї тендерної пропозиції . В той же час слід констатувати, що машина для влаштування поверхневої обробки причіпна KOMBAJN типу KD-3D, яка поєднує в собі конструктивні характеристики гудронатора і розподілювача щебню, самостійно – без автомобіля-бітумовоза, не може забезпечити виконання функцій автогудронатора. Разом з тим, у листі-підтвердженні від 24.06.2020 № 97, що міститься у складі документів тендерної пропозиції Учасника, філія «Конотопський райавтодор» ДП «Сумський облавтодор» гарантувала надання в оренду Учаснику для надання послуг за предметом закупівлі, в тому числі, машини для влаштування поверхневої обробки KOMBAJN типу KD-3D за договором № 7 від 23.06.2020 та автомобіля КАМАЗ 65117 типу бітумовоз-С за договором № 9 від 23.06.2020. Згідно з Додатком 1 до тендерної документації у разі залучення техніки учасником в складі тендерної пропозиції надається лист-підтвердження від власника транспортних засобів (на кожну одиницю техніки, вказану в таблиці учасника) щодо незаперечення використання його машин та механізмів для надання послуг учасником за предметом даної закупівлі на весь строк надання послуг за договором з наданням документів, що підтверджують право володіння цією технікою. Відповідно до «Довідки про наявність техніки» від 26.06.2020 № 1, наданої Учасником у складі своєї тендерної пропозиції, вся вказана в ній техніка є залученою згідно з договорами оренди, укладеними з ФОП Мртеян Л., ФОП Мртеян А., ТОВ «ІННОВЕЙШН ФІНАНС», філією «Конотопський райавтодор» ДП «Сумський облавтодор». При цьому у складі документів тендерної пропозиції Учасника наявні листи-підтвердження від вказаних осіб щодо гарантування передачі в оренду Учаснику зазначеної у довідці від 26.06.2020 № 1 техніки, але, в той же час, пропозиція Учасника не містить документів, що підтверджують їхнє право володіння на зазначену техніку. Отже, враховуючи викладене, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційним критеріям в частині наявності техніки, передбаченої Додатком 1 до тендерної документації, що є необхідною для надання послуги згідно з предметом закупівлі. 2. Відповідно до п. 5.1.1 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації 3) Для підтвердження спроможності здійснення учасником контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій учасник в складі тендерної пропозиції повинен надати: - довідку в довільній формі про наявність власної чи залученої випробувальної (вимірювальної) дорожньої лабораторії (далі – вимірювальна лабораторія) з можливістю визначення властивостей матеріалів, асфальтобетонів, передбачених при наданні послуг та транспортно-експлуатаційних показників автомобільних доріг (коефіцієнт рівності, коефіцієнт ущільнення, коефіцієнт зчеплення, коефіцієнт світлоповертання та яскравості розмітки); - гарантійний лист Учасника або власника (у разі залучення) про те, що під час виконання робіт / надання послуг вимірювальна(-і) лабораторія(-ї), буде виконувати контроль якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій, які необхідні для виконання робіт/надання послуг, що є предметом закупівлі (з зазаначенням предмета закупівлі). - документ (и) про відповідність лабораторії вимогам чинного законодавства України (свідоцтво, рішення тощо про атестацію (сертифікацію), тощо) з додатком, де вказано галузь атестації (сертифікації) тощо, що видане компетентним органом та дійсне (чинне) на дату його подання учасником. У разі залучення вимірювальної лабораторії додатково надається копія чинного договору про залучення сторонньої (-іх) вимірювальної лабораторії (-ій). Відповідно до пункту 6 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації у складі пропозиції учасником надається довідка про зобов’язання виконати роботи/надати послуги, передбачені Технічним завданням до тендерної документації з інформацією про якісні показники, що будуть досягнуті при виконанні робіт/наданні послуг. В довідці від 26.06.2020 № 9 Учасник зазначив про зобов’язання виконати роботи/надати послуги, передбачені Технічним завданням (Додаток 6 до тендерної документації) та вказав якісні та технічні характеристики, що будуть досягнуті на об’єкті ремонту, а саме: - коефіцієнт ущільнення відповідно до п. 20.8.10 ДБН В.2.3-4:2015; - коефіцієнт зчеплення відповідно до п. 3.1.5 ДСТУ 3587-97; - коефіцієнт рівності покриття відповідно до табл.21.2 ДБН В.2.3-4:2015; - коефіцієнт світлоповертання та яскравості розмітки відповідно до табл. 1,2,3,4 СОУ 42.1-37641918-117:2014. В той же час єдина залучена Учасником на підставі договору № 10 на проведення лабораторних випробувань від 16.03.2020 лабораторія ДП «Сумський облавтодор» згідно з Додатком до свідоцтва про атестацію від 18.12.2018 № РУ-0184/18 не спроможна здійснювати проведення вхідного та операційного контролю дорожньо-будівельних матеріалів, конструкцій та виробів при наданні послуг за предметом закупівлі із забезпеченням дотримання якісних показників, а саме коефіцієнту зчеплення та коефіцієнту світлоповертання та яскравості дорожньої розмітки. Таким чином Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційним критеріям в частині спроможності здійснення учасником контролю якості будівельних матеріалів, виробів і конструкцій. 3. Відповідно до п. 5.1.3 розділу «Інструкція з підготовки тендерної пропозиції» тендерної документації для підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» учасники у складі тендерної пропозиції повинні надати довідку про виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) відповідно до Додатку 4 тендерної документації. Згідно з Додатком 4 до тендерної документації під аналогічним договором необхідно розуміти укладений (-і) учасником протягом 2017-2019 років договір (-ри) з будівництва, реконструкції або ремонтів автомобільних доріг з обсягом виконання робіт/надання послуг згідно договору (-ів) на суму не менше 50 % від очікуваної вартості даної процедури закупівлі. Сума виконання за договором (-ами) підтверджується копіями актів виконання будівельних робіт (форми КБ-2в) та копіями довідок про вартість виконаних будівельних робіт (КБ-3). Крім того в складі тендерної пропозиції учасником надаються аналогічний договір (-и), який (-і) вказано у довідці та позитивний відгук (-ки) замовника послуг/робіт за вказаними в довідці аналогічним (-ми) договором (-ами), підписаний керівником замовника, в якому (-их) обов'язково має бути зазначено: дату його видачі, вихідний номер, посилання на номер, дату та предмет укладеного договору, ціна договору, сума виконання договору, рік (роки) виконання робіт/надання послуг, а також інформацію про якість виконаних робіт/наданих послуг, дотримання термінів виконання та відсутності з боку замовника претензій або судових позовів щодо невиконання або неналежного виконання умов договору. У разі наявності досвіду виконання аналогічного (-их) договору(ів), де Замовником виступало ДП «Дороги Сумщини» надання відгуку не є обов’язковим. В той же час Учасник у наданій у складі документів тендерної пропозиції «Довідці про виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів)» від 26.06.2020 № 4 в якості виконаного аналогічного договору вказав (з наданням копій самого договору з додатковими угодами, довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрат, акту приймання виконаних будівельних робіт та відгуку) Договір підряду № 604 від 31.10.2019, укладеного з військовою частиною Т0330 (м. Конотоп, вул. Клубна, 87, код ЄДРПОУ: 38426944), з предметом «ДСТУ Б.Д.1.1-1:2013 Субпідрядні роботи щодо виконання робіт «Капітальний ремонт благоустрою (обладнання стройового плацу, встановлення огорожі, асфальтування проїзжої частини, водовідведення), спортивних майданчиків з футбольного та волейбольного полів та майданчику для заняття силовими вправами у військовому містечку № 13 по вул. Куруців, 21 в м. Мукачево» (капітальний ремонт дорожніх і тротуарних покриттів, водовідведення та озеленення )(ДК 021:2015 45453000-7 Капітальний ремонт і реставрація)». Згідно з тендерною документацією предметом закупівлі є надання послуг згідно ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Вирівська у м. Конотоп (окремими ділянками) (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг). Відповідно до визначення, що міститься в статті 1 Закону України «Про автомобільні дороги», автомобільна дорога - лінійний комплекс інженерних споруд, призначений для безперервного, безпечного та зручного руху транспортних засобів. Таким чином, зазначений у «Довідці про виконання аналогічного (аналогічних)* за предметом закупівлі договору (договорів)» від 26.06.2020 № 4 Договір підряду № 604 від 31.10.2019 не є аналогічним в розумінні тендерної документації, оскільки предмет зазначеного договору не відповідає предмету закупівлі, що проводиться ДП «Дороги Сумщини» і визначений відповідно до Закону та Порядку визначення предмета закупівлі, затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708 із застосуванням показників цифр основного словника національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник», затвердженого наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України від 23 грудня 2015 року № 1749. Отже, враховуючи викладене, Учасник не відповідає встановленим у тендерній документації Замовника відповідно до вимог статті 16 Закону кваліфікаційним критеріям в частині наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно з частиною 16 статті 29 Закону якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником у тендерній пропозиції та/або подання яких вимагалось тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Замовник розміщує повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах: 1) що підтверджують відповідність учасника процедури закупівлі кваліфікаційним критеріям відповідно до статті 16 цього Закону; 2) на підтвердження права підпису тендерної пропозиції та/або договору про закупівлю. На виконання вимог частини 16 статті 29 Закону, ДП «Дороги Сумщини» 03.07.2020 в електронній системі закупівель розміщено повідомлення з вимогою про усунення встановлених невідповідностей. Проте Учасником торгів ФОП «МРТЕЯН ВАЧИК БАХТОЄВИЧ» встановлені невідповідності в інформації та документах тендерної пропозиції протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про їх усунення не виправлено. Відповідно до абзаців 2 та 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону Замовник відхиляє тендерну пропозицію у разі якщо учасник процедури закупівлі: - не відповідає кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, установленим статтею 16 цього Закону та/або наявні підстави, встановлені частиною першою статті 17 цього Закону; - не виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей. Враховуючи вищевикладене, тендерним комітетом запрпоновано відхилити тендерну пропозицію ФОП «МРТЕЯН ВАЧИК БАХТОЄВИЧ» на підставі абзаців 2 та 6 пункту 1 частини 1 статті 31 Закону у зв’язку з невідповідністю учасника кваліфікаційним критеріям «Наявність в учасника процедури закупівлі обладнання, матеріально-технічної бази та технологій» та «Наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)» та не виправленням виявлених замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідностей в інформації та/або документах, що подані ним у своїй тендерній пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Код ЄДРПОУ | 2217218914 |
---|---|
Поштова адреса | 41600, Україна, Сумська область, місто Конотоп, ПРОСПЕКТ МИРУ, будинок 18, квартира 50 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Вачик Мртеян |
Телефон | +380964887036 |
Ел. пошта | konotop-akon@mail.ru |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 38118770 |
---|---|
Поштова адреса | 41100, Україна, Сумська область, Шостка, вул. Весняна, б.36 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Гантковський Володимир Анатолійович |
Телефон | +380952486739 |
Ел. пошта | td-dinastiya@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 35800585 |
---|---|
Поштова адреса | 08130, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, ВУЛИЦЯ ЧЕРКАСЬКА, будинок 26 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Сагателян Артак |
Телефон | +30679676769 |
Ел. пошта | tigran35800@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-06-11-006633-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 2 271 500.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 11 357.50 UAH з ПДВ |
Гарантійне забезпечення | 11 357.50 UAH |
Період уточнень | до 19 червня, 09:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 25 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 29 червня, 09:00 |
Дата останніх змін | 23 липня, 16:43 |
Аукціон |
30 червня, 14:38 Переглянути |
ДБН В.2.3-5:2018 «Вулиці та дороги населених пунктів» Поточний середній ремонт автомобільної дороги комунальної власності по вул. Вирівська у м. Конотоп (окремими ділянками) (код ДК 021:2015 - 45233142-6 – Ремонт доріг)1 послуга Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45233142-6, Ремонт доріг |
Попередня оплата може здійснюватись у межах 30% від вартості робіт відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 4 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти» терміном не більше трьох календарних місяців відповідно до погодження, наданого головним розпорядником коштів. Використаний аванс компенсується за рахунок вартості виконаних робіт згідно акту виконаних робіт, підписаного уповноваженими представниками сторін. По закінченні зазначеного терміну невикористані суми авансу повертаються Замовнику з нарахуванням річної відсоткової плати на рівні облікової ставки НБУ із застосуванням коефіцієнта 1,2, а у випадку несвоєчасного повернення (неповернення), Виконавець додатково сплачує пеню в розмірі облікової ставки НБУ за кожний день прострочення.
Тип оплати: Аванс
Період: 90 календарних днів
Розмір оплати: 30.00%
Розрахунки проводяться Замовником виключно Підряднику після підписання Сторонами «Актів приймання виконаних будівельних робіт» (форма №КБ-2в) і «Довідок про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» (форма №КБ-3), складених у відповідності з положенням чинних ДСТУ та СОУ, які складаються Підрядником і подаються для підписання Замовнику не пізніше як за 5 робочих днів до кінця звітного місяця, або поетапної оплати Замовником наданих послуг/виконаних робіт. Замовник може здійснювати проміжні платежі за надані послуги/виконані роботи. Представник Замовника на протязі п’яти робочих днів відповідно до погодженого Сторонами графіку здачі виконаних обсягів послуг/робіт перевіряє їх виконання згідно представленого акту і підписує його в частині фактично виконаних послуг/робіт, в межах виділених бюджетних асигнувань.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Державне підприємство "Дороги Сумщини" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42524164 |
Поштова адреса | 40022, Україна, Сумська область, Суми, ВУЛИЦЯ ТРОЇЦЬКА, БУДИНОК 9 |
Ім'я |
Касьян Яна Олександрівна |
Телефон | 380503071577 |
Ел. пошта | ffgg@ukr.net |