На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8 994 167.00 UAH
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Переговорна процедура
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Категорія замовника: юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (згідно ст. 2 ч. 1 п. 3 Закону України "Про публічні закупівлі" від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ): юридична особа є одержувачем бюджетних коштів; не є суб'єктом господарювання. Місцезнаходження замовника: вул. Покровська, 16, м. Житомир, 10029
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 31481658 |
---|---|
Поштова адреса | 07351, Україна, Київська область, с. Синяк, вул. Київська, 68 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Скоростецький М.О. |
Телефон | +380459635033 |
Ел. пошта | tdv_am@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-06-15-004013-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 8 994 167.00 UAH з ПДВ |
Умови застосування: | Виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника, що передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера та/або здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю і загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю |
---|---|
Обгрунтування: | Згідно п. 5 ч. 2 ст. 40 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII в редакції Закону України "Про внесення змін до Закону України "Про публічні закупівлі" та деяких інших законодавчих актів України щодо вдосконалення публічних закупівель" від 19.09.2019 №114-ІХ) (якщо після укладення договору про закупівлю у замовника виникла необхідність у закупівлі додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника. Можливість і умови таких додаткових робіт чи послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення тендера. Закупівля додаткових аналогічних робіт чи послуг у того самого учасника здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення тендера) для проведення даної закупівлі використовується переговорна процедура. У процесі надання послуг на об'єкті поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 158+000 – км 173+000 (згідно акту обстеження ділянки поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 158+000 – км 173+000) для подальшого влаштування вирівнюючого шару з крупнозернистої асфальтобетонної суміші та верхнього шару з щебенево-мастикового асфальтобетону, забезпечення безпечних умов проїзду, відновлення експлуатаційних показників автодороги, необхідно на вище вказаних кілометрах автомобільній дорозі М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) здійснити заміну основи дорожнього одягу, влаштування дренажних воронок, ремонт та фарбування автопавільйонів, встановлення лавок, урн, бетонних поребриків, встановлення інформаційно-вказівних дорожніх знаків. Відповідно до протоколу технічної ради від 27.05.2020 р., згідно якого зазначається, що кошторисна документація на поточний середній ремонт автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 158+000 – км 173+000. Додаткові роботи; розроблена та затверджена наказом Служби автомобільних доріг у Житомирській області від 19.05.2020 р. №82. Для якісного надання послуг з поточного ремонту, необхідно виконати додаткові роботи, які є абсолютно аналогічними видам робіт основного договору. |
Дата останніх змін | 26 червня, 13:24 |
---|
ГБН Г.1-218-182:2011. Послуги з поточного середнього ремонту автомобільної дороги загального користування державного значення Житомирської області М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 158+000 – км 173+000. Додаткові роботи (45000000-7. Будівельні роботи та поточний ремонт)1 послуга Адреса поставки: 10029, Україна, Житомирська область, автомобільна дорога загального користування державного значення Житомирської області М-21 Виступовичі – Житомир – Могилів-Подільський (через м. Вінницю) км 158+000 – км 173+000, _____ Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 45000000-7, Будівельні роботи та поточний ремонт |
замовник може здійснювати попередню оплату робіт у розмірі що не перевищує 30 відсотків від вартості послуг, передбачених на поточний рік при отриманні погодження від головного розпорядника коштів на строк до 90 днів (Постанова Кабінету Міністрів України від 04.12.2019 р. №1070). Підрядник отриману попередню оплату використовує на придбання і поставку необхідних для виконання послуг матеріальних ресурсів. При використанні отриманого авансу Підрядник повинен надати Замовнику підтверджуючі документи щодо закупівлі матеріальних ресурсів на об’єкт
Тип оплати: Аванс
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 30.00%
бюджетні зобов’язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 5 (п’яти) банківських днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. Факт надходження грошових коштів на розрахунковий рахунок Замовника є моментом настання строку виконання зобов’язання за даним Договором в розумінні п.2 ч.1 ст. 530 ЦК України, при умові наявності підписаних сторонами форми №КБ-2в і форми №КБ-3
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 робочих днів
Розмір оплати: 70.00%
Назва організації | Служба автомобільних доріг у Житомирській області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 03451526 |
Поштова адреса | 10029, Україна, Житомирська область, Житомир, Покровська, 16 |
Ім'я |
Рудюк Вікторія Олексіївна |
Телефон | 380412470529 |
Ел. пошта | rudyuk.vo@ukravtodor.gov.ua |