На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
213 745.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Контакти
Документи
Субпідрядник
не залучаємо
Код ЄДРПОУ | 37726414 |
---|---|
Поштова адреса | 04136, Україна, Київ, Київ, Півнично-Сирецька,3 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Андрій |
Телефон | +380442053257 |
Ел. пошта | gamayun.company@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-06-18-000953-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 213 745.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 069.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 23 червня, 17:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 29 червня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 3 липня, 17:00 |
Дата останніх змін | 3 липня, 17:00 |
Шкільні меблі - (комплекти з одномісних столів учнівських зі стільцями для початкових класів "НУШ")10 комплект Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 15.08.2020 00:08 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39160000-1, Шкільні меблі |
Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником рахунка на оплату товару та після підписання Сторонами акту приймання - передавання по мірі надходження коштів з бюджету на рахунок Замовника , але не пізніше 31 грудня 2020 року. Замовник повинен здійснити оплату за поставлений товар протягом 10 банківських днів після підписання сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної. Платежі здійснюються органами державного казначейства по безготівковому розрахунку на основі платіжних доручень Замовника.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ВІДДІЛ ОСВІТИ ПЕРЕЩЕПИНСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 42674505 |
Поштова адреса | 51220, Україна, Дніпропетровська область, Перещепине, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКО, будинок 43 |
Ім'я |
Штепа Ольга |
Телефон | 380637078343 |
Ел. пошта | vo.pr.tender@gmail.com |