На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
8000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 22 червня, 11:41
Опис
При заповненні форми закупівлі уповноваженою особою не правильно вказано тип процедури, а саме не зазначено ознаку спрощеної закупівлі та вказане порушення неможливо усунути шляхом редагування
Ідентифікаційний номер | UA-2020-06-22-000965-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Відсутній
|
Очікувана вартість закупівлі | 8 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 40.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 26 червня, 12:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 3 липня, 12:00 |
Дата останніх змін | 22 червня, 11:41 |
Стенд "Доступ до публічної інфомації"2 штука Адреса поставки: 92400, Україна, Луганська область, смт. Марківка, вул. Центральна, 20 Строк: до 31.07.2020 11:07 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Стенд "Пенсійний фонд інформує"5 штука Адреса поставки: 92400, Україна, Луганська область, смт. Марківка, вул. Центральна, 20 Строк: до 31.07.2020 11:07 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Стенд "Куточок пожежної безпеки"2 штука Адреса поставки: 92400, Україна, Луганська область, смт. Марківка, вул. Центральна, 20 Строк: до 31.07.2020 11:07 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Стенд "Цивільний захист"2 штука Адреса поставки: 92400, Україна, Луганська область, смт. Марківка, вул. Центральна, 20 Строк: до 31.07.2020 11:07 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Стенд "План евакуації"2 штука Адреса поставки: 92400, Україна, Луганська область, смт. Марківка, вул. Центральна, 20 Строк: до 31.07.2020 11:07 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Марківське об’єднане управління Пенсійного фонду України Луганської області |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41247405 |
Поштова адреса | 92400, Україна, Луганська область, Марківка, вул. Центральна, 20 |
Ім'я |
Хаблак Максим Миколайович ( ) |
Телефон | +380954735179 |
Ел. пошта | markiv24r.lg@ukr.net |