На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
228 400.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції; Документи, що мають відношення до тендерної пропозиції та розроблені безпосередньо учасником виключно для участі у вказаній процедурі закупівлі повинні бути складені українською мовою та повинні бути датовані не раніше оголошення цієї закупівлі. У разі надання учасником будь-яких інших документів іноземною мовою, такі документи повинні мати автентичний переклад українською мовою. Переклад (або справжність підпису перекладача) повинен бути засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. У випадку викладення документу на російській мові переклад повинен бути посвідчений нотаріально або посвідчений учасником торгів (на розсуд учасника). Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. Тендерні пропозиції, підготовлені Учасниками - нерезидентами України, можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати переклад українською мовою, вірність перекладу (або справжність підпису перекладача) повинна бути засвідчена нотаріально або документ повинен бути легалізований у встановленому законодавством України порядку. Документи у складі тендерної пропозиції учасника-нерезидента повинні бути легалізовані за спрощеною процедурою проставлення апостиля відповідно до статей 3 і 4 Гаазької Конвенції або за процедурою консульської легалізації відповідно до Віденської Конвенції про консульські зносини від 24.04.1963. Якщо документ не потребує легалізації згідно з міжнародною угодою (конвенцією тощо) між Україною та країною учасника-нерезидента такий учасник надає в тендерній пропозиції нотаріально завірену копію перекладу на українську мову офіційного документу та лист-роз’яснення з посиланням на відповідну міжнародну угоду (конвенцію тощо) між Україною та країною учасника-нерезидента. У разі розбіжностей перекладу з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту. Розмір, вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій (якщо замовник вимагає його надати): не передбачено. Джерело фінансування закупівлі: кошти місцевого бюджету.
Ідентифікаційний номер | UA-2020-06-22-004026-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 28 червня, 10:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 липня, 10:00 |
Дата останніх змін | 8 липня, 10:04 |
Очікувана вартість закупівлі | 228 400.00 UAH з ПДВ |
---|
Мінімальний крок пониження | 2 000.00 UAH з ПДВ |
---|
Код ДК 021:2015 - 39310000-8 — Обладнання для закладів громадського харчування36 штука Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 01.08.2020 16:08 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 39310000-8, Обладнання для закладів громадського харчування |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 39224504 |
---|---|
Поштова адреса | 50086, Україна, Дніпропетровська область, Кривий Ріг, Ярослава Мудрого,79 а |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт мікропідприємництва |
Ім'я | Катерина |
Телефон | +380676375651 |
Ел. пошта | twc.ukrprompostach@gmail.com |
Розрахунки проводяться Покупцем на підставі виставленого Постачальником рахунку, шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Постачальника після підписання Сторонами товарно-транспортної або видаткової накладної протягом 20 банківських днів по мірі надходження на рахунок Покупця коштів з бюджету (за умов надходження коштів на рахунок за даним кодом видатків), але не пізніше 31.12.2020 року.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти Семенівської селищної ради |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 41715545 |
Поштова адреса | 38200, Україна, Полтавська область, СЕМЕНІВКА, вул. Незалежності, 44 |
Ім'я |
Колодій Анна Володимірівна |
Телефон | 0534191062 |
Ел. пошта | semenivka_osvita@ukr.net |