На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
366 706.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Комп’ютерне обладнання повинно відповідати методичним рекомендація щодо організації освітнього простору Нової української школи Наказу Міністерства освіти і науки України від 23.03.2018 № 283, Наказу Міністерства освіти і науки України від 07.02.2020 № 143 "Про затвердження Типового переліку засобів навчання та обладнання для навчальних кабінетів початкової школи". Товар має бути новим, якісним та постачатися в упаковці, на якій зазначаються: назва товару, логотип фірми-виробника, країна виробника, умови зберігання. Упаковка (тара) має забезпечити захист Товару від пошкодження або псування під час транспортування та зберігання. Ярлики або етикетки на упаковці повинні бути не пошкоджені, мати чіткі надписи. Доставка товару здійснюється за рахунок постачальника. У разі поставки неякісного товару або не відповідного товару, такий товар повертається Учаснику (постачальнику) або підлягає обміну за рахунок Учасника. Товари мають бути укомплектованими, усі складові частини мають функціонувати у сукупності. Товар повинен бути новим (таким, що не був у використанні), не модифікованим. Модифікація та зміна заводських параметрів ноутбуку не допускається. Всі основні компоненти товару повинні бути оригінальними, заміна компонентів забороняється. Всі посилання в тексті тендерної документації на конкретні марку чи виробника або на конкретний процес, що характеризує продукт чи послугу певного суб’єкта господарювання, чи на торгові марки, патенти, типи або конкретне місце походження чи спосіб виробництва, тощо, слід читати у значенні «або еквівалент». Еквівалент товару або його складової частини – вживається у значенні, як рівнозначний товар або його складова частини, що виражається в наявності однозначних співвідношень між технічними та якісними характеристиками до предмету закупівлі, що визначені Замовником згідно вимог цієї документації, або якісно перевищують відповідні вимоги Замовника. У випадку наявності зазначених вище посилань у тексті цієї тендерної документації такі обставини зумовлені вимогами Замовника щодо необхідних мінімальних показників безпечності, надійності, легкості у використанні, тощо. Всі посилання в тексті тендерної документації на стандартні характеристики, технічні регламенти та умови, вимоги, умовні позначення та термінологію, пов’язані з товарами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними, європейськими стандартами, іншими спільними технічними європейськими нормами, іншими технічними еталонними системами, визнаними європейськими органами зі стандартизації або національними стандартами, нормами та правилами тощо, слід читати в сукупності з виразом «або еквівалент».
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Законі та/або наявні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі; Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Учасник процедури закупівлі не відповідає кваліфікаційним критеріям, зазначеним у Законі та/або наявні підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі; Учасник процедури закупівлі не відповідає вимогам тендерної документації
Код ЄДРПОУ | 2378916847 |
---|---|
Поштова адреса | 73024, Україна, Херсонська область, місто Херсон, ВУЛИЦЯ СТАРОСТІНА, будинок 4, квартира 94 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Інна Саврук |
Телефон | +380689604530 |
Ел. пошта | savruk_fop@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 30256061 |
---|---|
Поштова адреса | 08130, Україна, Київська область, Києво-Святошинський район, село Петропавлівська Борщагівка, ВУЛИЦЯ АВІАТОРІВ, будинок 62 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Олена Балюк |
Телефон | +380675048383 |
Ел. пошта | sales@diawest.com |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 2479304276 |
---|---|
Поштова адреса | 04123, Україна, Київська область, м.Київ, вул. Малиновського, будинок 25, квартира 339 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Андрій Поліщук |
Телефон | +380663044024 |
Ел. пошта | polishchuk18@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-06-22-008235-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 366 706.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 3 667.06 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 28 червня, 00:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 4 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 8 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 28 липня, 16:33 |
Аукціон |
8 липня, 12:17 Переглянути |
Комплект комп’ютерного обладнання для навчальних кабінетів початкової школи «Нової української школи» (код згідно ДК 021:2015: "Єдиний закупівельний словник" - 30230000-0 Комп'ютерне обладнання)17 комплект Адреса поставки: 20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Залізняка, 2-а Строк: до 15.09.2020 00:09 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30230000-0, Комп’ютерне обладнання |
Оплата здійснюється Покупцем згідно накладних. Ціни, що застосовуються до Товару, зазначаються Постачальником у гривнях. Здійснення оплати відбувається шляхом безготівкового перерахування коштів на розрахунковий рахунок Постачальника протягом 15 робочих днів з дня фактичного постачання Товару на адресу Замовника. У разі затримки бюджетного фінансування, розрахунок за наданий Товар здійснюється протягом 15 робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування закупівлі на свій реєстраційний рахунок.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 15 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Відділ освіти, молоді та спорту Уманської РДА |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02146959 |
Поштова адреса | 20300, Україна, Черкаська область, м. Умань, вул. Залізняка, буд. 2-А |
Ім'я |
Тетяна Войтенко |
Телефон | +380474438858 |
Ел. пошта | viddilosvity207@gmail.com |