На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Відмінена закупівля
Скасовано
Відміна закупівлі
Причина відміни: неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель
Дата скасування відміни: 2 липня, 12:29
Опис
Відміна спрощеної закупівлі (ідентифікатор закупівлі - UA-2020-07-01-001368-c) згідно з предметом закупівлі, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 30190000-7- Офісне устаткування та приладдя різне (офісний папір А4) внаслідок необхідності внесення змін до оголошення про проведення спрощеної закупівлі, стосовно очікуваної вартості закупівлі в бік збільшення та відсутності необхідного функціоналу на електронному майданчику для одночасного внесення змін до плану (ідентифікатор плану - UA-P-2020-06-30-001319-c).
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-01-001368-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 25 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 250.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 6 липня, 18:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 10 липня, 18:00 |
Дата останніх змін | 2 липня, 12:29 |
Офісний папір А4 (210 мм х 297 мм)300 стопа паперу Адреса поставки: 40007, Україна, Сумська область, м. Суми, вул. Промислова, буд. 8 Строк: до 31.12.2020 11:12 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30190000-7, Офісне устаткування та приладдя різне |
Оплата Товару здійснюється Покупцем у безготівковій формі через Державну казначейську службу України шляхом перерахування коштів у національній валюті України на поточний рахунок Постачальника вказаний у розділі 16 цього Договору на підставі відповідних рахунку-фактури, видаткової накладної та/або акту прийняття-передачі в строк протягом 10 (десяти) робочих днів з моменту передачі (поставки) Товару.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Сумський НДЕКЦ МВС |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 25574892 |
Поштова адреса | 40007, Україна, Сумська область, Суми, вул. Промислова, буд. 8 |
Ім'я |
Бондарь Василь Олександрович ( ) |
Телефон | +380542667723 |
Ел. пошта | ekspert_sumy@ukr.net |