На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
285 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Завершена закупівля
Опис закупівлі: Прання медичної білизни
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-03-002650-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Період уточнень | до 11 липня, 10:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 17 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 21 липня, 10:00 |
Дата останніх змін | 13 серпня, 09:58 |
Очікувана вартість закупівлі | 285 000.00 UAH з ПДВ |
---|---|
Аукціон | 22 липня, 14:47 Переглянути |
Мінімальний крок пониження | 1 425.01 UAH з ПДВ |
---|
Прання медичної білизни12950 кілограм Адреса поставки: Відповідно до документації Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Послуги Код ДК 021:2015: 98310000-9, Послуги з прання і сухого чищення |
1) Згідно тендерної документації учасник повинен надати підтверджуючі документи наявності відповідного обладнання для прання, прасування та дезінфекції постільної білизни, а саме: підписані керівником учасника з мокрою печакою копії інвентарних карток, іншого регістру аналітичного обліку основних засобів або договору оренди технічного устаткування, що містить інформацію про наявність у учасника власних або орендованих приміщень пральні, пральних машин із завантаженням білизни не менше ніж 90 кг на годину; сушильних барабанів із завантаженням не менше ніж 40 кг на годину; прасувального каландру; прасувального пресу та відповідного обладнання. У наведеній Кваліфікаційній документації для онко-1 відсутні інвентарні картки та інші документи, що підтверджують, що це обладнання є дійсно на балансі у підприємства. Крім того, Перелік наданого прального обладнання не повністю відповідає переліку обладнання, наведеному у ТД (а саме відсутній прасувальний прес). 2) Технічними вимогами до тендерної документації (Додаток 3) передбачається, що Технологічний процес обробки медичної білизни в пральні повинен включати: підготовчі операції приймання, сортування, комплектування виробничих партій; підготовка води і рідких миючих розчинів, які подаються автоматичною системою дозування; дезінфекція; прання білизни (прання, нейтралізація, полоскання); віджимання; сушіння білизни; прасування; усунення браку прання; видача медичної білизни Замовнику (Учасник зобов’язаний надати у складі пропозиції Замовнику детально розписану методику прання та оброблення медичної білизни, а щодо автоматичного дозування миючих та дезінфікуючих середників – опис системи та перелік програм що використовуються в технологічних процесах). Відповідно до поданої Технічної док-ції-2 для ОНКО.pdf не надано підтверджуючих документів про наявність автоматичної системи дозування, зокрема копію договору оренди такого устаткування або копія договору купівлі з відповідними інвентарними картками. 3) ТД передбачає використання професійних пральних засобів. Із усіх наданих документів учасником-переможцем не вбачається, що засоби, які використовує учасник для прання є професійними. (див. висновок СЕС, код за ДКПП, сфера застосування – побут, оптово-роздрібна торгівля!. Окрім того, одним з миючих засобів, який пропонується використовувати є мило господарське, що ще раз підтверджує відсутність застосування професійних миючих засобів. В жодному висновку СЕС не зазначено, що миючі засоби можуть використовуватись в медичних закладах). 4) В технології прання (згідно Довідки, щодо забезпечення технічних вимог КРН КОР «Київський обласний онкологічний диспансер» - у файлі ТЕХНІЧНА до-ція-2 для ОНКО.pdf), яка надається учасником зазначаються пральні засоби інші, ніж учасник планує використовувати для прання. Відсутній діючий договір та гарантія на постачання продукції Zebra Color. Таким чином, не зрозуміло які саме засоби прання будуть використані учасником. 5) Учасником не надано копії діючих договорів на поставку засобів для прання (гарантійні листи, що наведені у Кваліфікаційній документації-2, не є підтвердженням наявності договорів). 6) У висновку СЕС, де подається перелік засобів, які Учасник використовує для прання, немає перекису водню (Кваліфікаційна док-ція-2 для ОНКО.pdf), хоча Учасник вказує, що застосовує даний засіб ( у висновку не зазначено, що цей засіб можна використовувати для прання).
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1) Згідно тендерної документації учасник повинен надати підтверджуючі документи наявності відповідного обладнання для прання, прасування та дезінфекції постільної білизни, а саме: підписані керівником учасника з мокрою печакою копії інвентарних карток, іншого регістру аналітичного обліку основних засобів або договору оренди технічного устаткування, що містить інформацію про наявність у учасника власних або орендованих приміщень пральні, пральних машин із завантаженням білизни не менше ніж 90 кг на годину; сушильних барабанів із завантаженням не менше ніж 40 кг на годину; прасувального каландру; прасувального пресу та відповідного обладнання. У наведеній Кваліфікаційній документації для онко-1 відсутні інвентарні картки та інші документи, що підтверджують, що це обладнання є дійсно на балансі у підприємства. Крім того, Перелік наданого прального обладнання не повністю відповідає переліку обладнання, наведеному у ТД (а саме відсутній прасувальний прес). 2) Технічними вимогами до тендерної документації (Додаток 3) передбачається, що Технологічний процес обробки медичної білизни в пральні повинен включати: підготовчі операції приймання, сортування, комплектування виробничих партій; підготовка води і рідких миючих розчинів, які подаються автоматичною системою дозування; дезінфекція; прання білизни (прання, нейтралізація, полоскання); віджимання; сушіння білизни; прасування; усунення браку прання; видача медичної білизни Замовнику (Учасник зобов’язаний надати у складі пропозиції Замовнику детально розписану методику прання та оброблення медичної білизни, а щодо автоматичного дозування миючих та дезінфікуючих середників – опис системи та перелік програм що використовуються в технологічних процесах). Відповідно до поданої Технічної док-ції-2 для ОНКО.pdf не надано підтверджуючих документів про наявність автоматичної системи дозування, зокрема копію договору оренди такого устаткування або копія договору купівлі з відповідними інвентарними картками. 3) ТД передбачає використання професійних пральних засобів. Із усіх наданих документів учасником-переможцем не вбачається, що засоби, які використовує учасник для прання є професійними. (див. висновок СЕС, код за ДКПП, сфера застосування – побут, оптово-роздрібна торгівля!. Окрім того, одним з миючих засобів, який пропонується використовувати є мило господарське, що ще раз підтверджує відсутність застосування професійних миючих засобів. В жодному висновку СЕС не зазначено, що миючі засоби можуть використовуватись в медичних закладах). 4) В технології прання (згідно Довідки, щодо забезпечення технічних вимог КРН КОР «Київський обласний онкологічний диспансер» - у файлі ТЕХНІЧНА до-ція-2 для ОНКО.pdf), яка надається учасником зазначаються пральні засоби інші, ніж учасник планує використовувати для прання. Відсутній діючий договір та гарантія на постачання продукції Zebra Color. Таким чином, не зрозуміло які саме засоби прання будуть використані учасником. 5) Учасником не надано копії діючих договорів на поставку засобів для прання (гарантійні листи, що наведені у Кваліфікаційній документації-2, не є підтвердженням наявності договорів). 6) У висновку СЕС, де подається перелік засобів, які Учасник використовує для прання, немає перекису водню (Кваліфікаційна док-ція-2 для ОНКО.pdf), хоча Учасник вказує, що застосовує даний засіб ( у висновку не зазначено, що цей засіб можна використовувати для прання).
Код ЄДРПОУ | 32920993 |
---|---|
Поштова адреса | 03113, Україна, м. Київ, м. Київ, проспект Перемоги будинок 68/1, офіс 62 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Крендельова Аліса |
Телефон | 380983300825,380983300825 |
Ел. пошта | ki-ko2012@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 43651688 |
---|---|
Поштова адреса | 01042, Україна, м. Київ, Київ, ВУЛИЦЯ АКАДЕМІКА ФІЛАТОВА, БУДИНОК 1/22, ОФІС 9 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | СЕМЕНКОВА КАТЕРИНА ВІКТОРІВНА |
Телефон | +380662458795 |
Ел. пошта | bercleankyiv@gmail.com |
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 10 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | КНП КОР "Київський обласний онкологічний диспансер" |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 05492261 |
Поштова адреса | 04107, Україна, Київська область, Київ, вулиця Багговутівська, 1, Київ, Україна |
Ім'я |
Ольга Анатоліївна Мазніченко |
Телефон | 0667045739 |
Ел. пошта | tender_kood@ukr.net |