На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
250 000.00 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Завершена закупівля
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
1) Учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій вказав, що на посаді різноробочого працює Горук Б.Ю., однак в наказі № 2 від 21.05.2020 про призначення вказано, що на посаду різноробочого прийнято Горука Б.М. Документи (відомості), що підтверджують трудові відносини Горук Б.Ю. з Учасником відсутні. 2) на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, Учасником надано договір підряду № 521, в якому встановлено невідповідність дати укладання договору «05.11.2019» з датою до якого він діє «31.12.2018», за наявності даної розбіжності не можливо встановити його достовірність. 3) на підтвердження виконання вказаного договору Учасником надано довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведенні даної закупівлі, згідно яких вимагалось подання актів виконаних робіт. Окрім того, в даній довідці відсутня дата її видачі та відомості про приналежність до договору, що не дає можливості встановити підтвердження виконання робіт, визначених в наданому договорі.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1) Учасник надав довідку про наявність працівників відповідної кваліфікації, в якій вказав, що на посаді різноробочого працює Горук Б.Ю., однак в наказі № 2 від 21.05.2020 про призначення вказано, що на посаду різноробочого прийнято Горука Б.М. Документи (відомості), що підтверджують трудові відносини Горук Б.Ю. з Учасником відсутні. 2) на підтвердження досвіду виконання аналогічного договору за предметом закупівлі, Учасником надано договір підряду № 521, в якому встановлено невідповідність дати укладання договору «05.11.2019» з датою до якого він діє «31.12.2018», за наявності даної розбіжності не можливо встановити його достовірність. 3) на підтвердження виконання вказаного договору Учасником надано довідку про вартість виконаних будівельних робіт та витрати, що не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведенні даної закупівлі, згідно яких вимагалось подання актів виконаних робіт. Окрім того, в даній довідці відсутня дата її видачі та відомості про приналежність до договору, що не дає можливості встановити підтвердження виконання робіт, визначених в наданому договорі.
Код ЄДРПОУ | 2687418539 |
---|---|
Поштова адреса | 78600, Україна, Івано-Франківська область, Косівський район, місто Косів, ВУЛИЦЯ НЕЗАЛЕЖНОСТІ, будинок 173 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Василь Горук |
Телефон | +380974946171 |
Ел. пошта | gva-73@ukr.net |
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
1) Учасником не надано копію статуту або іншого установчого документа в останній редакції; 2) Учасником не надано додатки до проєкту Договору, а саме: специфікація (технічне завдання (вимоги)), кошторисна документація;
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
1) Учасником не надано копію статуту або іншого установчого документа в останній редакції; 2) Учасником не надано додатки до проєкту Договору, а саме: специфікація (технічне завдання (вимоги)), кошторисна документація;
Код ЄДРПОУ | 22175088 |
---|---|
Поштова адреса | 78200, Україна, Івано-Франківська область, місто Коломия, ВУЛИЦЯ САДОВА, будинок 5 Е |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Микола Іванків |
Телефон | +380672622855 |
Ел. пошта | vityr2217@ukr.net |
Контакти
Документи
Код ЄДРПОУ | 35422313 |
---|---|
Поштова адреса | 78000, Україна, Івано-Франківська область, місто Тлумач, вул. Верховної Ради 3 а, |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт малого підприємництва |
Ім'я | Турчин Олександра Василівна |
Телефон | +380685071126 |
Ел. пошта | elita-bud@ukr.net |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-06-004155-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 250 000.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 2 500.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 9 липня, 18:30 |
---|---|
Подача пропозицій | до 14 липня, 11:00 |
Дата останніх змін | 7 серпня, 14:02 |
Аукціон |
15 липня, 12:19 Переглянути |
Капітальний ремонт приміщення (капітальний ремонт адміністративного приміщення Коломийського міськрайонного відділу державної реєстрації актів цивільного стану Південно-Західного міжрегіонального управління Міністерства юстиції (м.Івано-Франківськ) за адресою: м. Коломия, вул. Міцкевича, 2)1 робота Адреса поставки: 78200, Україна, Івано-Франківська область, Коломия, Міцкевича, 2 Строк: до 31.12.2020 00:12 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Підрядник подає Замовнику документи, що підтверджують виконання робіт, а Замовник зобов’язаний протягом п’яти робочих днів перевірити реальність акту і підписати його в частині фактично виконаних обсягів робіт або надіслати обґрунтовану відмову від їх підписання у зазначений строк. Оплата виконаних робіт здійснюється протягом 20 робочих днів з дня підписання "Акту (-ів) приймання виконаних підрядних робіт" (форма № КБ-2в) Замовником.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 20 робочих днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | ПІВДЕННО-ЗАХІДНЕ МІЖРЕГІОНАЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ МІНІСТЕРСТВА ЮСТИЦІЇ (М.ІВАНО-ФРАНКІВСЬК) |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 43316386 |
Поштова адреса | 76018, Україна, Івано-Франківська область, Івано-Франківськ, вулиця Грюнвальдська, будинок 11 |
Ім'я |
Чиборак Василь |
Телефон | 380979036600 |
Ел. пошта | vasyl.ko@i.ua |