На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Відкриті торги
Закупівля не відбулась
Опис закупівлі: Категорія Замовника орган місцевого самоврядування Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: українська. У разі надання інших документів складених мовою іншою ніж українська мова, такі документи повинні супроводжуватися перекладом українською мовою, переклад (або справжність підпису перекладача) - засвідчений нотаріально або легалізований у встановленому законодавством України порядку. Тексти повинні бути автентичними, визначальним є текст, викладений українською мовою. __
«Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної докуметації», а саме - Відсутній Гарантійний лист про те, що Учасник зобов’язаний виконувати гарантійне та післягарантійне обслуговування, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування у термін, що не перевищує 14 робочих днів у авторизованому сервісному (сервісних) центрі (центрах). У листі повинно бути вказано інформація про забезпечення підмінним фондом, котрий надається протягом одного робочого дня від моменту отримання повідомлення про вихід техніки з ладу – вимога Додатку 3 до тендерної документації - Відсутнє підтвердження легальності постачання програмного забезпечення, а саме Учасник у складі своєї пропозиції не надав лист авторизації від виробника/офіційного дистриб’ютора виробника в Україні про передачу повноважень на продаж (реалізацію) програмного забезпечення в Україні у необхідній кількості - вимога Додатку 3 до тендерної документації. - Згідно тендерної пропозиції кількість товару, що пропонується учасником більша (40 штук), ніж передбачено умовами тендерної документації (30 штук), так до прикладу в додатку 3 до тендерної документації заплановано придбати пристрої вводу /виводу -6 штук, а учасник пропонує 10, тощо.
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
«Тендерна пропозиція учасника не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної докуметації», а саме - Відсутній Гарантійний лист про те, що Учасник зобов’язаний виконувати гарантійне та післягарантійне обслуговування, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування у термін, що не перевищує 14 робочих днів у авторизованому сервісному (сервісних) центрі (центрах). У листі повинно бути вказано інформація про забезпечення підмінним фондом, котрий надається протягом одного робочого дня від моменту отримання повідомлення про вихід техніки з ладу – вимога Додатку 3 до тендерної документації - Відсутнє підтвердження легальності постачання програмного забезпечення, а саме Учасник у складі своєї пропозиції не надав лист авторизації від виробника/офіційного дистриб’ютора виробника в Україні про передачу повноважень на продаж (реалізацію) програмного забезпечення в Україні у необхідній кількості - вимога Додатку 3 до тендерної документації. - Згідно тендерної пропозиції кількість товару, що пропонується учасником більша (40 штук), ніж передбачено умовами тендерної документації (30 штук), так до прикладу в додатку 3 до тендерної документації заплановано придбати пристрої вводу /виводу -6 штук, а учасник пропонує 10, тощо.
Код ЄДРПОУ | 31091208 |
---|---|
Поштова адреса | Україна, Київська область, Київ, вул. Костянтинівська, 73, м. Київ, 04080, Україна |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | ТОВ «ІТ-ІНТЕГРАТОР» |
Телефон | +380445380069 |
Ел. пошта | doc@it-integrator.ua |
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації», а саме : - невідповідність розділу ІІІ Тендерної документації - відсутній проєкт договору про закупівлю - невідповідність додатку 2 до Тендерної документації - відсутня довідка в довільній формі, що підтверджує відсутність підстав передбачених у частині другій статті 17 Закону -вимога - невідповідність додатку 3 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні та якісні та кількісні характеристики закупівлі, в тому числі технічна специфікація» так як: - відсутній лист з контактними даними авторизованих сервісних центрів, які здійснюватимуть гарантійне обслуговування; - відсутня копія Сертифікату відповідності або паспорта якості на товар чи іншого документу, який підтверджує, якість та відповідність продукції, чинний на момент подання пропозиції (копія, завірена підписом уповноваженої особи учасника та печаткою у разі її використання), або лист пояснення, що товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, чи для даного виду товару не потрібно сертифікату, з посиланням на нормативні акти; - відсутній гарантійний лист про те, що Учасник зобов’язаний виконувати гарантійне та післягарантійне обслуговування, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування у термін, що не перевищує 14 робочих днів у авторизованому сервісному (сервісних) центрі (центрах). У листі повинно бути вказано інформація про забезпечення підмінним фондом, котрий надається протягом одного робочого дня від моменту отримання повідомлення про вихід техніки з ладу; - відсутнє підтвердження легальності постачання програмного забезпечення, а саме Учасником у складі своєї пропозиції не надано листа авторизації від виробника/офіційного дистриб’ютора виробника в Україні про передачу повноважень на продаж (реалізацію) програмного забезпечення в Україні у необхідній кількості; - згідно тендерної пропозиції кількість товару, що пропонується учасником більша (40 штук), ніж передбачено умовами тендерної документації (30 штук), так до прикладу в додатку 3 до тендерної документації заплановано придбати пристрої вводу /виводу -6 штук, а учасник пропонує 10, тощо
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Тендерна пропозиція учасника не відповідає вимогам тендерної документації, умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації», а саме : - невідповідність розділу ІІІ Тендерної документації - відсутній проєкт договору про закупівлю - невідповідність додатку 2 до Тендерної документації - відсутня довідка в довільній формі, що підтверджує відсутність підстав передбачених у частині другій статті 17 Закону -вимога - невідповідність додатку 3 тендерної документації «Інформація про необхідні технічні та якісні та кількісні характеристики закупівлі, в тому числі технічна специфікація» так як: - відсутній лист з контактними даними авторизованих сервісних центрів, які здійснюватимуть гарантійне обслуговування; - відсутня копія Сертифікату відповідності або паспорта якості на товар чи іншого документу, який підтверджує, якість та відповідність продукції, чинний на момент подання пропозиції (копія, завірена підписом уповноваженої особи учасника та печаткою у разі її використання), або лист пояснення, що товар не підлягає обов’язковій сертифікації в Україні, чи для даного виду товару не потрібно сертифікату, з посиланням на нормативні акти; - відсутній гарантійний лист про те, що Учасник зобов’язаний виконувати гарантійне та післягарантійне обслуговування, заміну неякісного (несправного) товару та ремонт устаткування у термін, що не перевищує 14 робочих днів у авторизованому сервісному (сервісних) центрі (центрах). У листі повинно бути вказано інформація про забезпечення підмінним фондом, котрий надається протягом одного робочого дня від моменту отримання повідомлення про вихід техніки з ладу; - відсутнє підтвердження легальності постачання програмного забезпечення, а саме Учасником у складі своєї пропозиції не надано листа авторизації від виробника/офіційного дистриб’ютора виробника в Україні про передачу повноважень на продаж (реалізацію) програмного забезпечення в Україні у необхідній кількості; - згідно тендерної пропозиції кількість товару, що пропонується учасником більша (40 штук), ніж передбачено умовами тендерної документації (30 штук), так до прикладу в додатку 3 до тендерної документації заплановано придбати пристрої вводу /виводу -6 штук, а учасник пропонує 10, тощо
Код ЄДРПОУ | 37534920 |
---|---|
Поштова адреса | 03680, Україна, м. Київ, м.Київ, БУЛЬВАР ГАВЕЛА ВАЦЛАВА, будинок 6, корпус 17 ЛІТЕРА "А" |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт середнього підприємництва |
Ім'я | Любченко Руслан |
Телефон | +380951287200 |
Ел. пошта | lyubchenko@leater.ua |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-07-004001-b |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 145 950.00 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 729.75 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 13 липня, 09:00 |
---|---|
Період оскарження умов | до 19 липня, 00:00 |
Подача пропозицій | до 23 липня, 09:00 |
Дата останніх змін | 8 серпня, 00:01 |
Аукціон |
24 липня, 16:06 Переглянути |
Початок аукціону: | 24 липня, 15:45 |
обладнання для робочих місць спеціалістів інформаційно – аналітичного відділу управління надзвичайних ситуацій30 одиниця Адреса поставки: 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, вул.Листопадова,5 Строк: до 01.10.2020 00:10 Тип предмета закупівлі: Товари Код ДК 021:2015: 30210000-4, Машини для обробки даних (апаратна частина) |
Замовник проводить оплату Постачальнику за фактично поставлений товар на підставі виставленого рахунку та накладної про прийняття товару матеріально - відповідальною особою. Оплата здійснюється у безготівковій формі, в національній валюті України – в гривнях, протягом 5 (п’яти) банківських днів з моменту отримання товару. Джерело фінансування кошти місцевого бюджету Тернопільської міської територіальної громади
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 5 банківських днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | Тернопільська міська рада |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 34334305 |
Поштова адреса | 46000, Україна, Тернопільська область, Тернопіль, Листопадова, 5 |
Ім'я |
Корчак Тетяна Станіславівна |
Телефон | 380679288225, |
Ел. пошта | ekon_mr@meta.ua |