На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
0 800 30-74-85 з 8 до 20 по буднях та з 9 до 18 по вихідним.
0 800 30-74-85
З 8 до 18 по буднях
Повідомлення менеджеру
Відгук менеджеру
Підтримайте нашу армію та фонд «Повернись живим» — Підтримати
Шановний Користувач електронного майданчика "Zakupki UA",
для використання електронного майданчика "Zakupki UA" з метою участі у якості учасника у закупівлях у відповідності до законодавства у сфері публічних закупівель, кожен Користувач, крім реєстрації/авторизації на електронному майданчику "Zakupki UA", має:
Користувачі мають змогу ознайомитись з чинними редакціями Регламенту електронного майданчика "Zakupki UA" і Тарифів електронного майданчика "Zakupki UA" за посиланнями: https://zakupki.com.ua/reglament і https://zakupki.com.ua/pricing.
З повагою,
Служба підтримки Zakupki UA
support@zakupki.com.ua
class="modal-title" id="myModalLabel">Великий розмір файлу
Очікувана вартість
242 429.63 UAH
Повідомляємо про зміни
в умовах, оновлення статусу, появу скарг, вимог та запитань
На жаль, наразі неможливо відкрити версію для друку.
Перевірка документації перед подачею гарантує захист пропозиції від формального відхилення. Наш юрист знайде в документах всі проблемні місця, напише, як їх виправити і ще раз перевірить підсумковий результат.
Наші юристи візьмуть на себе оскарження нечесних умов і видалять дискримінаційні вимоги.
Спрощена закупівля
Закупівля не відбулась
Пропозиція учасника не відповідає умовам, визначеним в оголошенні про проведення, та вимогам до предмета закупівлі
Відповідно умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники повинні надати інформацію про працівника (взаємовідносини з Учасником): штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом). Відносно працівників, зазначених в листі, надаються підтверджуючі надану інформацію документи: документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником (трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) /відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру) по кожному з перелічених працівників. Учасник не надав на головного бухгалтера підтверджуючий документ ; Відповідно умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники повинні надати ліцензія(ї) (діюча), видана(і) уповноваженим (ми) органом(ми) на виконання всіх видів робіт, передбачених додатком 2 до оголошення. Учасник не надав зазначений документ; Відповідно умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники повинні надати дозвіл (и) (діючий), виданий (і) уповноваженими органами у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на роботи, передбачені додатком 2 до оголошення. Учасник не надав зазначений документ;
Контакти
Документи
Причина дискваліфікації
Відповідно умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники повинні надати інформацію про працівника (взаємовідносини з Учасником): штатний працівник або працівник, що працює за цивільно-правовим договором, або працівник, що працює за сумісництвом). Відносно працівників, зазначених в листі, надаються підтверджуючі надану інформацію документи: документ, підтверджуючий взаємовідносини працівника з Учасником (трудова книжка (в обов’язковому порядку 1-ша сторінка, сторінка з відміткою про прийняття на роботу) /відповідний договір (витяг з договору) цивільно-правового характеру) по кожному з перелічених працівників. Учасник не надав на головного бухгалтера підтверджуючий документ ; Відповідно умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники повинні надати ліцензія(ї) (діюча), видана(і) уповноваженим (ми) органом(ми) на виконання всіх видів робіт, передбачених додатком 2 до оголошення. Учасник не надав зазначений документ; Відповідно умов оголошення про проведення спрощеної закупівлі учасники повинні надати дозвіл (и) (діючий), виданий (і) уповноваженими органами у відповідності до Постанови Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки на роботи, передбачені додатком 2 до оголошення. Учасник не надав зазначений документ;
Код ЄДРПОУ | 42581374 |
---|---|
Поштова адреса | 84333, Україна, Донецька область, місто Краматорськ, ВУЛИЦЯ ВАЛЕНТИНА ШЕЙМАНА, будинок 1, квартира 118 |
Суб'єкт господарювання | Суб'єкт великого підприємництва |
Ім'я | Данил Плахин |
Телефон | +380505013590 |
Ел. пошта | tovtkg@gmail.com |
Ідентифікаційний номер | UA-2020-07-08-005528-c |
---|---|
Електронний цифровий підпис |
Накладено
|
Очікувана вартість закупівлі | 242 429.63 UAH з ПДВ |
Мінімальний крок пониження | 1 250.00 UAH з ПДВ |
Період уточнень | до 14 липня, 00:00 |
---|---|
Подача пропозицій | до 17 липня, 00:00 |
Дата останніх змін | 22 липня, 15:46 |
"Капітальний ремонт туалетних кімнат дошкільного навчального закладу № 67 за адресою: вул. Марії Приймаченко, буд. 23, м. Краматорськ» ДСТУ Б.Д.1.1-1:20131 робота Адреса поставки: 84331, Україна, Донецька область, м. Краматорськ, вул. Марії Приймаченко, буд. 23 Строк: до 30.09.2020 00:09 Тип предмета закупівлі: Роботи Код ДК 021:2015: 45450000-6, Інші завершальні будівельні роботи |
Розрахунки за виконані роботи за цим Договором здійснюються Замовником на підставі довідки, про вартість виконаних робіт (форма КБ-3) та актів приймання виконаних робіт (форма КБ-2в), і шляхом безготівкового перерахування відповідних сум на розрахунковий рахунок Підрядника в національній валюті України на підставі ч. 1 ст. 49 Бюджетного кодексу України за фактично виконані об’єми робіт з відстрочкою платежу до 30 (тридцяти) календарних днів з моменту отримання Замовником підстави, а саме: підпису та печатки відповідальної сертифікованої особи, яка здійснює технагляд.
Тип оплати: Пiсляоплата
Період: 30 календарних днів
Розмір оплати: 100.00%
Назва організації | УПРАВЛІННЯ ОСВІТИ КРАМАТОРСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
---|---|
Код ЄДРПОУ | 02142885 |
Поштова адреса | 84301, Україна, Донецька область, м.Краматорськ, вул. Ярослава Мудрого, буд. 56 |
Ім'я |
Катерина Ігорівна Некрасова |
Телефон | +380500527287,+380626471538 |
Ел. пошта | kramgoroo_dz@ukr.net |